Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
MONROE vs. SACHS
Zdar všichni , jsem tu nový , nicméně E34 525i mám už čtyři roky a nemůžu si stěžovat...až na pár detailů....1.Chtěl bych znát vaše názory na tlumiče MONROE Reflex....prý se starýma nemaj nic společného a jsou plně srovnatelné se SACHS...!? 2.Vybíjí se mi docela rychle baterka...tzn. po 14ti dnech kdy jsem byl na služebce a auto bylo v garáži jsem nenastartoval....? 3.Mám problém s topením...spolujezdcova strana jede normálně to je , že jde teplý i studený vzduch a moje strana jde pouze teplý...stačí výměna potenciometru regulačního kolečka? Totéž i regulátor ventilátoru...jede pouze na čtvrtý nejvyšší stupeň. Je to verze bez klimy a rok výroby 03/92. Dík všem za názor a pomoc čus...streetfighter
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
Monroe mam vzadu a zatim to jde, ale na jare pujdou na vymenu, podle dost lidi je to ne moc dobry, ale treba ten Reflex bude lepsi, ale neveril bych tomu.
To ze ti jede vetrak jen na 4 stupen, je predrazenym(?) odporem, ktery je v mistech z prava dole na stredove konzole kdyz oddelas kastlik.Zkratka u spolujezdcovych nohou.Je tam deklik na myslim 3 krizovy sroubky a tam vysunes takovou vecicku a tu zkountroluj a popripade vymen.
To ze nenastartujes po 14 je dost brzo.Pokud by to bylo po 2 mesicich, tak bych doporucil koupit takovej nemysl kterj se pichne v garazi do elektriky a jde to pres adapter a do autobaterie.
Neni to dobijecka, jen to minimalnim proudem batery ozivuje.Odber je minimalni...
U tebe to asi bude najaky zkrat, nebo nepatricny odber,Red Baron tu psal jednoduchy navod jak na to prijit,vim ze tam byl drat a zaroviccka 12V zapojena na minus a to se dalo na batery a potom se vytahovaly pojistky, ale varim z vody, pockej na fajnsmekry....
To ze ti jede vetrak jen na 4 stupen, je predrazenym(?) odporem, ktery je v mistech z prava dole na stredove konzole kdyz oddelas kastlik.Zkratka u spolujezdcovych nohou.Je tam deklik na myslim 3 krizovy sroubky a tam vysunes takovou vecicku a tu zkountroluj a popripade vymen.
To ze nenastartujes po 14 je dost brzo.Pokud by to bylo po 2 mesicich, tak bych doporucil koupit takovej nemysl kterj se pichne v garazi do elektriky a jde to pres adapter a do autobaterie.
Neni to dobijecka, jen to minimalnim proudem batery ozivuje.Odber je minimalni...
U tebe to asi bude najaky zkrat, nebo nepatricny odber,Red Baron tu psal jednoduchy navod jak na to prijit,vim ze tam byl drat a zaroviccka 12V zapojena na minus a to se dalo na batery a potom se vytahovaly pojistky, ale varim z vody, pockej na fajnsmekry....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
Budu se opakovat, ale na mém autě SACHS životnost cca. 20.000 km, vytlučenej celej kovovej vnitřek, rány, tlumící schopnost hrůzná (odskakování, houpání atd.). Monroe ani nebudu komentovat, stačily nám na jednom autě, reklamovaly se každých 30.000 km. Na plynových Kayabách má táta v sedmě nalítáno 70.000 km, tlumí OK, stály i s prací 10.800 na celé auto.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
- Kontaktovat uživatele:
Větrák:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=odpor
To topení bude nejspíš tím, že jsou spatny ty regulační kohouty. Myslím že se jsou to ty solenoidový (určite se pletu nazvem). Najdeš je v motoru, hnedka u pojistkove skrinky v levem rohu.
Bejvaj vychozeni a tudiz porad poustej teplo.
Nebo taky obcas staci procistit zoxid kontakty.
nekde to tady taky bylo probíráno.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=odpor
To topení bude nejspíš tím, že jsou spatny ty regulační kohouty. Myslím že se jsou to ty solenoidový (určite se pletu nazvem). Najdeš je v motoru, hnedka u pojistkove skrinky v levem rohu.
Bejvaj vychozeni a tudiz porad poustej teplo.
Nebo taky obcas staci procistit zoxid kontakty.
nekde to tady taky bylo probíráno.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
- Kontaktovat uživatele:
tak to je hodne dobra cena!!!RedBaron píše:Budu se opakovat, ale na mém autě SACHS životnost cca. 20.000 km, vytlučenej celej kovovej vnitřek, rány, tlumící schopnost hrůzná (odskakování, houpání atd.). Monroe ani nebudu komentovat, stačily nám na jednom autě, reklamovaly se každých 30.000 km. Na plynových Kayabách má táta v sedmě nalítáno 70.000 km, tlumí OK, stály i s prací 10.800 na celé auto.


