Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Kmitání volantu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
zero05
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 03.11.2004 01:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od zero05 »

Ahoj všichni,
mám BMW E39 touring 523i r.v. 2001. začal mi kmitat volant a to hlavně pří brždění a taky to jakoby škube. Vyměnil jsem kotouče i desky a za zruba 3000km to začalo dělat znovu. Nemáte někdo tip čím by to mohlo být? V Renocaru mě odbytou tím, že to prostě u těchto tipů BMW dělá běžně a jediné co mi nabídnou jsou nové kotouče. Díky.
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Doktor1 »

A daval jsi origo nebo falzum?
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 1930

#3 Příspěvek od Lukke »

zero05 píše:Ahoj všichni,
mám BMW E39 touring 523i r.v. 2001. začal mi kmitat volant a to hlavně pří brždění a taky to jakoby škube. Vyměnil jsem kotouče i desky a za zruba 3000km to začalo dělat znovu. Nemáte někdo tip čím by to mohlo být? V Renocaru mě odbytou tím, že to prostě u těchto tipů BMW dělá běžně a jediné co mi nabídnou jsou nové kotouče. Díky.
Divný. Pokud dáš origo kotouče, neměl by být problém. Navíc, křivé kotouče bys spíš poznal na brzdě než na volantu.. Opravdu je chyba v kotoučích? Jestli jsi měnil origo kotouče a v Renokáru je řekli toto, je to na jasnou reklamaci přece...
zero05
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 03.11.2004 01:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od zero05 »

Lukke píše:
zero05 píše:Ahoj všichni,
mám BMW E39 touring 523i r.v. 2001. začal mi kmitat volant a to hlavně pří brždění a taky to jakoby škube. Vyměnil jsem kotouče i desky a za zruba 3000km to začalo dělat znovu. Nemáte někdo tip čím by to mohlo být? V Renocaru mě odbytou tím, že to prostě u těchto tipů BMW dělá běžně a jediné co mi nabídnou jsou nové kotouče. Díky.
Divný. Pokud dáš origo kotouče, neměl by být problém. Navíc, křivé kotouče bys spíš poznal na brzdě než na volantu.. Opravdu je chyba v kotoučích? Jestli jsi měnil origo kotouče a v Renokáru je řekli toto, je to na jasnou reklamaci přece...
To už tam mám 3reklamci. Když mě vidí tak mě ani nezdraví... Jsou origo.
zero05
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 03.11.2004 01:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od zero05 »

Doktor1 píše:A daval jsi origo nebo falzum?
Nejdřív repliku. Ta šla do háje hned. Pak origo z Renocaru. Už mě to štve. Nepomohli by nějaký racingový? Dík.
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Doktor1 »

Tak to je fakt divny. Rikal jsem si jestli to nedela zadek ale to by nebylo 3000km f poho... A jak jezdis? Davas tomu,nebo standard?
zero05
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 03.11.2004 01:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od zero05 »

Doktor1 píše:Tak to je fakt divny. Rikal jsem si jestli to nedela zadek ale to by nebylo 3000km f poho... A jak jezdis? Davas tomu,nebo standard?
Nejezdím nijak sportovně. Spíš standart. Po těch kilometrech(zhruba) jak šlápneš na brzdy tak se rozkmitá volant a začne to tak třepat s celým autem. Připádá mi to jak kdyby to škubalo. Když dám nové kotouče tak to nedělá. Když je stočím tak to nevydrží ani 3000km ale to je zřejmě tím, že se ztenčí. Myslíš, že by to mohla dělat třeba volba brzdových destiček? Nebo že by někde chyběl nejaký plast, který žene vzduch na kotouče?
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 1930

#8 Příspěvek od Lukke »

zero05 píše:Nejezdím nijak sportovně. Spíš standart. Po těch kilometrech(zhruba) jak šlápneš na brzdy tak se rozkmitá volant a začne to tak třepat s celým autem. Připádá mi to jak kdyby to škubalo. Když dám nové kotouče tak to nedělá. Když je stočím tak to nevydrží ani 3000km ale to je zřejmě tím, že se ztenčí. Myslíš, že by to mohla dělat třeba volba brzdových destiček? Nebo že by někde chyběl nejaký plast, který žene vzduch na kotouče?
Volba destiček? Tam nemáš origo? Já na prvních kotoučích i deskách najel 50 tisíc, pak jsem je vyměnil za opět origo kotouče a desky, mám najeto 78 tisíc a zatím sebemenší problém...
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#9 Příspěvek od skautik Čestný člen »

desticky jen doporucene vyrobcem kotouce, pokud davate neco jineho bude se to srat... s timhle jsou u e39 vecne problemy

zajizdel jsi je jak se ma?

a normalne je reklamuj
Anonymous

#10 Příspěvek od Anonymous »

skautik píše:desticky jen doporucene vyrobcem kotouce, pokud davate neco jineho bude se to srat... s timhle jsou u e39 vecne problemy

zajizdel jsi je jak se ma?

a normalne je reklamuj
Nejsem žádný závodník. Jezdím opatrně. Jaký tam jsou desky to nevím. Mrknu se. Dík.
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od stealth »

Nech si taky vyvážit kola, jestli ti neházej, u mě to mělo vliv. A zkouknout geošku.
kadlec
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: ned 05.09.2004 00:00

#12 Příspěvek od kadlec »

Mi se tohle objevilo na jiném voze, ale možná je to to samé. Vždy když jsem šlápl na brzdu tak to kopalo do pedálu celkem dost. Takže první co měnili - samozřejmě kotouče. Potom zadek- bubny . Potom je ještě dvakrát měli na soustruhu pro kontrolu a to byly NOVÉ! Nakonec vyměnili ložiska na zadních kolech a bylo po kopaní :lol: Je to zvláštní - projevovalo se to jen při brždění jinak hlučnost nulová. Ale bylo to......
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Doktor1 »

kadlec píše:Mi se tohle objevilo na jiném voze, ale možná je to to samé. Vždy když jsem šlápl na brzdu tak to kopalo do pedálu celkem dost. Takže první co měnili - samozřejmě kotouče. Potom zadek- bubny . Potom je ještě dvakrát měli na soustruhu pro kontrolu a to byly NOVÉ! Nakonec vyměnili ložiska na zadních kolech a bylo po kopaní :lol: Je to zvláštní - projevovalo se to jen při brždění jinak hlučnost nulová. Ale bylo to......
Neco na tom bude.Ja treba kdyz jsem vymenil zadni kotouce,tak se auto prestalo trepat cely a ted uz jen citim,ze to jde zepredu-neorigo kotouce i desky. A ty naboje-dosedaci plocha je potreba dukladne ocistit smirglem,nesmi tam zustat zadna rez nebo necistota a striknout medenou vazelinkou ve spreji. Ale otazka je,jestli ten naboj sam o sobe je rovnyy a treba jen trochu nehaze :? Tim by se klidne mohly kurvit i ty origo kotouce...
honzys
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: ned 07.03.2004 01:00
Bydliště: brno

#14 Příspěvek od honzys »

ja jsem toto resil u sebe na aute a pole mich poznatku to mohou byt tyto veci budto kotouce ,pneumatiky treba probrzdene nebo narazene nebo kola nevyvezene, narazene kolo a nebo to byl muj pripad mel jsem excentricky utazne kolo...roztec a diry souhlasily ale velikost naboje nesouhlasila velikosti diry na alu kole....proste super kola ale ne origo bmw.. tak ze pomohlo vysoustruzit centrovaci krouizky na naboj...ale to nejni tvuj pripad pokud mas origo kola....samozrejme pokud se jedna o kola tak krome oblozeni je lpsi si priplatit a koupit origa vyplati se to
Anonymous

#15 Příspěvek od Anonymous »

DOSTALA SE TI ŠPINA MEZI KOTOUČE A DISK.SUNDEJ DISKY A OCELOVYM KARTÁČEM OPUCUJ KOTOUČE.MĚ TO DĚLALO JIŽ NĚKOLIKRÁT.ČAU MILDA
Odpovědět