Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Cerpadlo tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Doktor1 »

Co takhle kluci serizeni cerpadla na stolici-kde,za kolik,jake mate zkusenosti...???

Driv nez bych tam daval chip,jestli vubec,spis to necham az na jaro,tak bych chtel podstoupit tuto srandu...
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

Doktor1 píše:Co takhle kluci serizeni cerpadla na stolici-kde,za kolik,jake mate zkusenosti...???

Driv nez bych tam daval chip,jestli vubec,spis to necham az na jaro,tak bych chtel podstoupit tuto srandu...
to je blbost...pokud budeš dávat chip tak je mnohem lepší nechat seřídit čerpadlo až pak.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#3 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Vubec nevim o tom ze se da cerpadlo serizovat, muze se tady nekdo kdo o tom neco vi rozepsat... Proc, jak, kde, cena a tak...
Dikes
N54 PWR
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od darmon »

huska ma recht, spravnej postup je zjistit jak sou na tom tovarni vstriky a pripadne je vymenit za silnejsi, pak cip a s tim na stolici a sladit to na optimalni pozadovany vykon. Cpat bez cipu vic na cerpadle je picovina. Vo lidech co maji stolici a delaj takovy veci vim. Akorat nevim z hlavy jestli se jim bude chtit babrat s dyzlem, nicmene to muzu zjistit.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#5 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

darmon píše:huska ma recht, spravnej postup je zjistit jak sou na tom tovarni vstriky a pripadne je vymenit za silnejsi, pak cip a s tim na stolici a sladit to na optimalni pozadovany vykon. Cpat bez cipu vic na cerpadle je picovina. Vo lidech co maji stolici a delaj takovy veci vim. Akorat nevim z hlavy jestli se jim bude chtit babrat s dyzlem, nicmene to muzu zjistit.
Jsem Husku pochopil trosku obracene, nejdriv cip a pak cerpadlo... :?:
N54 PWR
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od darmon »

dyt jo, proc bys mel pridavat na pumpe k seriovymu cipu, (teda ne ze by vetsina "lacinejch" chiptuningu presne tohle nedelala :) ) ale vzhledem k tomu ze se doktor pta na tu pumpu tak aspon vidim zdravej zajem a znalosti veci :)
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Doktor1 »

Chtel jsem to cerpadlo davat serizovat jeste pred zimou,ale asi to vydrzi do doby,nez se rozmyslim,co s tim chipem.V lete jsem si na modicu ubiral hodnoty zakladniho a startovaciho mnozstvi paliva,protoze jsem mel vysokej volnobeh,ale ted to asi zase pridam,protoze to za studena trochu kolisa na volnobeh a o neco hur to startuje. Vstriky jsem si nechaval kontrolovat,ty jsou dobry.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6973
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#8 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

darmon píše:huska ma recht, spravnej postup je zjistit jak sou na tom tovarni vstriky a pripadne je vymenit za silnejsi, pak cip a s tim na stolici a sladit to na optimalni pozadovany vykon. Cpat bez cipu vic na cerpadle je picovina. Vo lidech co maji stolici a delaj takovy veci vim. Akorat nevim z hlavy jestli se jim bude chtit babrat s dyzlem, nicmene to muzu zjistit.
Trošku nechápu,člověk co má stolici na seřízení vstřikovacích čerpadel se nebude chtít babrat s dieslem??? di? to je náplnˇjeho obživy né??? jinak moc takových lidí není...třeba nadstavení čerpadla v bosch servisu stojí kolem 10k...naštěstí tam mám kámoše...jinak bych to nechal seřídit podle parametrů výrobce a pak čip....
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od darmon »

to sou lidi co ladi motory a pocitace a k tomu pridane veci, vyznaj se dobre v Motec, Gems Haltec a tech ostatnich superpocitacich do auta.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

Doktore už jsem v Brně tak zítra ti vysvětlím jak je to se seřizováním a nastavováním čerpadla........Cao
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět