Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Range rover P38 - TDS

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava
Klubové ID: 2164

#1 Příspěvek od Deathbox »

Máte někdo zkušenosti s tímto autem?

Poruchovost, časté závady atd. Motorizace 2.5tds (motor BMW)

DÍKY
Scooter
Registrovaný
Příspěvky: 652
Registrován: sob 10.07.2004 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 170
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Scooter »

měli jsme tento vůz na prodej,najeto poctivých 230 000km a neustále tam bylo něco vysrané-odešel nám kompresor na podvozek,po hledání jedině LandRover.Pak se to několikrát zablokovalo.Různá relátka,atd....To auto je strašná elektrárna.Horší auto jsem snad ješte nezažil.Motor neměl problém,akorát byl na váhu auta velice nedostačující.
E30 320i ex
E36 320i ex
E46 330i ex
E46 330d ex

aktuálně Volvo V70 D4 :-D na práci a E36 kabrio v garáži :-)
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#3 Příspěvek od Kail »

Jj,ten kompresor na podvozek je asi častá závada,snad každej druhej je sníženej jak sporťák :) .Ale jinak mně taky zajímají nějaký konkrétní dlouhodobý zkušenosti,to auto se mi moc líbí.Range Rover a Grand Cherokee - džíp jak má být a zároveň pohodlnej a pěkněj.Ideální kompromis :wink:
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Slavisimo »

Radsi cherokee nez landrover...Nadruhou stranu mi Cherokee neprijde zvlast pohodlny :-( jezdil sem 98kou a hruza...na pole super a motor 2.5TD taky super
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#5 Příspěvek od Kail »

Motor 2.5TD v Cherokee je pokud se nepletu stejný jako v Alfě 164 a ve Voyagerovi ne?Pak bych o něm netvrdil že je zrovna super,jeho problémy s rozvodama a vačkou sou snad ještě věhlasnější než praskání hlav u TDS :) ...
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#6 Příspěvek od Dan td »

Jezdil jsem i Range-em i Grand Cherokee. Na denní ježdění když už, tak určitě Range. Větší poruchovost u Range, to je slabé slovo a je to pravda.

Nicméně Grand Cherokee - na dálnici či silnici rovně je OK, ale do zatáček se naklání jak loď - tzn. je nutné je cca poloviční rychlostí do zatáčky oproti osobnímu autu, aby bylo zachováno stejné pohodlí.

Můj závěr je, že bych nechtěl ani jedno. Není to extra pohodlné, není to extra rychlé, obojí dost žere na to, že to nejede, na silničních gumách v terénu jakž-takž, ale kolikrát tam člověk jede ? Za to je to drahé na běžnou údržbu a obojí dost poruchové - Range asi víc.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Jandy
Registrovaný
Příspěvky: 1937
Registrován: úte 24.10.2006 00:00
Klubové ID: 1371
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jandy »

Dan td píše:Jezdil jsem i Range-em i Grand Cherokee. Na denní ježdění když už, tak určitě Range. Větší poruchovost u Range, to je slabé slovo a je to pravda.

Nicméně Grand Cherokee - na dálnici či silnici rovně je OK, ale do zatáček se naklání jak loď - tzn. je nutné je cca poloviční rychlostí do zatáčky oproti osobnímu autu, aby bylo zachováno stejné pohodlí.

Můj závěr je, že bych nechtěl ani jedno. Není to extra pohodlné, není to extra rychlé, obojí dost žere na to, že to nejede, na silničních gumách v terénu jakž-takž, ale kolikrát tam člověk jede ? Za to je to drahé na běžnou údržbu a obojí dost poruchové - Range asi víc.
Mám na to podobný názor, obě auta jsme měli na bazaru a obě nic moc. Cherokee je traktor a VM motor je ta nejhrubší mechanika pod sluncem sype se strašně rád, třeba origo rozvoďák vydržel myslím 50tkm, motor s kolama je tohoto ušetřen, ale furt špatně. Podvozek na cestě hrozný a v terénu žebřiňák. Range je v terénu o dost lepší, ale na cestu je to heblo s autem jsme jezdili jenom s klientama a eletrika byla taky problém, třeba spárovat klíč s autem po vybití baterie je docela oříšek. Samo u starších kusů je problém vzduchový podvozek, stačí malá netěsnost a kompresor furt hučí jak elektrárna......TDeso je do tohoto auta neskutečně poddimenzovaný motor, nejde s tím předjet ani Avie, pokud člověk nemá půl kilometrovou rovinku a samo je to luxusní vozítko, takže ceny ND nejsou nikterak levné.
Za mě ideální volba je Discovery v terénu díky nižší hmotnosti umí víc než Range na cestě je jako doma a 2,5tdi mu bohatě stačí na fungování, při rozumné spotřebě.
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava
Klubové ID: 2164

#8 Příspěvek od Deathbox »

Sakra tak takovou kritiku jsem nečekal 8O , vídám v inzerátech že tds mají tažné na 3,5t a jestli je to opravdu tak slabý motor, tak to trochu nechápu.
Nechci auto používat do terénu, ale jako klasický osobák. Discovery a Grand se mi nelíbí vzhledem. A aut s takovým diesingem moc na výběr není :(
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#9 Příspěvek od bmwfil »

Jel jsem s ním jednou a ve srovnání s 3er ten motor opravdu má s autem co dělat. No ale že nepředjedeš Avii to byla samo nadsázka... Je to dynamikou něco jako 318tds - klidnému řidiči stačí. Jasně, že kdo je zvyklej na R6 v 3er, řekne, že je to mrtvý :lol: Problémy s el. tam bohužel jsou ale vetšinou se po opravě neopakují...
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava
Klubové ID: 2164

#10 Příspěvek od Deathbox »

už nikdo nemá osobní zkušenost :?:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Huska »

Deathbox píše:už nikdo nemá osobní zkušenost :?:
kamarád toto auto dostal od rodičů (první majitelé) jako svatební dal a do půl roku byl nucen ho prodat protože neměl na údržbu... nasypal do něj 50tis Kč.... To se jednalo o auto do té doby servisované ve značkovém servise a jeho otec není ten co by na něčem šetřil !!! Když sjem ho řídil tak to bylo líné a nezáživné :-(. Místo Rovera si koupil Cherokeeho a je spokojený. Až došetří koupí ML-ko (nevýhody Jeepa jsou jasné), protože X5 je na něj moc tvrdá :-(.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět