jak se vam chova ukazatel teploty? Tak 5 minut po studenym startu (pri jizde do 2000 otacek) mi to vyleze skoro na optimalni stav, ale zastavi se to mezi tou prostredni carou (zahrato) a tou jednu nalevo (este uplne nezahrato). Kdyz na to pak trochu slapu, tak se to zahreje, ale dyz zase zvolnim, tak to o kus spadne. Nemuze to bejt treba tim, ze tam mam vyndanej pylovej filtr? (Ze by melo topeni moc malej odpor a bralo to moc tepla?) Nebo na to jenom moc malo slapu? Motor TDS, samozrejme

btw: este sem se nepochlubil jak sem byl v servisu Bohm, fakt nevim... dal sem mu opravit central (nesly jedny dvere), tam prej vymenil motorek, ale neco v tech dverich furt boucha (dyz zatacim). Pak mi blbe ukazoval indikator paliva, tak rikal, ze menil plovak, ale ted sem projel celou nadrz (podle hladovyho voka) a pritom se tam veslo jenom 63.5 litru
