Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Saly na klice V8 M60/M62
jaký spodní a horní? hlavní nevyměníš u většiny větších motorů bez demontáže motoru a demontáže vany a klikový skříně, ojniční ložiska většinou vyměnit jdou na autě. A jestli jsi myslel spodní a horní šálu v ojnici tak hirní vyndáš taky stačí na ni zatlačit a ona se protočí, samozřejmě musíš tak aby nejprve vyjel zámek.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř 24.12.2008 01:00
- Klubové ID: 1775
- Kontaktovat uživatele:
jak jsem psal horní polovinu šály dostaneš ven že do ní na druhý straně než je zámek zatlačíš šroubovákem a ona už vyjede a nebo v případě šál ojničních nasadíš na kliku klíč a maličkosi s ní pootočíš a tím horní díl šály odlehčíš a po zatlačení se již bez problému protočí a vypadne na tebe, zpětná montáž je obdobná, nasadíš ji a protočíš ji nahoru (zámek jde až poslední), nezapomeň je namazat.
OK, diky za info. Na jednom zahranicnom webe som nasiel ako borec menil komplet klukove aj ojnicne saly na V8, bez toho zeby vybral motorFugo píše:jak jsem psal horní polovinu šály dostaneš ven že do ní na druhý straně než je zámek zatlačíš šroubovákem a ona už vyjede a nebo v případě šál ojničních nasadíš na kliku klíč a maličkosi s ní pootočíš a tím horní díl šály odlehčíš a po zatlačení se již bez problému protočí a vypadne na tebe, zpětná montáž je obdobná, nasadíš ji a protočíš ji nahoru (zámek jde až poslední), nezapomeň je namazat.
