Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

snížené pružiny a odklon kola?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kadlec
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: ned 05.09.2004 00:00

#1 Příspěvek od kadlec »

zítra mi dávají na auto snížené pružiny. Je to tak správně když je upozorním i na přestavbu odklonu kol a kontroly geometrie ne?! nevim jestli s timhle maji zkušenosti ale auta davam jedine k nim jsou to velice spolehliví a vybavení mechoši.
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#2 Příspěvek od kosh »

Když auto posadíš níž tak je určitě dobré změnit i geometrii. Zkušení automechanici by mněli vědět o kolik to posunout aby ti to rovnoměrně sjíždělo gumy a dobře drželo na cestě.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od darmon »

mas pravdu, nicmene dovolujou tvoje napravy menit odklon ?
kadlec
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: ned 05.09.2004 00:00

#4 Příspěvek od kadlec »

jj i zadní
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od darmon »

jojo myslel jsem na neco jinyho :)
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#6 Příspěvek od skautik Čestný člen »

hmm u e36 tak nelze, bohuzel :(
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#7 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

u e36 je nej rovnou vymenit za Mkovy, ty uz se snizenim pocitaji (hlavne zadni) :-) nebo se daji vyrobit mezikusy, ktere umozni zmenit nahore v McPersonu odklon kola (i zaklon)
“Ability is what you're capable of doing.”
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#8 Příspěvek od P-J »

kadlec píše:jj i zadní
Jak se štěluje u přední nápravy na E39 odklon?
kadlec
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: ned 05.09.2004 00:00

#9 Příspěvek od kadlec »

to netuším ja to nedělal říkali že to štelovali na laserove geometrii dostal jsem do ruky protokol měl jsem tam údaje před a po a byly jiné ještě mi říkali že se ze zadkem natrápili že to nešlo povolit. Z toho soudím že to je možné nastavovat :roll:
kadlec
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: ned 05.09.2004 00:00

#10 Příspěvek od kadlec »

takze je to hotové :lol: chlapi vedeli co s tím byl jsem zbytecne aktivni skoda ze nemuzu dat foto :? mam pred i po.
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#11 Příspěvek od P-J »

kadlec píše:to netuším ja to nedělal říkali že to štelovali na laserove geometrii dostal jsem do ruky protokol měl jsem tam údaje před a po a byly jiné ještě mi říkali že se ze zadkem natrápili že to nešlo povolit. Z toho soudím že to je možné nastavovat :roll:
A ví to někdo? Protože jsem tam nic nenašel a v TISu o odklonu přeních kol taky nic není.... :?

Zadek jde bez problémů, to už jsem dělal. :wink: Je tam jenom blbý přístup k nastavení sbíhavosti (aspoň u kombíku).
jaradaf
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: sob 19.07.2008 00:00
Bydliště: zlinsko

#12 Příspěvek od jaradaf »

Zdarec da se seridit odklon predncih kola na e39,sjizdi se mi vnitrkem pneu ,sbihavost je dobra.
Predem dik za radu
jaradaf
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: sob 19.07.2008 00:00
Bydliště: zlinsko

#13 Příspěvek od jaradaf »

Nikdo nevi? :evil: Ja co jsem se dival tak jsem nic nenasel
DirtyHarry
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: Sudety

#14 Příspěvek od DirtyHarry »

Odklon kol na přední nápravě seřizovat nelze,dá se "srovnat" distančníma podložkama. A na zadní jakbysmet,jde to u "multilink" nápravy (to je vychytávka,tam mi stačily dvě sedmnáctky a hejbal jsem s kolem dle libosti :wink: ),ale to báwo v té době ještě neměly :roll: . Ono,pokud nemáš něco vylítaný,nebo tam necpeš túzing,kterej tam origo nepatří,tak to ani nepotřebuješ... úprava podvozku není jen o nízkých pružinách nebo velkých kolech,pokud chceš,aby to dobře sedlo a aby rychleji neodcházel ten zbytek... :!:
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Při nižších pružinách se dá sjíždění pneu na vnitřní straně kompenzovat zvětšením sbíhavostí. Sice se pak pneu sjíždí o něco rychleji, ale stejnoměrně.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
jaradaf
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: sob 19.07.2008 00:00
Bydliště: zlinsko

#16 Příspěvek od jaradaf »

DirtyHarry píše:Odklon kol na přední nápravě seřizovat nelze,dá se "srovnat" distančníma podložkama. A na zadní jakbysmet,jde to u "multilink" nápravy (to je vychytávka,tam mi stačily dvě sedmnáctky a hejbal jsem s kolem dle libosti :wink: ),ale to báwo v té době ještě neměly :roll: . Ono,pokud nemáš něco vylítaný,nebo tam necpeš túzing,kterej tam origo nepatří,tak to ani nepotřebuješ... úprava podvozku není jen o nízkých pružinách nebo velkých kolech,pokud chceš,aby to dobře sedlo a aby rychleji neodcházel ten zbytek... :!:
Neboj zadny "tuzing pera" tam necpu mam tam origo m-packet.Tak se srandy jsem vyrazil ty dva cepy co drzi kolo a jsou volny takze je to jasny novy ramena :? :roll:
Jesta jeden dotaz tlumic k "naboji" je v takove objimce ktera je stahla sroubem jde s tim ruzne tocit (to je mi jasny jsou tam znacky jak to nastavit)ale na vysku toho tlumice tam zadna znacka nebo ryska neni(dal jsem to jak to bylo :) )ale stejne me to zajima podle ceho se to ma dat.
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#17 Příspěvek od magorcondoria »

Odpovědět