Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Brzdy ATE

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
emtrojak
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Čeladná ( Frýdek-Místek )

#1 Příspěvek od emtrojak »

Zdravim, mám dotaz na brzdy na E36. Vím ze je tady uz jedna diskuze o tomhle tematu, ale chtel bych se zeptat na zkusenosti s kotouci ATE Power disc a seriovymi nedrazkovanymi kotouci, pro a proti vydrz atd.
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od _peper »

řekl bych že výdrž bude stejná jako u obyčejného kotouče. Mám je teď nově asi 3tis km, takže zatím jedinou nevýhodu vidím v tom, že desky tím drážkováním moc práší a sviní kola. Jinak teď co jsou ty hyce mi nějak začli při dobržďování pískat.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Huska »

Mám zkušenost že brzdí o trošku líp než nedrážkované ale sežerou destičky o 1/3 dřív.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Spajky »

já je taky mám, kotouče/desky ate/ate, kola mi nějak extra víc neserou, hned po 4-5k km zažili prudký,ale fakt prudký brzdění 200-100 a nezkroutily se, tak jim věřim, že žerou desky vem čert :)
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Diablo330Ci »

Ja spokojeny nejsem :cry:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#6 Příspěvek od Killca »

Diablo330Ci píše:Ja spokojeny nejsem :cry:

duvod? tohle je na smazani prispevku
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
emtrojak
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Čeladná ( Frýdek-Místek )

#7 Příspěvek od emtrojak »

Diablo330Ci píše:Ja spokojeny nejsem :cry:


Vycerpavající odpoved.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od xSAFA »

Mám je a při prudším brždění mi jaksi začíná vibrovat volant... ale nedá se jednoznačně říct že je to chyba kotoučů... možná bude problém jinde.. to snad brzo zjistím...
KEAN
Registrovaný
Příspěvky: 521
Registrován: sob 10.12.2005 01:00
Bydliště: D1 66km

#9 Příspěvek od KEAN »

Daval sem asi pred 3/4 rokem predni kotouce i desky ATE a nedavno, ca. po najetych 15000km mi pri brzdeni zacaly vibrovat s volantem. Byl jsem i na technicky a podvozek je OK, takze pravdepodobne kotouce, coz me stve, pac tam moc dlouho nebyly a levny taky nebyly. Nikdy jsem extremne nebrzdil
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Diablo330Ci »

Pisu to uz asi po pate tak uz nemuzu :wink: Ty smazavaci :D :D :D uz od nova po zajeti problem brzdeni ze 200km/h asi na 100km/h.-za prve jsou slyset ty drazky a za druhe to nebrzdi.Hruza proste jak sjety brzdy.Pak obcas piskani,chveni.No proste nic moc.Dneska davam Ferodo kotouce a Textar desky tak pak napisu :!:
emtrojak
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Čeladná ( Frýdek-Místek )

#11 Příspěvek od emtrojak »

Uz jsem si je objednal... Tak teda uvidim..
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#12 Příspěvek od Tehu »

Diablo330Ci píše:Pisu to uz asi po pate tak uz nemuzu :wink: Ty smazavaci :D :D :D uz od nova po zajeti problem brzdeni ze 200km/h asi na 100km/h.-za prve jsou slyset ty drazky a za druhe to nebrzdi.Hruza proste jak sjety brzdy.Pak obcas piskani,chveni.No proste nic moc.Dneska davam Ferodo kotouce a Textar desky tak pak napisu :!:
tak jak to dopadlo ... ?
Mam totiz problem v tom ze jsem nedavno vymenil desky ATE a dnes jsem zjistil ze puvodni origo kotouce jsou KO... Jelikoz jsou desky jak nove tak budu menit jenom kotouce a uvazoval jsem taky o Power disc a nejak si mi to mozna rozmluvil :-D Tak nevim jake kotouce pouzit aby mi to k tem deskam ATE slo :wink: Co ty Ferodo ... ? Spokojenost a sedli by mi na ATE desky ... ???Mam 330d kotouc 325mm predek
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#13 Příspěvek od Tehu »

a co kotouce Brembo a desky ATE ... ? Bremba v nekterejch vlaknech docela chvalite ale v tehle kombinaci ... ? Hlavne aby to brzdilo aspon jako origo a nevybroval mi volant :-D
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od Diablo330Ci »

To Tehu: Jeste je nemam uplne zajete tak napisu presneji tak za 2tydny.No podle me jestli si chces auto nechat tak jdi do origo brzd od BMW aspon na predek.Pokud ne tak Brembo,Textar jak se tu pise porad dokola :wink:
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Originál kotouč je levnější než ATE a má zaručenou kvalitu. Není co řešit.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#16 Příspěvek od Tehu »

Francis píše:Originál kotouč je levnější než ATE a má zaručenou kvalitu. Není co řešit.
no to nevim jestli je levnejsi, myslim ze nebude ale uz jsem si nechal z renocaru zaslat cenu tak uvidim ... V kazdem pripade uvazuju na mmoji 330dT nacpat bud

ATE 1540,-
ATE Power disc 1850,-
Brembo 1890,-

tak jestli bude original levnejsi tak je jasny ze nebude co resit :wink:
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#17 Příspěvek od Tehu »

no tak levnejsi neni origo stoji 2522,- bez DPH to mi prislo primo z Renocaru...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Ceny pro 34 10 1 166 071 BRZDOVÝ KOTOUC VETRANÝ 325x25 :
http://www.schindelar.cz - cena originálního kotouče 2007,51 Kč vč. DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE obyč 2278 Kč vč.DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE PowerDisc 2742 Kč vč. DPH

Obrázek
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#19 Příspěvek od Tehu »

Francis píše:Ceny pro 34 10 1 166 071 BRZDOVÝ KOTOUC VETRANÝ 325x25 :
http://www.schindelar.cz - cena originálního kotouče 2007,51 Kč vč. DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE obyč 2278 Kč vč.DPH
http://obchod.autokelly.cz - cena ATE PowerDisc 2742 Kč vč. DPH

Obrázek
to kelly je prave drahy to si sezenu levnejc... A ten sindelar by me zajimal jestli je fakt origo nebo pouze original kvalita jak treba uvadi i kelly a meteor a na dobirku asi neposilaj ... :-( nebo posilaj ? 8)

Kazdopadne se rozhoduji jestli pripasuji k ATE destickam ty
Brembo nebo ATE power disc ... jeste prolizam recenze a zkusenosti ale kdyz uz jsem rozhodnut prectu si neco co me zase pretahne na druhej konec a furt dokola :-D Ted me zas navrtal Francis ze origo jsou pouze za 2007,- :-D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Od Schidelare mám chladič a byl to originál Behr i s logem BMW. Na stránkách máš kontakt, tak si tam zavolej nebo napiš.
Dej si pozor na levné dodavatele brzdových komponent, ne všechny ATE nebo Brembo jsou z jedné fabriky. Zejména u litiny (kotouče) je důležité správné vystárnutí před finálním obrobením. "Rychlokvašky" co jdou bez žíhání z formy rovnou na soustruh se po zahřátí zkroutí a pak "kopou". Litina má nějakou dobu ležet na dvoře, vystavená dešti a slunci, aby stářím získala správné mechanické vlastnosti. Dá se to "urychlit" žíháním, ale oboje stojí peníze (buď leží v zásobách na dvoře nebo za energie při žíhání). Varuj se levných kotoučů.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět