Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Koupit či nekoupit? E46 320d 100kW

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
dcalibra
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: úte 13.11.2007 01:00

#1 Příspěvek od dcalibra »

Zdravím, tak mě ceny phm donutily uvažovat o BMW v naftě. Doposud jsem měl jen benzíny. Tak tedy přemýšlím o e46 320d 100kW před fl. Jenže jako student jsem měl praxi v Renocaru a dělal jsem tam na třech 320d, které měly stejnou vadu a to utrženou klapku od sání a sežranou motorem = nooo pěkná paseka :( když jsem se ptal, tak mi bylo řečeno že se konkrétně ty klapky vyrábí někde na taiwanu na pásu a prý se to dějě často. Nemám zkušenosti s BMW v naftě tak se tedy ptám těch zkušenějších jestli na to ty motory trpí, nebo ještě na něco jiného a popř. vaše zkušenosti. Dík moc.
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#2 Příspěvek od all »

o klapkách je toho tu hodně psáno.
Tebe jako uživatele klapky zajímají jen do té doby dokud je tam máš :-)
Ty klapky se vyndaj, dají se záslepky a je klid, nic neřešíš a na autě to není poznat. Tzn. jediný problém co vidíš jako problém, je rázem pryč ;-)
jinak motor není špatnej, má sice méně kultivovaný chod, má větší spotřebu ale pro studenta přijatelná pořizovací cena a ta spotřeba je jistě taky dobrá.
PITAK
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pát 11.11.2011 01:00

#3 Příspěvek od PITAK »

Jesli se nepletu, tak klapky mají až CR motory (110kW) :wink:
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Klubové ID: 1018

#4 Příspěvek od all »

ano také si to myslím ;-)
Zachs
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 21.05.2011 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Zachs »

A není výhodnější než kupovat nafťáka hodit do plynu stávajícího benzína ?
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Huska »

Zachs píše:A není výhodnější než kupovat nafťáka hodit do plynu stávajícího benzína ?
to je otázka pořizovací ceny a výhledu do budoucna. Sám jsem to řešil a 330i (případně 325i - jiné nemá moc smysl) + LPG jsou výrazně dražší (když beru vybavené modely) než diesly navíc spotřeba je po montáži LPG cenově srovnatelná = u diesla máš hned ze startu cca 40-50 tis kč na servisování což může hrát velkou roli.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět