Mám možnost sehnat E39 M5 za dobrou cenu, ale má cituji - " vada motoru - opravitelné, špatný jeden válec (kroužky), hlava a klika v perfektním stavu."
Nemám vůbec představu, kolik taková oprava může stát, tak se kdyžtak podělte o názory, příp. zkušenosti co je třeba. Děkuju
to máš jako u každýho motoru, u e39 M5 je mám pocit 10V a ten bude celohliníkový s alusilem a tam bude ten problém, pokud bude zničenej válec tak buďto převrtat a znovu Alusil což bude kotel (máš 10 válců), nové písty a nové kroužky (na V12 s alusilem jen kroužky 20tis+), další možnost zalisovat litinové vložky, písty a kroužky tě neminou na litinu jsou jiný. Cena by musela být velice výhodná abych do toho šel.
no proč ne, záleží jak je zničenej, alusil je jen povrchová úprava takže žádný poškrábání neschová, a když to převrtáš (pokud to pujde ,hliník je měkkej a rýhy jsou většinou dost hluboký) necháš potáhnout alusilem to odhaduju tak na 2000 za válec (pokud jdou dělat jednotlivě, neznám technologii) musíš dát větší píst a tím si rozhodíš váhy, takže buďto ten nový píst odlehčit na váhu těch zbývajících, nebo udělat všechny nové větší (samozřejmě = převrtání všech válců), nevím zda tyto písty lze někde odbousit kvůli odlehčení.
pisty lze odlehcit o neco malo odbrousenim v casti, ktera uplne chybi u T pistu... bavime se o max 20g, nevim, jestli by se vlezl do mensiho pistu... hlavne by jeden valec mel vetsi vykon, coz by klika moc neocenila takovy auto do AAA
bud rad, usetril sis penize, vzdycky , kdyz je neco takovyhleho (zavaznyho) vysrany tak to nebude jedninny, ale bude toho hafo...kup si za ty penize nejakou peknou E39 nebo E38...uzivej