Kolik a kde jsou odvzdušňováky (je to M52)? "Našel" jsem dva - jeden je přímo na chladiči a druhý na horním vývodu z chladiče (je na tom plastovém koleně, co zakrývá termosat). Je nějaký předepsaný způsob, jak postupovat při odvzdušňování?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problém s topením na E39
Mám, doufám že drobný, problém s topením na E39. Měl jsem v háji termostat, tak jsem ho vyměnil a od té doby mi to netopí na volnoběh (před výměnou to nedělalo).
Nejdřív jsem myslel, že je to zavzdušněné. Taky z části bylo, protože bezprostředně po výměně to začalo topit až kolem 2000 ot. Postupně jsem to odvzdušňoval a doléval kapalinu, tím se ta hranice netopení snižila až k tomu volnoběhu. Teď už nějakou dobu jde z odvzdušňováků jenom kapalina.
Kolik a kde jsou odvzdušňováky (je to M52)? "Našel" jsem dva - jeden je přímo na chladiči a druhý na horním vývodu z chladiče (je na tom plastovém koleně, co zakrývá termosat). Je nějaký předepsaný způsob, jak postupovat při odvzdušňování?
Kolik a kde jsou odvzdušňováky (je to M52)? "Našel" jsem dva - jeden je přímo na chladiči a druhý na horním vývodu z chladiče (je na tom plastovém koleně, co zakrývá termosat). Je nějaký předepsaný způsob, jak postupovat při odvzdušňování?
-
Anonymous
Žádný odkaz nevidímMarwin píše:Umíš-li německy, tady je odkaz na server, kde najdeš vše co o E39 potřebujeme vědět! Když německy neumíš, pošli mi Tvou e-mailovou adresu - pošlu Ti český překlad a bude-li zájem i další věci (je jich strašně moc, včetně EBA, ETK, TIS, atd.)
Pošli mi to na petas@cmail.cz . Když tak takt trochu rozepiš, co všechno máš. Dík.
