Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Problém s topením na E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#1 Příspěvek od P-J »

Mám, doufám že drobný, problém s topením na E39. Měl jsem v háji termostat, tak jsem ho vyměnil a od té doby mi to netopí na volnoběh (před výměnou to nedělalo). :cry: Nejdřív jsem myslel, že je to zavzdušněné. Taky z části bylo, protože bezprostředně po výměně to začalo topit až kolem 2000 ot. Postupně jsem to odvzdušňoval a doléval kapalinu, tím se ta hranice netopení snižila až k tomu volnoběhu. Teď už nějakou dobu jde z odvzdušňováků jenom kapalina.

Kolik a kde jsou odvzdušňováky (je to M52)? "Našel" jsem dva - jeden je přímo na chladiči a druhý na horním vývodu z chladiče (je na tom plastovém koleně, co zakrývá termosat). Je nějaký předepsaný způsob, jak postupovat při odvzdušňování?
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#2 Příspěvek od P-J »

Nikdo netuší, kde je zrada? :cry:
Anonymous

#3 Příspěvek od Anonymous »

Umíš-li německy, tady je odkaz na server, kde najdeš vše co o E39 potřebujeme vědět! Když německy neumíš, pošli mi Tvou e-mailovou adresu - pošlu Ti český překlad a bude-li zájem i další věci (je jich strašně moc, včetně EBA, ETK, TIS, atd.)
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#4 Příspěvek od P-J »

Marwin píše:Umíš-li německy, tady je odkaz na server, kde najdeš vše co o E39 potřebujeme vědět! Když německy neumíš, pošli mi Tvou e-mailovou adresu - pošlu Ti český překlad a bude-li zájem i další věci (je jich strašně moc, včetně EBA, ETK, TIS, atd.)
Žádný odkaz nevidím :wink: , ale to je jedno, protože nešprechtím. :wink:

Pošli mi to na petas@cmail.cz . Když tak takt trochu rozepiš, co všechno máš. Dík.
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#5 Příspěvek od P-J »

Tak mám opraveno. Drobnost to nebyla a už vůbec ne levná. :evil:
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Pavel 528 »

P-J píše:Tak mám opraveno. Drobnost to nebyla a už vůbec ne levná. :evil:
to si nam toho napsal... :D
cim to tedy bylo?
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#7 Příspěvek od kutil »

že by elektroventily :?:
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#8 Příspěvek od P-J »

Pavel 528 píše:
P-J píše:Tak mám opraveno. Drobnost to nebyla a už vůbec ne levná. :evil:
to si nam toho napsal... :D
cim to tedy bylo?
Asi tolik, kolik jsem se tady dozvěděl, když jsem hledal radu. :roll:
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#9 Příspěvek od P-J »

kutil píše:že by elektroventily :?:
Ne ne, mám model s přídavným zásobníkem horké vody a bylo v prdeli pomocné čerpadlo, které zajiš?uje oběh vody při vypnutém motoru a nízkých otáčkách.
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#10 Příspěvek od kutil »

Fi ha to jsou věci 8O
Odpovědět