Koupit či nekoupit? E46 320d 100kW
-
dcalibra
- Registrovaný
- Příspěvky: 45
- Registrován: úte 13.11.2007 01:00
Zdravím, tak mě ceny phm donutily uvažovat o BMW v naftě. Doposud jsem měl jen benzíny. Tak tedy přemýšlím o e46 320d 100kW před fl. Jenže jako student jsem měl praxi v Renocaru a dělal jsem tam na třech 320d, které měly stejnou vadu a to utrženou klapku od sání a sežranou motorem = nooo pěkná paseka
když jsem se ptal, tak mi bylo řečeno že se konkrétně ty klapky vyrábí někde na taiwanu na pásu a prý se to dějě často. Nemám zkušenosti s BMW v naftě tak se tedy ptám těch zkušenějších jestli na to ty motory trpí, nebo ještě na něco jiného a popř. vaše zkušenosti. Dík moc.
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
o klapkách je toho tu hodně psáno.
Tebe jako uživatele klapky zajímají jen do té doby dokud je tam máš
Ty klapky se vyndaj, dají se záslepky a je klid, nic neřešíš a na autě to není poznat. Tzn. jediný problém co vidíš jako problém, je rázem pryč
jinak motor není špatnej, má sice méně kultivovaný chod, má větší spotřebu ale pro studenta přijatelná pořizovací cena a ta spotřeba je jistě taky dobrá.
Tebe jako uživatele klapky zajímají jen do té doby dokud je tam máš
Ty klapky se vyndaj, dají se záslepky a je klid, nic neřešíš a na autě to není poznat. Tzn. jediný problém co vidíš jako problém, je rázem pryč
jinak motor není špatnej, má sice méně kultivovaný chod, má větší spotřebu ale pro studenta přijatelná pořizovací cena a ta spotřeba je jistě taky dobrá.
-
PITAK
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: pát 11.11.2011 01:00
-
all
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
-
Zachs
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: sob 21.05.2011 00:00
- Bydliště: Praha
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
to je otázka pořizovací ceny a výhledu do budoucna. Sám jsem to řešil a 330i (případně 325i - jiné nemá moc smysl) + LPG jsou výrazně dražší (když beru vybavené modely) než diesly navíc spotřeba je po montáži LPG cenově srovnatelná = u diesla máš hned ze startu cca 40-50 tis kč na servisování což může hrát velkou roli.Zachs píše:A není výhodnější než kupovat nafťáka hodit do plynu stávajícího benzína ?
