špatné uhlíky se u mne projevovaly tak, že nejdříve sem tam, párkrát zhasla indikace dobíjení baterie po nastartování asi o sekundu později než obvykle, ale toho si člověk nevšimne. Pak jednoho dne začala občas problikávat kontrolka (ve dne taky není moc vidět).
Druhý den už svítila více, než byla zhaslá, obvykle zhasla nad 3000ot. a rozsvítila se jak to kleslo k volnoběhu. Pak už se to sem tam chytlo jen při vytoční nad 4000ot.
Třetí den už to nedobíjelo vůbec. Jeden uhlík už byl sjetej nadoraz.
Co se týká výdrže auta bez funčního dobíjení, tak u e39 6V benzínu s rádiem, větrákem topení, světlama to je asi něco mezi půl a až hodinou max., jestli byla předtím baterie plně dobita. Po té půlhodině je 74Ah prázdná. Při šetření světlama, ventilací, vypnuté rádio by se možná ta hodina dala ujet.
ABSko chcípne jestliže klesne napětí pod 10,5V, pod 10V už nejde ani info display. Kdy selže řídící jednotka a přestane to jet sem naštestí nezjistil
