Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

MONROE vs. SACHS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
streetfighter

#1 Příspěvek od streetfighter »

Zdar všichni , jsem tu nový , nicméně E34 525i mám už čtyři roky a nemůžu si stěžovat...až na pár detailů....1.Chtěl bych znát vaše názory na tlumiče MONROE Reflex....prý se starýma nemaj nic společného a jsou plně srovnatelné se SACHS...!? 2.Vybíjí se mi docela rychle baterka...tzn. po 14ti dnech kdy jsem byl na služebce a auto bylo v garáži jsem nenastartoval....? 3.Mám problém s topením...spolujezdcova strana jede normálně to je , že jde teplý i studený vzduch a moje strana jde pouze teplý...stačí výměna potenciometru regulačního kolečka? Totéž i regulátor ventilátoru...jede pouze na čtvrtý nejvyšší stupeň. Je to verze bez klimy a rok výroby 03/92. Dík všem za názor a pomoc čus...streetfighter
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od psena »

Monroe mam vzadu a zatim to jde, ale na jare pujdou na vymenu, podle dost lidi je to ne moc dobry, ale treba ten Reflex bude lepsi, ale neveril bych tomu.
To ze ti jede vetrak jen na 4 stupen, je predrazenym(?) odporem, ktery je v mistech z prava dole na stredove konzole kdyz oddelas kastlik.Zkratka u spolujezdcovych nohou.Je tam deklik na myslim 3 krizovy sroubky a tam vysunes takovou vecicku a tu zkountroluj a popripade vymen.
To ze nenastartujes po 14 je dost brzo.Pokud by to bylo po 2 mesicich, tak bych doporucil koupit takovej nemysl kterj se pichne v garazi do elektriky a jde to pres adapter a do autobaterie.
Neni to dobijecka, jen to minimalnim proudem batery ozivuje.Odber je minimalni...
U tebe to asi bude najaky zkrat, nebo nepatricny odber,Red Baron tu psal jednoduchy navod jak na to prijit,vim ze tam byl drat a zaroviccka 12V zapojena na minus a to se dalo na batery a potom se vytahovaly pojistky, ale varim z vody, pockej na fajnsmekry.... :D
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od RedBaron »

Budu se opakovat, ale na mém autě SACHS životnost cca. 20.000 km, vytlučenej celej kovovej vnitřek, rány, tlumící schopnost hrůzná (odskakování, houpání atd.). Monroe ani nebudu komentovat, stačily nám na jednom autě, reklamovaly se každých 30.000 km. Na plynových Kayabách má táta v sedmě nalítáno 70.000 km, tlumí OK, stály i s prací 10.800 na celé auto.
streetfighter

#4 Příspěvek od streetfighter »

:wink: ten mechanik je zdarma...protože to jsem já...nedal bych to hned tak někomu do pracek aby tam něco zkurvil...tak nevím , teď jste mi v tom udělali trochu zmatek , myslím teda s těmi tlumiči...v čem jsou teda na hovno , v tom že na hovno tlumí? a nebo malá životnost ? nebo něco jiného...??? A co to topení , nemáte někdo zkušenost?
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od patras Čestný člen »

ja myslim ze plynokapalinovy sachs ADV jsou uplne v poho ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Pivson »

Větrák:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=odpor

To topení bude nejspíš tím, že jsou spatny ty regulační kohouty. Myslím že se jsou to ty solenoidový (určite se pletu nazvem). Najdeš je v motoru, hnedka u pojistkove skrinky v levem rohu.
Bejvaj vychozeni a tudiz porad poustej teplo.
Nebo taky obcas staci procistit zoxid kontakty.
nekde to tady taky bylo probíráno.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Zave »

RedBaron píše:Budu se opakovat, ale na mém autě SACHS životnost cca. 20.000 km, vytlučenej celej kovovej vnitřek, rány, tlumící schopnost hrůzná (odskakování, houpání atd.). Monroe ani nebudu komentovat, stačily nám na jednom autě, reklamovaly se každých 30.000 km. Na plynových Kayabách má táta v sedmě nalítáno 70.000 km, tlumí OK, stály i s prací 10.800 na celé auto.
tak to je hodne dobra cena!!! 8O 8O 8O
Odpovědět