Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 zadne svetla

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
delawega
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: stř 01.02.2006 01:00

#1 Příspěvek od delawega »

:? idem sa vam pochvalit s dalsim problemom...na touringu /5dvere/ mi nesvieti biela spiatocka a hmlovka na pravej strane ... 5w parkovacka svieti...skusal som vymenit ziarovky, pozeral som poistky.. a nic. ked som dal dole plast dratky boli v poho... neviete mi poradit kde by to mohlo byt preerusene alebo ci nieje nejake exponovane miesto pre tento problem?..dik
dafa
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: čtv 07.07.2005 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#2 Příspěvek od dafa »

Pokud nenameris napeti na koncovkach objimek,tak je problem v pantu dveri,kde je svazek dratu.Dost casto se lamou.Svazek je na obou stranach pro kazdou stranu zvlast.Problem bude tam.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#3 Příspěvek od Birkoff »

Tak, tak. Měl jsem taky problém se světly na sedanu (spz) a dráty byly ulomené v té gumové škrkatici jak kdyby je někdo přestřihl štípačkama. Sletoval jsem je, zaizoloval a pohoda. Zajímavý bylo že to byly jen dva dráty z 12 nebo kolik jich tam vlastně je.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od RuDoSh »

Birkoff píše:Tak, tak. Měl jsem taky problém se světly na sedanu (spz) a dráty byly ulomené v té gumové škrkatici jak kdyby je někdo přestřihl štípačkama. Sletoval jsem je, zaizoloval a pohoda. Zajímavý bylo že to byly jen dva dráty z 12 nebo kolik jich tam vlastně je.
mam ted stejny problem.... aspon vim po cem jit ;-)
dafa
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: čtv 07.07.2005 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#5 Příspěvek od dafa »

Sletovat draty je mozno,ale casem se tyto sletovany draty zlomi znovu nebot letovanim vytvorite neohebnou plosku,ktera je v gumove chranicce nepoddajna.Doporucoval bych vymenit draty cely.Me na aute timto vyhorely cely dvere,protoze majitel prede mnou letoval a letoval az se draty polamaly protrhly izolaci a zacaly se zkratovat mezi sebou.Doporucuji proto vymenit vsechny.Je to prace na 4h i s pripravou.Vyplati se to,to mi verte.
delawega
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: stř 01.02.2006 01:00

#6 Příspěvek od delawega »

:D dik moc dufam teda ze to bude v tom .. no obdobny problem som zistil aj u prednej lavej hmlovkya kable vyzeraju ok...ziarovka ok..

este dotaz pomimo..na konci zadnych dveri presne v spoji sa mi zacinaju objavovat chrasticky / vyduty lak/ hrdze... tento jav som ale videl aj u inych kombikov..je to nejaka vada tohoto modelu alebo sa muselo nieco stat aby zacala prave tam vystupovat hrdza?.. staci to vybrusit alebo poznate nejaky dobry sposob ako sa zbavit hrdze okrem kupy novych dveri :lol:
dik
dafa
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: čtv 07.07.2005 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#7 Příspěvek od dafa »

U te mlhovky to bude spise problem zoxidovaneho konektoru.Dost se zasira od soli.Takze vycistit a urcite to pujde.Sem draty nejsou nicim namahany a jsou kryty,takze konektor.
Pokud jde o zadni dvere a jejich reziveni pod lakem,tak toto je nejbolestivejsi misto na korozi vsech aut.Je to vetsinou na mistech spoju a hlavne pod plastovymi kryty.
Toto budu resit taky.Bylo mi receno,ze mam vzit jemny smirkovy papir obrousit na plech a nanest zaklad,po nem udelat vrstvy laku do vysky puvodniho laku.Melo by to pry vyjit na 3 az 4 vrstvy podle ridkosti laku.
Bylo me receno,ze je lepsi udelat vic tenkych vrstev nez 2 silny.
Odpovědět