Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

voda

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
gamers
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: čtv 05.08.2004 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 96

#1 Příspěvek od gamers »

Jak přesně postupovat při odvzdušnění chladicího okruhu stále jse my zda že je tam vzduch

e39 -523i
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Zave »

ja sem to normalne zahral jak to ma byt, teplota sla rychlo a i pres pulku, tak sem to radeji zastavil a povolil sem odvzdusnovak (ja ho mam hned vedle napousteci diry do chladice) a asi 2minuty z toho sycela para a pak prestala, jeste sem dolil trochu vodu na rysku a bylo...
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od stealth »

a taky je dobrý promačkávat hadice při tom dolejvání vody, aby se uvolnily bubliny ...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od darmon »

na pumpe bude odvzdusnovaci sroub, zaparkovat auto cumakem lehce do kopce a trada
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#5 Příspěvek od P-J »

gamers píše:Jak přesně postupovat při odvzdušnění chladicího okruhu stále jse my zda že je tam vzduch

e39 -523i
Tak dnes jsem to po výměně termostatu taky řešil, hrál jsem se s tím asi hodinku a pořád z toho jde vzduch. Zítra musím pokračovat, protože to stále netopí a vzduch jde v chladiči pořád. :evil:
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Zave »

ja to teda jednou poradne zahral a slo to napoprve... pred tim sem vypoustel vsechnu vodu, lil sem tam antifreze
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#7 Příspěvek od P-J »

Když jsem to jednou dělal na E36 (M50) tak to taky bylo napoprvé, ale na té E39 (M52) je to nějaké divné.... :roll: Tam je odvzdušňovák přímo na chladiči a další na horním vývodu z chladiče (a určitě bude něco i na motoru). Té vody mi přitom nevyteklo až tak moc. Nejdivnější je, že to zatím vůbec netopí. :cry:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od psena »

Mas E 39 a nemuzes kdyz vidis ze tapes zajet k nejakymu mechosovi dat mu kilo a on to za 5 min spravi?
Me taky nekdy stve jezdit s pytlovinkama k mechanikovi, ale pokud jsem v koncich tak nic jineho nezbyva, navic chlazeni bych rad mel v kupe co nejdriv, nejen kvuli topeni...
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#9 Příspěvek od P-J »

psena píše:Mas E 39 a nemuzes kdyz vidis ze tapes zajet k nejakymu mechosovi dat mu kilo a on to za 5 min spravi?
No mám E39 - asi pět dní. :wink:

Dneska odpoledne ve 3 hodiny jsem začal měnit termostat a po výměně jsem se dal na to odvzdušňování, takže potom už bylo celkem pozdě na to abych někam jel. Navíc u nás neexistuje servis, kde by se v BMW vyznali. :evil: A jezdit kvůli chlazení 40km se mi teda fakt nechce. Taky mám z toho větší radost když si něco udělám sám - třeba když jsem si dnes vyrobil klíč na přidžení vrutule, abych ji mohl povolit. :wink:
Odpovědět