Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ladeny vyfuk

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
petabmw
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Bydliště: brno

#1 Příspěvek od petabmw »

chci dat na 328 ladeny vyfuk ale je pouze do 110kw!pokazim neco??
mirda
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: sob 20.10.2007 00:00

#2 Příspěvek od mirda »

asi sem lama... ale jak vyfuk pozná jakej má motor vykon?? Podle me spíš záleží jakou má ten vyfuk propustnost a na jakej obsah motoru je delanej. Protože třeba u dvoulitru 66kw při 5000 otáčkach na plnej plyn proteče stejný množství splodin jako u motoru 110kw. Pokud to tedy není ladeny vyfuk komplet od svodů přímo na bmw 2,0 110kw. Ale rád se nechám poučit.
petabmw
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Bydliště: brno

#3 Příspěvek od petabmw »

koukal sem na netu a vsechno sou do 110kw aspon to tam pisou!je jasny ze to ma spojitost s pruchodnosti.sou tu i origo na 328 ale stoji cca25-30tis coz davat nebudu
TeskMaster
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: úte 08.01.2008 01:00
Bydliště: Č.B.

#4 Příspěvek od TeskMaster »

tak si ho nech udelat od laityng, maj dobrej výběr, udělaj to přímo na motorizaci (prej, taky se v tom nevyznam, ale mam od nich a nepocituju ani zlepšeni ani zhoršeni) a muzeš si vybrat i zvuk(ja si dal ten střední a i tak to řve jak kráva)
krtek
Registrovaný
Příspěvky: 363
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary

#5 Příspěvek od krtek »

Jednoznačně doporučuji Laityng, opravdu ví co dělají a výsledek stojí za to. Kvalita za dobrou cenu.
petabmw
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Bydliště: brno

#6 Příspěvek od petabmw »

jo tak asi na to mrknu.ale nechci nic urvanyho!spis decentni zvuk
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MattyX Moderátor »

petabmw píše:chci dat na 328 ladeny vyfuk ale je pouze do 110kw!pokazim neco??


podle tveho info se bude jednat o nejakou uni rouru :D na to se raci vyser,zalezi co chces pokud o hodne zesileny origo,poladil bych svody a katik a koncovku nechat origo... a nebo z m3... a nebo se placnou pres kapcu a koupit neco poradnyho,jak ma treba rizek na touru 323,slysel jsem parkrat nazivo a mazeeeec!
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
twigac
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: pon 14.07.2008 00:00
Bydliště: ceska lipa
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od twigac »

jsou nejaky stranky na ty stranky ty znacky na vejfuky kde se to da objednat?Mam 325i a taky nemuzu sehnat vzhledove paknej vejfuk ale zas nechci aby me slysela cela ulice.. :roll:
twigac
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: pon 14.07.2008 00:00
Bydliště: ceska lipa
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od twigac »

twigac píše:jsou nejaky stranky na ty stranky ty znacky na vejfuky kde se to da objednat?Mam 325i a taky nemuzu sehnat vzhledove paknej vejfuk ale zas nechci aby me slysela cela ulice.. :roll:


sorry blbe sem se vyjadril..ale nevim proc to nejde upravit...tak znova..adresu tech stranek nebo kde ten obchod najdu...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MattyX Moderátor »

pokud chces peknej zvuk,divil by se clovek co dela pruchozi kat...sice na emisich bude problem ale za ten zvuk to vazne stoji,nebo jen svody...nehuci to,neduni to,proste jen sestivalcovej kovovej rykot :) nikdy vic ladeny roury,jen proste odladeny na urcitej motor ...supersprint power :twisted:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#11 Příspěvek od Paavo »

ja bych se jenom chtel zeptat, ja jste resili vyndani katu a nahrazeni ho treba rourou nebo rezonatorem.Chtel bych se ho normal na jizdu zbavit a narvat ho tam pouze na STK a emise.Mam m50b25(katy jeste seriovy,r.1994),Diky za postrehy
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od eric »

Paavo píše:ja bych se jenom chtel zeptat, ja jste resili vyndani katu a nahrazeni ho treba rourou nebo rezonatorem.Chtel bych se ho normal na jizdu zbavit a narvat ho tam pouze na STK a emise.Mam m50b25(katy jeste seriovy,r.1994),Diky za postrehy


Lazení zvuku vyndáním katu bych nedělal,většina lidí,co má pak místo toho rezonátor tam pak zpátky dává kaťák,protože to je nehoráznej a navíc takovej jakoby plechovej zvuk!Bejt tebou,tak spíš jen zkontroluju,jestli už není třeba vysypanej nebo ucapnej kat a v tom případě bych dal novej od Bosalu,uděláš si tam třeba příruby a nasadíš to na uříznutou rouru jako poslední díl výfuku s tlumičem a dáš tam i ty spony.Na tvým místě bych koupil klidně uni tlumič z nerezu dělanej na tvůj obsah s takovou koncovkou,která se ti líbí a hlavně ho tam dal tak,aby byl rovně!!Jinak co myslíš,že dělají v laytingu,vemou auto a udělaj ti taky uni tlumič,akorát podle toho,jak chceš,aby byl slyšet udělají průměr vývodu ven a max. vevnitř tlumiče navrtají víc děr do tý průchozí roury.Akorát jím za to zaplatíš.Já ze svý zkušenosti třeba na Alfu 156,co jsem měl před tím kupoval celonerez zadní tlumič s dvojitejma koncovkama DTM od firmy FunTech za 13tis.kč a taky spokojenost,nemusí to být nutně jen od nejrenomovanějších výrobců jako Remus,Supersprint atd.,důležitý je spíš,aby to mělo atest,že je to určený přímo pro tvý auto,to ti zaručuje,že to tam dáš bez jakýchkoliv úprav,držáky a všechno je dělaný přímo na tvý auto a průměry taky sedí!Každopádně nepočítej s tím,že tě tahle rádoby úprava obohatí o nějaký koně,v podstatě nic nepoznáš,jde jen o zvuk,profi práce je od svodů komplet až po zadek a to není jen tak,za to se platí!!Všeobecně platí,že čím větší průmeř vývodu z tlumiče,tím větší nářez,ale kdyby to mělo bejt tak jak má,tak by měl být průměr vývodu z tlumiče stejný jako na konci svodů!
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#13 Příspěvek od Paavo »

to eric:ja mam koncovej tlumic od Eisenmanna,zvuk peknej, ale zda se mi takovej priskrcenej.Pravda je ze tim nerusim sousedy a na civilni jizdy zacina mit auto zvoucek az po prekroceni 3.5tis ot.Chtel bych docilit jak ja rikam jeste "otevrenejsi"kovovejsi zvuk.neco jako tady v ty ukazce(je to klasika iSo z youtube,vim ze mam R6 ale tohle je zvuk jak balzam)http://www.youtube.com/watch?v=_ztNxKD-93g&feature=related
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od eric »

Paavo píše:to eric:ja mam koncovej tlumic od Eisenmanna,zvuk peknej, ale zda se mi takovej priskrcenej.Pravda je ze tim nerusim sousedy a na civilni jizdy zacina mit auto zvoucek az po prekroceni 3.5tis ot.Chtel bych docilit jak ja rikam jeste "otevrenejsi"kovovejsi zvuk.neco jako tady v ty ukazce(je to klasika iSo z youtube,vim ze mam R6 ale tohle je zvuk jak balzam)http://www.youtube.com/watch?v=_ztNxKD-93g&feature=related


No mě se právě ten,co si dal odkaz moc nelíbí,zní právě tak nějak plechově,ale samo jen můj názor,mě se třeba daleko víc líbí tento!

http://www.youtube.com/watch?v=Srg7i4ZZ ... re=related
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Spajky »

no ono je otázka stli s tim autem jezdíš jen po městě a 50 km měsíčně a nebo trošku víc a nevaděj ti pak třeba špunty v uších :)

sám mám eisenna, kerej nijak extra neřve, asi je u něj nějak i řešený to, aby moc neduněl v kabině, prostě to neni tuning lauf za dvojku, tak předpokládám že to řešili, možná jo, možná ne, ale jak jedu třeba dvě hodiny v kuse, už mě to docela v určitějch otáčkách sere, tak si nedokážu představit, co to musí bejt za nesnesitelnej kravál s nějakym domorobo vejfukovym vedením...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#16 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...
“Ability is what you're capable of doing.”
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#17 Příspěvek od Rendis »

Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...


Eisenmanna?? na M5?
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Rendis píše:
Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...


Eisenmanna?? na M5?


kamarad mel,a nadhernej libovej zvoucek ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#19 Příspěvek od Rendis »

MattyX píše:
Rendis píše:
Hanz píše:dobrej ladenej vyfuk poznas uz podle vahy, pokud je vyrazne lehci nez origo tlumic, pocitej, ze bude rezonovat a otravovat pri delsi jizde nez 20km... mel jsem na ruznych autech hodne vyfuku vcetne nekolika vlastne navrzenych z nerez plechu a trubek a fyziku neokecas (nizkofrekvencni zvuky potrebuji k tlumeni "vahu" materialu, vysky muzes utlumit snadno nejakou prepazkou nebo jen absorbcni trubkou, ale zbytek vyfuku bude fungovat jako rezonancni komora a sirit vibrace dal)... jinak kolem 400-500 euro se pohybujou typove vyfuky od G-power, Breyton, Sebring a pod... kdyztak SZ co shanis a do kolika...


Eisenmanna?? na M5?


kamarad mel,a nadhernej libovej zvoucek ;)


No právě,ale ta cena :(
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Rendis píše:No právě,ale ta cena :(


ta je docela silena,ale muzu ti rict ze to stoji za to ;)

btw: kamos dneska nasadil na S38B38 vyfuk z e30 320IS ma rozmezi od 220-310koni a a nadhernej decanko zvuk,karbonovej airbox je slyset mnohem vic :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět