
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 M62 535i - chladici voda
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Mam problem, M62 535 E39, tece nekde chladici voda. Kape (strikne) na remen od klima kompresoru=ten je mokrej a ten to pak rozstrikne v motorovym prostoru. Kontroloval jsem tesneni termostatu=vypada to OK. Muze saknou pumpa? I kdyz se mi nezda ze by to stekalo po remenicce zevnitr. Hadice se zdaji byt OK. Nejake napady 

JO,JO,TO BUDE PUMPA TAK NA 99%.Birkoff píše:Mam problem, M62 535 E39, tece nekde chladici voda. Kape (strikne) na remen od klima kompresoru=ten je mokrej a ten to pak rozstrikne v motorovym prostoru. Kontroloval jsem tesneni termostatu=vypada to OK. Muze saknou pumpa? I kdyz se mi nezda ze by to stekalo po remenicce zevnitr. Hadice se zdaji byt OK. Nejake napady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
Ještě se podívej na lamely chladiče. Přesně takhle to vypadalo u mne (M52 E39) a nakonec po kontrole simeringu, pumpy, termostatu atd. to byl děravej chladičBirkoff píše:Mam problem, M62 535 E39, tece nekde chladici voda. Kape (strikne) na remen od klima kompresoru=ten je mokrej a ten to pak rozstrikne v motorovym prostoru. Kontroloval jsem tesneni termostatu=vypada to OK. Muze saknou pumpa? I kdyz se mi nezda ze by to stekalo po remenicce zevnitr. Hadice se zdaji byt OK. Nejake napady

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
Díru jako takovou jsem nikde neviděl a snad tam ani nebyla, spíš to mohlo jenom mlžit při vyšším tlaku kapaliny. Při pohledu (s lampou) ze strany motoru skrz vrtuli, kterou jsem pak stejně vyndal, byly vidět na různých místech chladiče jenom tři fleky o velikosti tak dvacetikoruny. Nepřikládal jsem tomu žádnou váhu - říkal jsem si "jenom špína". Když jsem ale sundal tu vrtuli, abych na to lépe viděl, byl to opravdu nalepenej prach a bordel a všude okolo těch míst absolutně čisto. Jelikož to bylo už po kontrole simeringu, pumpy, hadic i termostatu nezbylo než ten chladič vyměnit. Ten starej jsem nijak nezkoumal a netestoval, nebo? po jeho výměně bylo vše okamžitě v pořádku. Ještě malej postřeh - mě sice velmi málo, ale přesto před tou výměnou chladiče ubývala chladicí kapalina. Musel jsem tak decku týdně dolít. Od té doby ani kapku.Birkoff píše:Marwine mas pravdu, na tech lopatkach je asi tak v posledni tretine pruh, myslel jsem, ze to je ten rozstrik. Kdyz jsem koukal na chladic tak nikde zadna chladici voda videt nebyla, tak nevim. Kde jsi mel tu diru ty?