Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ladeny vyfuk
asi sem lama... ale jak vyfuk pozná jakej má motor vykon?? Podle me spíš záleží jakou má ten vyfuk propustnost a na jakej obsah motoru je delanej. Protože třeba u dvoulitru 66kw při 5000 otáčkach na plnej plyn proteče stejný množství splodin jako u motoru 110kw. Pokud to tedy není ladeny vyfuk komplet od svodů přímo na bmw 2,0 110kw. Ale rád se nechám poučit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
petabmw píše:chci dat na 328 ladeny vyfuk ale je pouze do 110kw!pokazim neco??
podle tveho info se bude jednat o nejakou uni rouru

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: pon 14.07.2008 00:00
- Bydliště: ceska lipa
- Kontaktovat uživatele:
twigac píše:jsou nejaky stranky na ty stranky ty znacky na vejfuky kde se to da objednat?Mam 325i a taky nemuzu sehnat vzhledove paknej vejfuk ale zas nechci aby me slysela cela ulice..
sorry blbe sem se vyjadril..ale nevim proc to nejde upravit...tak znova..adresu tech stranek nebo kde ten obchod najdu...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
pokud chces peknej zvuk,divil by se clovek co dela pruchozi kat...sice na emisich bude problem ale za ten zvuk to vazne stoji,nebo jen svody...nehuci to,neduni to,proste jen sestivalcovej kovovej rykot
nikdy vic ladeny roury,jen proste odladeny na urcitej motor ...supersprint power 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Paavo píše:ja bych se jenom chtel zeptat, ja jste resili vyndani katu a nahrazeni ho treba rourou nebo rezonatorem.Chtel bych se ho normal na jizdu zbavit a narvat ho tam pouze na STK a emise.Mam m50b25(katy jeste seriovy,r.1994),Diky za postrehy
Lazení zvuku vyndáním katu bych nedělal,většina lidí,co má pak místo toho rezonátor tam pak zpátky dává kaťák,protože to je nehoráznej a navíc takovej jakoby plechovej zvuk!Bejt tebou,tak spíš jen zkontroluju,jestli už není třeba vysypanej nebo ucapnej kat a v tom případě bych dal novej od Bosalu,uděláš si tam třeba příruby a nasadíš to na uříznutou rouru jako poslední díl výfuku s tlumičem a dáš tam i ty spony.Na tvým místě bych koupil klidně uni tlumič z nerezu dělanej na tvůj obsah s takovou koncovkou,která se ti líbí a hlavně ho tam dal tak,aby byl rovně!!Jinak co myslíš,že dělají v laytingu,vemou auto a udělaj ti taky uni tlumič,akorát podle toho,jak chceš,aby byl slyšet udělají průměr vývodu ven a max. vevnitř tlumiče navrtají víc děr do tý průchozí roury.Akorát jím za to zaplatíš.Já ze svý zkušenosti třeba na Alfu 156,co jsem měl před tím kupoval celonerez zadní tlumič s dvojitejma koncovkama DTM od firmy FunTech za 13tis.kč a taky spokojenost,nemusí to být nutně jen od nejrenomovanějších výrobců jako Remus,Supersprint atd.,důležitý je spíš,aby to mělo atest,že je to určený přímo pro tvý auto,to ti zaručuje,že to tam dáš bez jakýchkoliv úprav,držáky a všechno je dělaný přímo na tvý auto a průměry taky sedí!Každopádně nepočítej s tím,že tě tahle rádoby úprava obohatí o nějaký koně,v podstatě nic nepoznáš,jde jen o zvuk,profi práce je od svodů komplet až po zadek a to není jen tak,za to se platí!!Všeobecně platí,že čím větší průmeř vývodu z tlumiče,tím větší nářez,ale kdyby to mělo bejt tak jak má,tak by měl být průměr vývodu z tlumiče stejný jako na konci svodů!
to eric:ja mam koncovej tlumic od Eisenmanna,zvuk peknej, ale zda se mi takovej priskrcenej.Pravda je ze tim nerusim sousedy a na civilni jizdy zacina mit auto zvoucek az po prekroceni 3.5tis ot.Chtel bych docilit jak ja rikam jeste "otevrenejsi"kovovejsi zvuk.neco jako tady v ty ukazce(je to klasika iSo z youtube,vim ze mam R6 ale tohle je zvuk jak balzam)http://www.youtube.com/watch?v=_ztNxKD-93g&feature=related
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Paavo píše:to eric:ja mam koncovej tlumic od Eisenmanna,zvuk peknej, ale zda se mi takovej priskrcenej.Pravda je ze tim nerusim sousedy a na civilni jizdy zacina mit auto zvoucek az po prekroceni 3.5tis ot.Chtel bych docilit jak ja rikam jeste "otevrenejsi"kovovejsi zvuk.neco jako tady v ty ukazce(je to klasika iSo z youtube,vim ze mam R6 ale tohle je zvuk jak balzam)http://www.youtube.com/watch?v=_ztNxKD-93g&feature=related
No mě se právě ten,co si dal odkaz moc nelíbí,zní právě tak nějak plechově,ale samo jen můj názor,mě se třeba daleko víc líbí tento!
http://www.youtube.com/watch?v=Srg7i4ZZ ... re=related
no ono je otázka stli s tim autem jezdíš jen po městě a 50 km měsíčně a nebo trošku víc a nevaděj ti pak třeba špunty v uších
sám mám eisenna, kerej nijak extra neřve, asi je u něj nějak i řešený to, aby moc neduněl v kabině, prostě to neni tuning lauf za dvojku, tak předpokládám že to řešili, možná jo, možná ne, ale jak jedu třeba dvě hodiny v kuse, už mě to docela v určitějch otáčkách sere, tak si nedokážu představit, co to musí bejt za nesnesitelnej kravál s nějakym domorobo vejfukovym vedením...

sám mám eisenna, kerej nijak extra neřve, asi je u něj nějak i řešený to, aby moc neduněl v kabině, prostě to neni tuning lauf za dvojku, tak předpokládám že to řešili, možná jo, možná ne, ale jak jedu třeba dvě hodiny v kuse, už mě to docela v určitějch otáčkách sere, tak si nedokážu představit, co to musí bejt za nesnesitelnej kravál s nějakym domorobo vejfukovym vedením...
dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...
“Ability is what you're capable of doing.”
Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...
Eisenmanna?? na M5?
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Rendis píše:Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...
Eisenmanna?? na M5?
kamarad mel,a nadhernej libovej zvoucek

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX píše:Rendis píše:Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...
Eisenmanna?? na M5?
kamarad mel,a nadhernej libovej zvoucek
No právě,ale ta cena

Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Rendis píše:No právě,ale ta cena
ta je docela silena,ale muzu ti rict ze to stoji za to

btw: kamos dneska nasadil na S38B38 vyfuk z e30 320IS ma rozmezi od 220-310koni a a nadhernej decanko zvuk,karbonovej airbox je slyset mnohem vic

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance