no , jako tady se bavíme cca o 10000-15000kč investice aby jsi byl schopen dosáhnout toho co by jsi nejspíš chtěl , proto ti říkám , že ty první fáze renovace laku je lepší si nechat u někoho udělat kdo na to má vybavení , dělá se to tak jednou ročně dle údržby a poškození laku , navíc hodně z těch věcí se dělá jen v 1l balení což pro normálního smrtelníka je porce na 8 - 10 let pokud by jsi dělal jen svoje auto ...jsou v tom leštička , na každou pastu jiný kotouč (neuděláš to jednou pastou a jedním kotoučem ) pak taky jen clay kterej s lublikantem stojí cca 1000kč , potom leštěnka která připraví lak pro vosk ....následuje vosk ...přírodní nebo syntetika ...dále už jen ručně mýt ph neutrálním šampónem a jednou za čas pro posílení vrstvy vosku quickdetailer ...samozřejmě od stejné firmy jako vosk a leštenku jinak ti to může nadělat fleky na autě atd... v tvém rozpočtu do 2000 je tak max vosk a leštěnka ...a s tím samo o sobě moc parády neuděláš ....ano , chvílu to bude vypadat dobře ale absolutně se neprojeví vlastnosti top vosků (sonax,želvu a podobné ani nepočítám ) ...a aby ses to naučil , je potřeba udělat desítky aut , každá pasta má jiný postup , jiný otáčky , u některých past musíš dělat auto po dílech jinak pasty přeschne a nefunguje, naopak vosk se dává na celý auto a pak se čeká až zaschne atd atd... není to jen tak

, lak spálíš a ani nevíš jak ...ale když ho zase leštičkou nedostaneš na správnou teplotu tak nezměkne a rozleštíš prd...
