Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 M62 535i - chladici voda

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#1 Příspěvek od Birkoff »

Mam problem, M62 535 E39, tece nekde chladici voda. Kape (strikne) na remen od klima kompresoru=ten je mokrej a ten to pak rozstrikne v motorovym prostoru. Kontroloval jsem tesneni termostatu=vypada to OK. Muze saknou pumpa? I kdyz se mi nezda ze by to stekalo po remenicce zevnitr. Hadice se zdaji byt OK. Nejake napady :?:
Milda
Registrovaný
Příspěvky: 444
Registrován: úte 16.11.2004 01:00
Bydliště: ZLÍN

#2 Příspěvek od Milda »

Birkoff píše:Mam problem, M62 535 E39, tece nekde chladici voda. Kape (strikne) na remen od klima kompresoru=ten je mokrej a ten to pak rozstrikne v motorovym prostoru. Kontroloval jsem tesneni termostatu=vypada to OK. Muze saknou pumpa? I kdyz se mi nezda ze by to stekalo po remenicce zevnitr. Hadice se zdaji byt OK. Nejake napady :?:
JO,JO,TO BUDE PUMPA TAK NA 99%.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#3 Příspěvek od Birkoff »

Taky se toho trochu bojim. Meni se to cely nebo to lze "jen" pretesnit? Zkusim to natlakovat a kouknout. Jinak, kde se ta voda da upustit? Nenasel jsem vypousteci sroubek 8O
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od RedBaron »

Neřeš nic, je to simerink od vodní pumpy. Vyměnit za novou, ale s KOVOVÝMI lopatkami!
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#5 Příspěvek od Birkoff »

Diky za rady. Jen se zeptam, kde je ten vypousteci sroub? Tu pumpu original nebo druhovyroba bude stacit (samozrejme s kovovejma lopatkama).
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#6 Příspěvek od fornax »

Birkoff píše:Diky za rady. Jen se zeptam, kde je ten vypousteci sroub? Tu pumpu original nebo druhovyroba bude stacit (samozrejme s kovovejma lopatkama).
Vespod na chladiči. Má modrou barvu
Marwin
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: stř 05.01.2005 01:00
Bydliště:
Klubové ID: 710
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Marwin »

Birkoff píše:Mam problem, M62 535 E39, tece nekde chladici voda. Kape (strikne) na remen od klima kompresoru=ten je mokrej a ten to pak rozstrikne v motorovym prostoru. Kontroloval jsem tesneni termostatu=vypada to OK. Muze saknou pumpa? I kdyz se mi nezda ze by to stekalo po remenicce zevnitr. Hadice se zdaji byt OK. Nejake napady :?:
Ještě se podívej na lamely chladiče. Přesně takhle to vypadalo u mne (M52 E39) a nakonec po kontrole simeringu, pumpy, termostatu atd. to byl děravej chladič :)
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#8 Příspěvek od Birkoff »

Marwine mas pravdu, na tech lopatkach je asi tak v posledni tretine pruh, myslel jsem, ze to je ten rozstrik. Kdyz jsem koukal na chladic tak nikde zadna chladici voda videt nebyla, tak nevim. Kde jsi mel tu diru ty?
Marwin
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: stř 05.01.2005 01:00
Bydliště:
Klubové ID: 710
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Marwin »

Birkoff píše:Marwine mas pravdu, na tech lopatkach je asi tak v posledni tretine pruh, myslel jsem, ze to je ten rozstrik. Kdyz jsem koukal na chladic tak nikde zadna chladici voda videt nebyla, tak nevim. Kde jsi mel tu diru ty?
Díru jako takovou jsem nikde neviděl a snad tam ani nebyla, spíš to mohlo jenom mlžit při vyšším tlaku kapaliny. Při pohledu (s lampou) ze strany motoru skrz vrtuli, kterou jsem pak stejně vyndal, byly vidět na různých místech chladiče jenom tři fleky o velikosti tak dvacetikoruny. Nepřikládal jsem tomu žádnou váhu - říkal jsem si "jenom špína". Když jsem ale sundal tu vrtuli, abych na to lépe viděl, byl to opravdu nalepenej prach a bordel a všude okolo těch míst absolutně čisto. Jelikož to bylo už po kontrole simeringu, pumpy, hadic i termostatu nezbylo než ten chladič vyměnit. Ten starej jsem nijak nezkoumal a netestoval, nebo? po jeho výměně bylo vše okamžitě v pořádku. Ještě malej postřeh - mě sice velmi málo, ale přesto před tou výměnou chladiče ubývala chladicí kapalina. Musel jsem tak decku týdně dolít. Od té doby ani kapku.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#10 Příspěvek od Birkoff »

RedBaron píše:Neřeš nic, je to simerink od vodní pumpy. Vyměnit za novou, ale s KOVOVÝMI lopatkami!
Potřebuju tip kdo je schopen tu s kovovými lopatkami dodat. Co jsem zjiš?oval tak zatím všichni měli buď plastové lopatky nebo ji nebyli schopni dodat vůbec. Má někdo kontakt na dodavatele kovové?
Odpovědět