Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rozvody E60 530d
to krásně poznáš má to řetězo kovový zvuk při nastartování a při mírném přidání plynu ale jak jsem psal u 6 válcových motorů to nehrozí pokud nebyla nějaká chyba ve výrobě ale u BMW si myslím že se to stát nemůže tak že buď uplně bez obavjiriik píše:a jak se dá poznat, že jsou už vytahaný ?Zave píše:Tak tak, meni se az je potreba, az je vytahany, tj vetsinou 300tis a vic.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jsem hned klidnéj:-)radekresl píše:to krásně poznáš má to řetězo kovový zvuk při nastartování a při mírném přidání plynu ale jak jsem psal u 6 válcových motorů to nehrozí pokud nebyla nějaká chyba ve výrobě ale u BMW si myslím že se to stát nemůže tak že buď uplně bez obavjiriik píše:a jak se dá poznat, že jsou už vytahaný ?Zave píše:Tak tak, meni se az je potreba, az je vytahany, tj vetsinou 300tis a vic.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
rozvodove řetězy je třeba pravidelně měnit tak akorat na KK (audi, VW, škoda)jiriik píše:Ahoj, u 530d E60 je rozvod motoru řízen řetězem a já se chtěl zeptat jestli někdo neví, jestli se ten řetěz mění po nějakých km, jak řemen nebo ne.Předem díky za odpověď
u bmw ten řetěz vydrží šileně moc, viděl jsem sedmičku co měla přes mega najeto a puvodní rozvody, pokud to nechrasti tak nema cenu na to chytat, jedinej problem s rozvodama byl u par kusu 116i,
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 450
- Registrován: pon 27.08.2007 00:00
- Bydliště: BEROUN
- Klubové ID: 1243
Když sundáš ventildekl a koukneš na ozubená kola vaček.Nová mají na zubech plošku,pokud budou hodně ojetá,tak jsou zuby špičatý.Jinak jak píšou ostatní,když jsou hodně vyběhaný ,tak jsou slyšet.Pokud nejsou slyšet,neřešil bych to.jiriik píše:Jinak než poslechem se to poznat nedá, jestli je řetěz vytahanéj ?mám už celkem dost najeto, tak nevím, jak to poznat.