Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

rozdíli....e39 (530d)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mrzolt
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: pon 05.06.2006 00:00

#1 Příspěvek od mrzolt »

Zdravim. Jaky je rozdili ve verzich pred faceliftem a po feceliftu u e39 (530d) v cem se lisi. Predem diky. :?:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

mrzolt píše:Zdravim. Jaky je rozdili ve verzich pred faceliftem a po feceliftu u e39 (530d) v cem se lisi. Predem diky. :?:
vzhledově to snad poznáš sám, ale motoricky 142Kw, větší turbo, komplet jiný SW řídící jednotky ... pak už jen rozdíly ve výbavě kdy něco začlo být seriové, ale vše šlo dříve objednat (snad jen velká Naviproti malé apod)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fazeey »

turbo je stejný
marwal
Registrovaný
Příspěvky: 410
Registrován: úte 29.04.2003 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Klubové ID: 257
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od marwal »

po faceliftu:
větší výkon, pokud se nepletu větší přední brzdy (důležité), prý lepší vstřiky, asi i angel eyes to je to co si uvědomuji nyní a je to trochu důležité
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#5 Příspěvek od milonovo »

Ledviny,přední nárazník+mlhovky,ono je toho dost,ale podstatnej je asi ten motor.
mrzolt
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: pon 05.06.2006 00:00

#6 Příspěvek od mrzolt »

Takze ve finale to mam chapat tak ,ze verzi pred faceliftem nekupovat :?: I kdyz je v peknem stavu :?:
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín
Klubové ID: 56

#7 Příspěvek od Pavel »

..pokud je to fakt tip top tak proč ne....
polly1
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: pon 22.01.2007 01:00
Bydliště: Nýřany city

#8 Příspěvek od polly1 »

zdravim,nechci kvuli tomu zakladat novy tema kdyz je tu tohle,tak to napisu sem.. od jakyho roku a mesice se vyrabela faceliftovaná e39 v touringu? a do kdy se do ni davali pouze 2 pytle? díky...
FrANTOMAS
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#9 Příspěvek od FrANTOMAS »

je u motoru 3.0d ve faceliftované verzi ( asi je jedno ve které) normální, že je trochu slyšet nasávání vzduchu do turba cca okolo 2 tis otáček? Neni to svištění turba, ale přívodu vzduchu co jde k němu-tím sem si jistej. a další věc. Pokud je venku teplo, začne se 3.0d chladit tak že při jízdě funí "intercooler"? nic není slyšet při státní, jen právě za jízdy.
Odpovědět