
a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i?

Rádio máš možná super, ale ten volant..RuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali)
a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i?
kluk z bavora si multifunkční volant dodělával do e46, zeptám se ho co je k tomu za potřebí, ale říkal, že to je easyRuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali)
a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i?
Na E46 se 2draty pripojuji k dratum na ovladaci svetel (ovladani radia a telefonu), dalsi pak RJ - tempomat,ovsem jestli je to u tebe stejne netusim, bude mozna i zalezet na r.v., RJ atd.RuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali)
a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i?
nemam el. plyn takze s tim tempomatem to bude chtit i nejak hardwareToydolls píše:Na E46 se 2draty pripojuji k dratum na ovladaci svetel (ovladani radia a telefonu), dalsi pak RJ - tempomat,ovsem jestli je to u tebe stejne netusim, bude mozna i zalezet na r.v., RJ atd.RuDoSh píše:zapojoval uz nekdo multifunkcni volant (misto obyc)? Co me ceka? Jak je to s ovladanim radia? Musi se to zapojovat nejak kablem zadem, nebo si to vezme jen nejak pres ten krouzek? (myslim ze mam to druhe nejlepsi radio co tam origo davali)
a co je potreba k dodelani tempomatu na M52 2,8i?
Pavle z Podivína. Dám ti jednu radu, ale nech si jí pro sebe.Pavel píše:já plánuju taky Multifunkční volant a tempomat....ptal jsem se tady co vše potřebuji a co se vše zapojuje a nic jsems e nedozvěděl
a těch cca 800,- za jednu AW u BMW se ti zdá křes?anský?Maxiczech píše:... Každý má hrachy, že když tam nechá svoje Báwo proklepnout, že vytopí nekřes?anské peníze, ale ta doba už je dávno pryč...Pavel píše:já plánuju taky Multifunkční volant a tempomat....ptal jsem se tady co vše potřebuji a co se vše zapojuje a nic jsems e nedozvěděl
Sorry, neznám tyhle zkratky..Marwin píše:a těch cca 800,- za jednu AW u BMW se ti zdá křes?anský?Maxiczech píše:... Každý má hrachy, že když tam nechá svoje Báwo proklepnout, že vytopí nekřes?anské peníze, ale ta doba už je dávno pryč...Pavel píše:já plánuju taky Multifunkční volant a tempomat....ptal jsem se tady co vše potřebuji a co se vše zapojuje a nic jsems e nedozvěděl
Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu.Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce.
Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat
Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.Maxiczech píše:Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu.Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce.
Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat
Neřekl bych, že se to sype. Jsou to malé závady, které se občas můžou objevit. Jsem naprosto s autíčkem spokojen.Pavel H píše:Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.Maxiczech píše:Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu.Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce.
Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat
Teď se Maxi nezlob, ale kecáš, protože ani jediná z inspekcí (tím myslí jak I tak II) netrvá méně než 4 hodiny a to ještě v případě, že je všechno OK. To platí, pokud se bavíme o inspekci, kterou ti plánuje BC. Olej se samozřejmě dá vyměnit i za půl hodiny (jestli tomu říkáš inspekce) - ale na to nemusím do BMWMaxiczech píše:Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu.Marwin píše:AW je časová jednotka (normohodina) podle níž se účtuje cena za práci. Takže 1AW=jedna hodina práce v autorizovaném servisu BMW. Když ti provedou práci, která podle rozpisu (normy) BMW trvá např. čtvrt hodiny = 0,25AW, zaplatíš za práci čtvrtinu hodinové sazby, což při 1AW=800,- dělá rovné 200,-Kč.
Nevím kolik počítají u vás v Praze, ale např. Invelt Plzeň účtuje asi 780,- za hodinu práce.
Na druhou stranu je nutno říct, že pokud mají nějakou práci znormovanou např. na 2AW, tak zaplatíš 2x800,- i kdyby jim to trvalo 3 hodiny - to je ale teorie, oni si vždy najdou cestu, jak ti tu hodinu navíc stejně naúčtovat
Spojka 1200 Kc spojkove lozisko, a flaska becherovky za oblozeni, ktere jsem si pak sam nanytoval. spojku jsem si vymenil sam. Olej kolem 250 za litr. Olejovy filtr neco pres stovku. Ted cumis, co?Maxiczech píše:Neřekl bych, že se to sype. Jsou to malé závady, které se občas můžou objevit. Jsem naprosto s autíčkem spokojen.Pavel H píše:Nejak se ti to sype,ne? Ja mam M5 tri roky a nic krome desticek a spojky jsem nedelal.Maxiczech píše: Mno to máš pravdu. Ale já ze své zkušenosti vím, že se snaží odstranit závadu v mezích možností co nejdříve. Je pravdou, že jsem neřešil nikdy nic vážného. Zatím jen inspekce, výměna oleje, visko spojku a naposled čidlo na vačce. Vždy mi to udělali na počkání. Do hodinky jsem byl vždy v prachu.Co liješ do eMka za olej? Kolik tě vyšla spojka?