Ahoj, tak mě miláček začal zlobit. Začal nějak žrát, i když jedu jak s nohou jak pírko, tak se nedostanu pod 9,8, normální kolem 11,5. Předtím jsem jezdil za 9,5 a pomalou i za 8. No a ktomu se přidalo, že nechce nastartovat. Někdy naskočí normálně, ale spíš musím přidržet klíček než naskočí. Jinak nic nepozoruji, jede nádherně, táhne, volnoběh nekolísá, drří. Na co se mám kouknout než zajedu do servisu. Díky
Vsetci hovorite o lambde a vahe... tiez s tym mam problem .. a na tu spotrebu to ma veliky vpliv. Nezda sa mi tam ale to startovanie. Startovat by to malo normalne...
GG píše:Ahoj, tak mě miláček začal zlobit. Začal nějak žrát, i když jedu jak s nohou jak pírko, tak se nedostanu pod 9,8, normální kolem 11,5. Předtím jsem jezdil za 9,5 a pomalou i za 8. No a ktomu se přidalo, že nechce nastartovat. Někdy naskočí normálně, ale spíš musím přidržet klíček než naskočí. Jinak nic nepozoruji, jede nádherně, táhne, volnoběh nekolísá, drří. Na co se mám kouknout než zajedu do servisu. Díky
GG píše:523i r.v.97 motor M52. Jinak dnes jsem byl na STK a emisích a ty OK. Při lambdě by to snad něco ukázalo, nebo ne?
Pokud by byly lambdy špatné, tak by jsi to na emisích měl poznat. Pokud je špatná váha vzduchu, tak to poznat na emisích nemusíš. Může to chcípat a netáhnout. Také při změně počasí by jsi měl pocítit změnu výkonu. Tedy pokud je to váha. Jinak s tím startem je to fakt divný. Možná netěsnost v palivovém systému. Někde přisává vzduch.
Právě že mám pocit, že to táhne dobže, žádný škubání, žádný chcípání, žádný kolísavý otáčky. Jen ty starty a spotřeba.
No jedu příští týden na diagnostiku, snad něco odhalí.
GG píše:Právě že mám pocit, že to táhne dobže, žádný škubání, žádný chcípání, žádný kolísavý otáčky. Jen ty starty a spotřeba.
No jedu příští týden na diagnostiku, snad něco odhalí.
GG píše:Právě že mám pocit, že to táhne dobže, žádný škubání, žádný chcípání, žádný kolísavý otáčky. Jen ty starty a spotřeba.
No jedu příští týden na diagnostiku, snad něco odhalí.
BTW... nejaku tu dieru vo vyfuku alebo tak si nenasiel ??
GG píše:Tak jsem po diagnostice o žádná hláška. Tak nevím zda je to dobře nebo ne, hold musím hledat. Udělám svíčky a uvidím.
Tak chlape mam stejnej problem jako ty, nech si udelat tlaky valcu, protoze muzes mit podpalene ventily. Ja uz do toho nastrkal spousty penez a nikdo nevi a nevi... Kamosovi se tohle stalo u forda a tam mu to hned premerili a tak...
GG píše:Tak jsem po diagnostice o žádná hláška. Tak nevím zda je to dobře nebo ne, hold musím hledat. Udělám svíčky a uvidím.
Tak chlape mam stejnej problem jako ty, nech si udelat tlaky valcu, protoze muzes mit podpalene ventily. Ja uz do toho nastrkal spousty penez a nikdo nevi a nevi... Kamosovi se tohle stalo u forda a tam mu to hned premerili a tak...
No, ale při podpalenych ventilech by to snad netáhlo??? Mě to pak jede good
Jo je to sraní s tama kárama
GG píše:Tak jsem po diagnostice o žádná hláška. Tak nevím zda je to dobře nebo ne, hold musím hledat. Udělám svíčky a uvidím.
Tak chlape mam stejnej problem jako ty, nech si udelat tlaky valcu, protoze muzes mit podpalene ventily. Ja uz do toho nastrkal spousty penez a nikdo nevi a nevi... Kamosovi se tohle stalo u forda a tam mu to hned premerili a tak...
No, ale při podpalenych ventilech by to snad netáhlo??? Mě to pak jede good
Jo je to sraní s tama kárama
Me to taky tahne, ale vim ze to neni uplne ono, zkus si je nechat udelat a uvidis. Ja mam 5 valcu na 15 a treti valec se veze na 11,5... Ten test moc nestoji, alespon budes vedet jak je na tom ten motor...