Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Brzdy ATE
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Mám zkušenost že brzdí o trošku líp než nedrážkované ale sežerou destičky o 1/3 dřív.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
tak jak to dopadlo ... ?Diablo330Ci píše:Pisu to uz asi po pate tak uz nemuzuTy smazavaci
![]()
![]()
uz od nova po zajeti problem brzdeni ze 200km/h asi na 100km/h.-za prve jsou slyset ty drazky a za druhe to nebrzdi.Hruza proste jak sjety brzdy.Pak obcas piskani,chveni.No proste nic moc.Dneska davam Ferodo kotouce a Textar desky tak pak napisu
Mam totiz problem v tom ze jsem nedavno vymenil desky ATE a dnes jsem zjistil ze puvodni origo kotouce jsou KO... Jelikoz jsou desky jak nove tak budu menit jenom kotouce a uvazoval jsem taky o Power disc a nejak si mi to mozna rozmluvil


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Originál kotouč je levnější než ATE a má zaručenou kvalitu. Není co řešit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
no to nevim jestli je levnejsi, myslim ze nebude ale uz jsem si nechal z renocaru zaslat cenu tak uvidim ... V kazdem pripade uvazuju na mmoji 330dT nacpat budFrancis píše:Originál kotouč je levnější než ATE a má zaručenou kvalitu. Není co řešit.
ATE 1540,-
ATE Power disc 1850,-
Brembo 1890,-
tak jestli bude original levnejsi tak je jasny ze nebude co resit

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ceny pro 34 10 1 166 071 BRZDOVÝ KOTOUC VETRANÝ 325x25 :
http://www.schindelar.cz - cena originálního kotouče 2007,51 Kč vč. DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE obyč 2278 Kč vč.DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE PowerDisc 2742 Kč vč. DPH

http://www.schindelar.cz - cena originálního kotouče 2007,51 Kč vč. DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE obyč 2278 Kč vč.DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE PowerDisc 2742 Kč vč. DPH

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
to kelly je prave drahy to si sezenu levnejc... A ten sindelar by me zajimal jestli je fakt origo nebo pouze original kvalita jak treba uvadi i kelly a meteor a na dobirku asi neposilaj ...Francis píše:Ceny pro 34 10 1 166 071 BRZDOVÝ KOTOUC VETRANÝ 325x25 :
http://www.schindelar.cz - cena originálního kotouče 2007,51 Kč vč. DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE obyč 2278 Kč vč.DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE PowerDisc 2742 Kč vč. DPH


Kazdopadne se rozhoduji jestli pripasuji k ATE destickam ty
Brembo nebo ATE power disc ... jeste prolizam recenze a zkusenosti ale kdyz uz jsem rozhodnut prectu si neco co me zase pretahne na druhej konec a furt dokola


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Od Schidelare mám chladič a byl to originál Behr i s logem BMW. Na stránkách máš kontakt, tak si tam zavolej nebo napiš.
Dej si pozor na levné dodavatele brzdových komponent, ne všechny ATE nebo Brembo jsou z jedné fabriky. Zejména u litiny (kotouče) je důležité správné vystárnutí před finálním obrobením. "Rychlokvašky" co jdou bez žíhání z formy rovnou na soustruh se po zahřátí zkroutí a pak "kopou". Litina má nějakou dobu ležet na dvoře, vystavená dešti a slunci, aby stářím získala správné mechanické vlastnosti. Dá se to "urychlit" žíháním, ale oboje stojí peníze (buď leží v zásobách na dvoře nebo za energie při žíhání). Varuj se levných kotoučů.
Dej si pozor na levné dodavatele brzdových komponent, ne všechny ATE nebo Brembo jsou z jedné fabriky. Zejména u litiny (kotouče) je důležité správné vystárnutí před finálním obrobením. "Rychlokvašky" co jdou bez žíhání z formy rovnou na soustruh se po zahřátí zkroutí a pak "kopou". Litina má nějakou dobu ležet na dvoře, vystavená dešti a slunci, aby stářím získala správné mechanické vlastnosti. Dá se to "urychlit" žíháním, ale oboje stojí peníze (buď leží v zásobách na dvoře nebo za energie při žíhání). Varuj se levných kotoučů.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition