Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

nakup 320

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

#1 Příspěvek od jazet »

Zdravim panove. Vidim to na nakup 320 e36,uz jsem se tady docet dost dobrejch rad (diky za ne),ale zajimalo by me,jak vidite zrovna tenhle motor,pripadne na co se u nej zamerit pri nakupu. Jo a jak jsou reseny rozvody remen,nebo retez?
Studna
Registrovaný
Příspěvky: 735
Registrován: sob 23.04.2005 00:00
Bydliště: Vrbičany
Klubové ID: 1198

#3 Příspěvek od Studna »

Já si osobně myslím, že 2.0i je nejmíň vhodná volba. Motor je sám o sobě super, ale vzhledem k pov. ručení, spotřebě a výkonu bych volil 2.3i nebo 2.5i.
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

#4 Příspěvek od jazet »

OK,ale jak to vidis se spotrebou? Slysel jsem mnoho hlasu,ze je skoro stejna,jako u 323i, nebo325i,ale co si budem povidat kazdej litrik dobrej. Jezdim dost po dalnici a v Praze takze zadnej economy run :D . Kdysi jsem mel 318is e30 a s tou jsem to pri trose snahy daval za deset.
Studna
Registrovaný
Příspěvky: 735
Registrován: sob 23.04.2005 00:00
Bydliště: Vrbičany
Klubové ID: 1198

#5 Příspěvek od Studna »

No právě. Dvoulitr žere úplně stejně, možná že i o fous víc, než 2.3 či 2.5. Nesrovnávej E30, ty papaj všechny. To je už lepší 1.8is v E36, jede téměř stejně, žere míň a ušetříš i na pojistce. S tou žena jezdí cca za 7,5l. Ale pokud ti je pojistka jedno, určitě ber 2.3i, je to nejlepší motor v poměru spotřeba/výkon/pojistka. švagr 2.0 má a průměr má 9l a to je stejně jako já v 2.8i. Ale pokud je to auto něčím vyjímečný (stav, výbava, cena), tak ten 2.0 není na škodu.
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Spajky »

M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#7 Příspěvek od Paavo »

Spotreba mesto(klobouk) 12.7 od plny do prazdny,325ka tak o 2 litriky vice,sem tam si vychutnam 2ku (ale mohla by jit i niz, mozna 13,5-14)Naprosty souhlas se vsim, co je vise napsano.Nej varianta jasna 323 to bez diskuse.Motor 2litr je na spodku hooodne tupej a poradnyho vykonu se doskas tak kolem 4000 ot.To 325ka je jinej pocuc.Ve vobou jsem jezdil(320 bratra,325ka moje) a oproti 325ce je to velky vykonovy rozdil a hlavne rozdil tociveho momentu.Kdyz jsem do toho sed poprve, tak jsem doslova rek "ty vole,to auto nejede"(a to jsem mel na 325ce v kyblu vahu toho casu :D ).Takze ja bych do ni nesel po zkusenostech........ :oops:
krtek
Registrovaný
Příspěvky: 363
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary
Klubové ID: 2549

#8 Příspěvek od krtek »

Spajky píše:M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no
Souhlasim, mám 323i a super mohu jen doporučit!!!!
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00
Klubové ID: 1188

#9 Příspěvek od HAMANN »

krtek píše:
Spajky píše:M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no
Souhlasim, mám 323i a super mohu jen doporučit!!!!
Taky souhlasim, ale tech 7L litru asi ne, to je mozna jen pri konstatni ryhlosti pri 90tce, nejlip je se ridit tim co je napsano v TP....
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od castro »

ten 2.0i ( M50 ) je dobrej základ k pozdějšímu ladění...

snížit hlavu, vyleštit sací kanály v hlavě a údajně 200kobylek je na světě :-)
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#11 Příspěvek od Paavo »

200 kobyl pouze snizenou hlavou a lestenejma sacima kanalama???V zakladu ma 150k.Procital jsem tu dost topicku na tohle tema a odpovedi byly, ze pokud dostanes neco z atmosfery tak je to cca 20koni a to musis jeste delat lauf od svodu a cipovat........(a omezovac se u ty upravy cos psal posouva vys???)
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00
Klubové ID: 1188

#12 Příspěvek od HAMANN »

castro píše:ten 2.0i ( M50 ) je dobrej základ k pozdějšímu ladění...

snížit hlavu, vyleštit sací kanály v hlavě a údajně 200kobylek je na světě :-)
Proc ladit slabsi motor kterej ma po upravach vykon treba seriovy 2,5L? Navic v tom utopis vic penez nez za co bys koupil seriovou 2,5L a jeste by ti zbylo :D :D!!!
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Spajky »

HAMANN píše:
krtek píše:
Spajky píše:M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no
Souhlasim, mám 323i a super mohu jen doporučit!!!!
Taky souhlasim, ale tech 7L litru asi ne, to je mozna jen pri konstatni ryhlosti pri 90tce, nejlip je se ridit tim co je napsano v TP....
tak mi věř, že s tou svojí na 18ckách umim i za 6,5, ale to fakt jedu jak s fáčkem. za 7-7,5 naprostá pohoda 120-130, btw v TP je 6,7...

souhlasim s tim, že ve výsledku maj průměr všechny R6tky s vanosem stejnej - 9-10
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 13012
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Klubové ID: 119
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od matal Moderátor »

HAMANN píše:
castro píše:ten 2.0i ( M50 ) je dobrej základ k pozdějšímu ladění...

snížit hlavu, vyleštit sací kanály v hlavě a údajně 200kobylek je na světě :-)
Proc ladit slabsi motor kterej ma po upravach vykon treba seriovy 2,5L? Navic v tom utopis vic penez nez za co bys koupil seriovou 2,5L a jeste by ti zbylo :D :D!!!
Přesně tak.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Odpovědět