Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

leštění , voskování jak nejlépe a čím

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Filozof
Klubové ID: 1044

#1 Příspěvek od Filozof »

Vím že během posledních 15let na klubu toto již několikrát bylo řečeno a probíráno ale doba letí a stále jsou nové trendy a lepší vosky a leštičky, šampony s voskem a podobně.

Chci vědět jaké používáte značky na své auta a jak to leštit abych měl neustále krásné auto.
Podotýkám že stojím s autem v garáži takže na něj neprší.
ale bojím se koupit nějakou pixlu a pak díky špatnému zacházení si lak poničit.

Co doporučujete za značky jak šamponu tak vosku a jelenice s houbou a jaké máte postupy čištění a voskování auta.

Díky :)

PS: jsem v tomto nováček a nikdy jsem auta neleštil , jen jednou ted 7er ale není to stále ono. i podle postupu který jsem nastudoval.
Filozof

#2 Příspěvek od Filozof »

Co říkáte tomuto ?

http://www.bezoplachu.cz/#myCarousel

a video - nevypadá to špatně a je mi jasné že to není profi.

http://www.youtube.com/watch?v=tkYHqLdadso
Dabler
Klubové ID: 2725

#3 Příspěvek od Dabler »

podivej se na detailing forum, tam se toho dozvis rozhodne vice
atimen
Klubové ID: 1386
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od atimen »

Nejlepší když dojedeš třeba za mnou filozofe :) pokud chceš strojně leštit jen jednou a pak si to jen udržovat , nemá cenu kupovat vybavení a drahou kosmetiku který je kolikrát ve velkým množství :) pokud by jsi chtěl , není problém se domluvit :wink:

výsledek po strojním leštění je o úplně něčem jiném než když to šudlíš ručně ;)

viz např. moje sedma ;)

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 0917_o.jpg

případně pokud by jsi se rozhodl vše nakoupit tak pročti detailing forum a dle finančních možností můžeš vybírat , ideálně autoglym případně dodojiuce
Filozof

#5 Příspěvek od Filozof »