Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Range rover P38 - TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 652
- Registrován: sob 10.07.2004 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 170
- Kontaktovat uživatele:
měli jsme tento vůz na prodej,najeto poctivých 230 000km a neustále tam bylo něco vysrané-odešel nám kompresor na podvozek,po hledání jedině LandRover.Pak se to několikrát zablokovalo.Různá relátka,atd....To auto je strašná elektrárna.Horší auto jsem snad ješte nezažil.Motor neměl problém,akorát byl na váhu auta velice nedostačující.
E30 320i ex
E36 320i ex
E46 330i ex
E46 330d ex
aktuálně Volvo V70 D4
na práci a E36 kabrio v garáži 
E36 320i ex
E46 330i ex
E46 330d ex
aktuálně Volvo V70 D4


Jezdil jsem i Range-em i Grand Cherokee. Na denní ježdění když už, tak určitě Range. Větší poruchovost u Range, to je slabé slovo a je to pravda.
Nicméně Grand Cherokee - na dálnici či silnici rovně je OK, ale do zatáček se naklání jak loď - tzn. je nutné je cca poloviční rychlostí do zatáčky oproti osobnímu autu, aby bylo zachováno stejné pohodlí.
Můj závěr je, že bych nechtěl ani jedno. Není to extra pohodlné, není to extra rychlé, obojí dost žere na to, že to nejede, na silničních gumách v terénu jakž-takž, ale kolikrát tam člověk jede ? Za to je to drahé na běžnou údržbu a obojí dost poruchové - Range asi víc.
Nicméně Grand Cherokee - na dálnici či silnici rovně je OK, ale do zatáček se naklání jak loď - tzn. je nutné je cca poloviční rychlostí do zatáčky oproti osobnímu autu, aby bylo zachováno stejné pohodlí.
Můj závěr je, že bych nechtěl ani jedno. Není to extra pohodlné, není to extra rychlé, obojí dost žere na to, že to nejede, na silničních gumách v terénu jakž-takž, ale kolikrát tam člověk jede ? Za to je to drahé na běžnou údržbu a obojí dost poruchové - Range asi víc.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1937
- Registrován: úte 24.10.2006 00:00
- Klubové ID: 1371
- Kontaktovat uživatele:
Mám na to podobný názor, obě auta jsme měli na bazaru a obě nic moc. Cherokee je traktor a VM motor je ta nejhrubší mechanika pod sluncem sype se strašně rád, třeba origo rozvoďák vydržel myslím 50tkm, motor s kolama je tohoto ušetřen, ale furt špatně. Podvozek na cestě hrozný a v terénu žebřiňák. Range je v terénu o dost lepší, ale na cestu je to heblo s autem jsme jezdili jenom s klientama a eletrika byla taky problém, třeba spárovat klíč s autem po vybití baterie je docela oříšek. Samo u starších kusů je problém vzduchový podvozek, stačí malá netěsnost a kompresor furt hučí jak elektrárna......TDeso je do tohoto auta neskutečně poddimenzovaný motor, nejde s tím předjet ani Avie, pokud člověk nemá půl kilometrovou rovinku a samo je to luxusní vozítko, takže ceny ND nejsou nikterak levné.Dan td píše:Jezdil jsem i Range-em i Grand Cherokee. Na denní ježdění když už, tak určitě Range. Větší poruchovost u Range, to je slabé slovo a je to pravda.
Nicméně Grand Cherokee - na dálnici či silnici rovně je OK, ale do zatáček se naklání jak loď - tzn. je nutné je cca poloviční rychlostí do zatáčky oproti osobnímu autu, aby bylo zachováno stejné pohodlí.
Můj závěr je, že bych nechtěl ani jedno. Není to extra pohodlné, není to extra rychlé, obojí dost žere na to, že to nejede, na silničních gumách v terénu jakž-takž, ale kolikrát tam člověk jede ? Za to je to drahé na běžnou údržbu a obojí dost poruchové - Range asi víc.
Za mě ideální volba je Discovery v terénu díky nižší hmotnosti umí víc než Range na cestě je jako doma a 2,5tdi mu bohatě stačí na fungování, při rozumné spotřebě.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
Jel jsem s ním jednou a ve srovnání s 3er ten motor opravdu má s autem co dělat. No ale že nepředjedeš Avii to byla samo nadsázka... Je to dynamikou něco jako 318tds - klidnému řidiči stačí. Jasně, že kdo je zvyklej na R6 v 3er, řekne, že je to mrtvý
Problémy s el. tam bohužel jsou ale vetšinou se po opravě neopakují...

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
kamarád toto auto dostal od rodičů (první majitelé) jako svatební dal a do půl roku byl nucen ho prodat protože neměl na údržbu... nasypal do něj 50tis Kč.... To se jednalo o auto do té doby servisované ve značkovém servise a jeho otec není ten co by na něčem šetřil !!! Když sjem ho řídil tak to bylo líné a nezáživnéDeathbox píše:už nikdo nemá osobní zkušenost





