Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problém s E12!!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od BMWAK »

vim že to sem moc nepatří že je to moc strý ale mam problém je to stará klasická E12 rv.1975 motor M10 1,8 (karburátor).a při jízdě se nechá na pohodu vytočit tak do 3000 otáček a pak motor zrychluje jen velice pomalu:-/ a asi od 3500 v motoru něco píská...a já nevim co by s tim mohlo bejt.napadá vás někoho něco??kontroloval sem benzínovej filtr,karburátor,trysky,vzduchovej filtr,vačku,benzínovou pumpu,rozdělovač,svíčky atd...a furt nevim co s tim je...
takže pokud máte někdo nákej nápad tak mi to napište...
TOMMANO_V12
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 24.09.2004 00:00
Bydliště: Karosa B 941E
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od TOMMANO_V12 »

Zkus se podivat na bohatost smesi benzinu, to by tomu odpovidalo, ze pri vysich otackach to tam lije jeste vice paliva a motor se dusi. Mozna to bude uplne neco jinyho, tezko rict, takhle diagnostikovat motor na dalku...
Ivo
Registrovaný
Příspěvky: 783
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Trvalé
Klubové ID: 2253
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Ivo »

řemen alternátor dej novej
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od BMWAK »

no altík mužu dát opravit pokud s nim něco a koupit novej řemen taky mužu sice na to ted nemam ale mužu to skusit ale jak to souvisí s tim že to auto nejede??
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od BMWAK »

TOMMANO_V12 píše:Zkus se podivat na bohatost smesi benzinu, to by tomu odpovidalo, ze pri vysich otackach to tam lije jeste vice paliva a motor se dusi. Mozna to bude uplne neco jinyho, tezko rict, takhle diagnostikovat motor na dalku...
no to nevim jak se na to kouká ale s karbcem si pohrát mužu no...
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od BMWAK »

Ivo píše:řemen alternátor dej novej
novej řemen=nulová změna zajtra skusim sundat altík a uvdim jak běhá...
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od milo »

neviem kde je v M10 vodna pumpa, ale mohla by byt zadrena ... co teplota?
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od BMWAK »

no vodní pupa mě teda nenapadla (teda napala ale přišlo mi to jako blbost) ale až bude čas tak to skouknu chtěl sem ted o víkendu ale víkend je moc malej:-) dík za typ.jinak ta pumpa je normálně pod vrtulí......
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od BMWAK »

tak už to vypadá že to funguje jak má bylo to asi netěsností karburátoru.přetěsnil sem přírubu a už se nechá vytočit na 6500 :)
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

To sálo určitě falešnej vzduch, taky by bylo občas u karbecu dobrý vyčistit ho, a kdy byl naposled měněnej palivovej filtr?
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od BMWAK »

Jawak píše:To sálo určitě falešnej vzduch, taky by bylo občas u karbecu dobrý vyčistit ho, a kdy byl naposled měněnej palivovej filtr?
pylovej filtr to nemá....má to akorát vzduchovej a ten sem měnil někdy na podzim. 8)
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

BMWAK píše:pylovej filtr to nemá....má to akorát vzduchovej a ten sem měnil někdy na podzim. 8)
Znáš rozdíl mezi pylovým a (palivovým)-benzínovým filtru? ;)
Pylovej nemá, to je mi jasný, to měly až s klimou, benzínovej filtr je někde vedle motoru, v hliníkovým válečku ;)
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od BMWAK »

jo sorec špatně sem to přečetl..ten sem taky čistil...dneska sem to byl projet a už teda motor jde vytočit až téměř na 6000 otáček ale jde to moc pomalu mělo by to jít určitě rychlejc...a kolem 3500 do nákejch 4000 tam pořát něco jako píská a já furt nevim co:-(
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

:D Čistil? A jak?
Nebyl to náhodou takový čtveratý papírový filtr? ;) Tak to je vzduchový a doporučuju vyměnit, to je spotřební věc...
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od BMWAK »

no už sem psal že vzduchovej sem měnil na podzim....a palivovej jde rozebrat a krásně vyčistit.....nevim co je to čtveratý???ale jestli si tim myslel jeho tvar tak je kulatej:-)
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Jo to sedí, já jen že třeba u e36 je kulatej, ale na jedno použití, čistit se nedá...
To víš, u BMW v rajchu už takový "veterány" :) neservisují, tam se ukáže jednou za čas e34 a to už je co říci...
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od BMWAK »

no jo no já sem za ní ale rád už je jich dost málo v plzni vim jen o jedný a ta je novější:-) no ten filtr už bych nerozebíral (myslim jako slovně):-)
Odpovědět