Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kmitání volantu
Ahoj všichni,
mám BMW E39 touring 523i r.v. 2001. začal mi kmitat volant a to hlavně pří brždění a taky to jakoby škube. Vyměnil jsem kotouče i desky a za zruba 3000km to začalo dělat znovu. Nemáte někdo tip čím by to mohlo být? V Renocaru mě odbytou tím, že to prostě u těchto tipů BMW dělá běžně a jediné co mi nabídnou jsou nové kotouče. Díky.
mám BMW E39 touring 523i r.v. 2001. začal mi kmitat volant a to hlavně pří brždění a taky to jakoby škube. Vyměnil jsem kotouče i desky a za zruba 3000km to začalo dělat znovu. Nemáte někdo tip čím by to mohlo být? V Renocaru mě odbytou tím, že to prostě u těchto tipů BMW dělá běžně a jediné co mi nabídnou jsou nové kotouče. Díky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Divný. Pokud dáš origo kotouče, neměl by být problém. Navíc, křivé kotouče bys spíš poznal na brzdě než na volantu.. Opravdu je chyba v kotoučích? Jestli jsi měnil origo kotouče a v Renokáru je řekli toto, je to na jasnou reklamaci přece...zero05 píše:Ahoj všichni,
mám BMW E39 touring 523i r.v. 2001. začal mi kmitat volant a to hlavně pří brždění a taky to jakoby škube. Vyměnil jsem kotouče i desky a za zruba 3000km to začalo dělat znovu. Nemáte někdo tip čím by to mohlo být? V Renocaru mě odbytou tím, že to prostě u těchto tipů BMW dělá běžně a jediné co mi nabídnou jsou nové kotouče. Díky.
To už tam mám 3reklamci. Když mě vidí tak mě ani nezdraví... Jsou origo.Lukke píše:Divný. Pokud dáš origo kotouče, neměl by být problém. Navíc, křivé kotouče bys spíš poznal na brzdě než na volantu.. Opravdu je chyba v kotoučích? Jestli jsi měnil origo kotouče a v Renokáru je řekli toto, je to na jasnou reklamaci přece...zero05 píše:Ahoj všichni,
mám BMW E39 touring 523i r.v. 2001. začal mi kmitat volant a to hlavně pří brždění a taky to jakoby škube. Vyměnil jsem kotouče i desky a za zruba 3000km to začalo dělat znovu. Nemáte někdo tip čím by to mohlo být? V Renocaru mě odbytou tím, že to prostě u těchto tipů BMW dělá běžně a jediné co mi nabídnou jsou nové kotouče. Díky.
Nejezdím nijak sportovně. Spíš standart. Po těch kilometrech(zhruba) jak šlápneš na brzdy tak se rozkmitá volant a začne to tak třepat s celým autem. Připádá mi to jak kdyby to škubalo. Když dám nové kotouče tak to nedělá. Když je stočím tak to nevydrží ani 3000km ale to je zřejmě tím, že se ztenčí. Myslíš, že by to mohla dělat třeba volba brzdových destiček? Nebo že by někde chyběl nejaký plast, který žene vzduch na kotouče?Doktor1 píše:Tak to je fakt divny. Rikal jsem si jestli to nedela zadek ale to by nebylo 3000km f poho... A jak jezdis? Davas tomu,nebo standard?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Volba destiček? Tam nemáš origo? Já na prvních kotoučích i deskách najel 50 tisíc, pak jsem je vyměnil za opět origo kotouče a desky, mám najeto 78 tisíc a zatím sebemenší problém...zero05 píše:Nejezdím nijak sportovně. Spíš standart. Po těch kilometrech(zhruba) jak šlápneš na brzdy tak se rozkmitá volant a začne to tak třepat s celým autem. Připádá mi to jak kdyby to škubalo. Když dám nové kotouče tak to nedělá. Když je stočím tak to nevydrží ani 3000km ale to je zřejmě tím, že se ztenčí. Myslíš, že by to mohla dělat třeba volba brzdových destiček? Nebo že by někde chyběl nejaký plast, který žene vzduch na kotouče?
Mi se tohle objevilo na jiném voze, ale možná je to to samé. Vždy když jsem šlápl na brzdu tak to kopalo do pedálu celkem dost. Takže první co měnili - samozřejmě kotouče. Potom zadek- bubny . Potom je ještě dvakrát měli na soustruhu pro kontrolu a to byly NOVÉ! Nakonec vyměnili ložiska na zadních kolech a bylo po kopaní
Je to zvláštní - projevovalo se to jen při brždění jinak hlučnost nulová. Ale bylo to......

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 08.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 78
- Kontaktovat uživatele:
Neco na tom bude.Ja treba kdyz jsem vymenil zadni kotouce,tak se auto prestalo trepat cely a ted uz jen citim,ze to jde zepredu-neorigo kotouce i desky. A ty naboje-dosedaci plocha je potreba dukladne ocistit smirglem,nesmi tam zustat zadna rez nebo necistota a striknout medenou vazelinkou ve spreji. Ale otazka je,jestli ten naboj sam o sobe je rovnyy a treba jen trochu nehazekadlec píše:Mi se tohle objevilo na jiném voze, ale možná je to to samé. Vždy když jsem šlápl na brzdu tak to kopalo do pedálu celkem dost. Takže první co měnili - samozřejmě kotouče. Potom zadek- bubny . Potom je ještě dvakrát měli na soustruhu pro kontrolu a to byly NOVÉ! Nakonec vyměnili ložiska na zadních kolech a bylo po kopaníJe to zvláštní - projevovalo se to jen při brždění jinak hlučnost nulová. Ale bylo to......

ja jsem toto resil u sebe na aute a pole mich poznatku to mohou byt tyto veci budto kotouce ,pneumatiky treba probrzdene nebo narazene nebo kola nevyvezene, narazene kolo a nebo to byl muj pripad mel jsem excentricky utazne kolo...roztec a diry souhlasily ale velikost naboje nesouhlasila velikosti diry na alu kole....proste super kola ale ne origo bmw.. tak ze pomohlo vysoustruzit centrovaci krouizky na naboj...ale to nejni tvuj pripad pokud mas origo kola....samozrejme pokud se jedna o kola tak krome oblozeni je lpsi si priplatit a koupit origa vyplati se to