Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
volnoběžné otáčky
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
no u automatu mi to delalo vic veci (kdyz jsem stal na semaforu se razazenym D tak to cele auto rozhoupalo - jako bych se rozjizdel a stal na brzde porad dokola
) a pri jizde v nizkych otackach (treba tempomat 100) to cukalo od prevodovky (diky tomu cerpadlu to ztracelo tlak do prevodovky bo co).... u manualu to tak asi nepoznas....
-
Doktor1
- Registrovaný
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 08.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 78
- Kontaktovat uživatele:
Me to dela taky,za tepla jeto nekdy lepsi...
Taky mi to dela to,ze kdyz brzdim treba pred semaforem,tak jsou otacky dobre a jak se auto zastavi a shoupne zpet,tak to zase zacne kolisat
A rano kdyz startuju,tak motor sice hned naskoci,ale jede tak dve vteriny jakoby na pul a pak se rozbehne do volnobehu... V lete mi to nedelalo.
Taky mi to dela to,ze kdyz brzdim treba pred semaforem,tak jsou otacky dobre a jak se auto zastavi a shoupne zpet,tak to zase zacne kolisat
A rano kdyz startuju,tak motor sice hned naskoci,ale jede tak dve vteriny jakoby na pul a pak se rozbehne do volnobehu... V lete mi to nedelalo.
