Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

MF volant + tempomat

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od RuDoSh »

zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali :-D )

a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i? :)
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#2 Příspěvek od Maxiczech »

RuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali :-D )

a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i? :)
Rádio máš možná super, ale ten volant.. :lol: Zajdi na debatu o hovně. O tom bude možná celé tvoje auto.. :lol:
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Klubové ID: 208
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Baxon »

RuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali :-D )

a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i? :)
kluk z bavora si multifunkční volant dodělával do e46, zeptám se ho co je k tomu za potřebí, ale říkal, že to je easy
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#4 Příspěvek od Toydolls »

RuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali :-D )

a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i? :)
Na E46 se 2draty pripojuji k dratum na ovladaci svetel (ovladani radia a telefonu), dalsi pak RJ - tempomat,ovsem jestli je to u tebe stejne netusim, bude mozna i zalezet na r.v., RJ atd.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od RuDoSh »

Toydolls píše:
RuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali :-D )

a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i? :)
Na E46 se 2draty pripojuji k dratum na ovladaci svetel (ovladani radia a telefonu), dalsi pak RJ - tempomat,ovsem jestli je to u tebe stejne netusim, bude mozna i zalezet na r.v., RJ atd.
nemam el. plyn takze s tim tempomatem to bude chtit i nejak hardware ;-) a pak ho odblokovat v RJ..... asi..... radio teda snad pujde hned ;-)

dik
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od RuDoSh »

Maxiczech píše:Rádio máš možná super, ale ten volant.. :lol: Zajdi na debatu o hovně. O tom bude možná celé tvoje auto.. :lol:
no hlavne ze jsi s tim tvym skvostem porad v servisu.... :lol:
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#7 Příspěvek od Maxiczech »

RuDoSh píše:
Maxiczech píše:Rádio máš možná super, ale ten volant.. :lol: Zajdi na debatu o hovně. O tom bude možná celé tvoje auto.. :lol:
no hlavne ze jsi s tim tvym skvostem porad v servisu.... :lol:
Jednou za rok je pořád? Ty neděláš pravidelně inspekce? To už s tím tvým skvostem asi nemá cenu, co? heeeeeh.. :lol: :roll: :roll:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od RuDoSh »

Maxiczech píše:Jednou za rok je pořád? Ty neděláš pravidelně inspekce? To už s tím tvým skvostem asi nemá cenu, co? heeeeeh.. :lol: :roll: :roll:
ja delam... no raci nic....
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín
Klubové ID: 56

#9 Příspěvek od Pavel »

já plánuju taky Multifunkční volant a tempomat....ptal jsem se tady co vše potřebuji a co se vše zapojuje a nic jsems e nedozvěděl
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#10 Příspěvek od Maxiczech »

Pavel píše:já plánuju taky Multifunkční volant a tempomat....ptal jsem se tady co vše potřebuji a co se vše zapojuje a nic jsems e nedozvěděl
Pavle z Podivína. Dám ti jednu radu, ale nech si jí pro sebe. :D Pokud chceš opravdu korektní odpověď, tak se stav v aut. servisu BMW. Každý má hrachy, že když tam nechá svoje Báwo proklepnout, že vytopí nekřes?anské peníze, ale ta doba už je dávno pryč. Budeš mít klid na duši a 100% jistotu, že je auto v pohodě. Co se multifunkčního volantu a tempomatu týče, určitě ti dle tvého VIN sdělí, co vše je možné upravit a na kolik tě to vyjde. Potom se v klidu rozmyslíš, zda-li do toho půjdeš nebo ne.. 8)
Marwin
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: stř 05.01.2005 01:00
Bydliště:
Klubové ID: 710
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Marwin »

Maxiczech píše:
Pavel píše:já plánuju taky Multifunkční volant a tempomat....ptal jsem se tady co vše potřebuji a co se vše zapojuje a nic jsems e nedozvěděl
... Každý má hrachy, že když tam nechá svoje Báwo proklepnout, že vytopí nekřes?anské peníze, ale ta doba už je dávno pryč...
a těch cca 800,- za jednu AW u BMW se ti zdá křes?anský?
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#12 Příspěvek od Maxiczech »

Marwin píše:
Maxiczech píše:
Pavel píše:já plánuju taky Multifunkční volant a tempomat....ptal jsem se tady co vše potřebuji a co se vše zapojuje a nic jsems e nedozvěděl
... Každý má hrachy, že když tam nechá svoje Báwo proklepnout, že vytopí nekřes?anské peníze, ale ta doba už je dávno pryč...
a těch cca 800,- za jednu AW u BMW se ti zdá křes?anský?
Sorry, neznám tyhle zkratky.. :oops: Myslíš diagnostiku? Je to dost. Ale na druhou stranu.. Než tady donekonečna meditovat nad tím, čím by to asi tak mohlo být a používat tzv. "vylučovací metodu" tak to možná vyjde i levněji a rozhodně je to pohodlné a rychlé řešení. Závady těchto automobilů jsou těžko identifikovatelné. Má to spousty čidel a senzorů a běda, zda-li jeden vypoví službu. Auto se začne chovat divně, různě překvapovat apod. Diagnostika = zázrak. Jinak se dá napíchnout diag. i za 400,- Kč mimo aut servis BMW. Ale zase věř tomu, že bude 100%.. :?
Marwin
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: stř 05.01.2005 01:00
Bydliště:
Klubové ID: 710
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Marwin »

AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce. 8O
Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat :lol:
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#14 Příspěvek od Maxiczech »

Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce. 8O
Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat :lol:
Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu. 8)
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#15 Příspěvek od Pavel H »

Maxiczech píše:
Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce. 8O
Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat :lol:
Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu. 8)
Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#16 Příspěvek od Maxiczech »

Pavel H píše:
Maxiczech píše:
Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce. 8O
Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat :lol:
Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu. 8)
Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.
Neřekl bych, že se to sype. Jsou to malé závady, které se občas můžou objevit. Jsem naprosto s autíčkem spokojen. 8) Co liješ do eMka za olej? Kolik tě vyšla spojka? :)
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#17 Příspěvek od Kail »

Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.

Jí pořád máš?Vím že jsi jí chtěl kdysi poslat pryč,několikrát jsem na ní na internetu narazil,že je na prodej...
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#18 Příspěvek od Maxiczech »

Kail píše:
Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.

Jí pořád máš?Vím že jsi jí chtěl kdysi poslat pryč,několikrát jsem na ní na internetu narazil,že je na prodej...
Je to klenot, proto se jí zbavuje.. :lol:
Marwin
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: stř 05.01.2005 01:00
Bydliště:
Klubové ID: 710
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Marwin »

Maxiczech píše:
Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce. 8O
Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat :lol:
Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu. 8)
Teď se Maxi nezlob, ale kecáš, protože ani jediná z inspekcí (tím myslí jak I tak II) netrvá méně než 4 hodiny a to ještě v případě, že je všechno OK. To platí, pokud se bavíme o inspekci, kterou ti plánuje BC. Olej se samozřejmě dá vyměnit i za půl hodiny (jestli tomu říkáš inspekce) - ale na to nemusím do BMW :lol: to se dá udělat i na chodníku.
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#20 Příspěvek od Pavel H »

Maxiczech píše:
Pavel H píše:
Maxiczech píše: Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu. 8)
Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.
Neřekl bych, že se to sype. Jsou to malé závady, které se občas můžou objevit. Jsem naprosto s autíčkem spokojen. 8) Co liješ do eMka za olej? Kolik tě vyšla spojka? :)
Spojka 1200 Kc spojkove lozisko, a flaska becherovky za oblozeni, ktere jsem si pak sam nanytoval. spojku jsem si vymenil sam. Olej kolem 250 za litr. Olejovy filtr neco pres stovku. Ted cumis, co?
Odpovědět