Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	volnoběžné otáčky
- 
				RuDoSh
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 9986
 - Registrován: ned 20.04.2003 00:00
 - Bydliště: Zlín
 - Klubové ID: 5
 - Kontaktovat uživatele:
 
no u automatu mi to delalo vic veci (kdyz jsem stal na semaforu se razazenym D tak to cele auto rozhoupalo - jako bych se rozjizdel a stal na brzde porad dokola 
 ) a pri jizde v nizkych otackach (treba tempomat 100) to cukalo od prevodovky (diky tomu cerpadlu to ztracelo tlak do prevodovky bo co).... u manualu to tak asi nepoznas....
			
			
									
						
										
						- 
				Doktor1
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 782
 - Registrován: pon 08.12.2003 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 78
 - Kontaktovat uživatele:
 
Me to dela taky,za tepla jeto nekdy lepsi...
Taky mi to dela to,ze kdyz brzdim treba pred semaforem,tak jsou otacky dobre a jak se auto zastavi a shoupne zpet,tak to zase zacne kolisat
 
A rano kdyz startuju,tak motor sice hned naskoci,ale jede tak dve vteriny jakoby na pul a pak se rozbehne do volnobehu... V lete mi to nedelalo.
			
			
									
						
										
						Taky mi to dela to,ze kdyz brzdim treba pred semaforem,tak jsou otacky dobre a jak se auto zastavi a shoupne zpet,tak to zase zacne kolisat
A rano kdyz startuju,tak motor sice hned naskoci,ale jede tak dve vteriny jakoby na pul a pak se rozbehne do volnobehu... V lete mi to nedelalo.
