Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nakup 320
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
No právě. Dvoulitr žere úplně stejně, možná že i o fous víc, než 2.3 či 2.5. Nesrovnávej E30, ty papaj všechny. To je už lepší 1.8is v E36, jede téměř stejně, žere míň a ušetříš i na pojistce. S tou žena jezdí cca za 7,5l. Ale pokud ti je pojistka jedno, určitě ber 2.3i, je to nejlepší motor v poměru spotřeba/výkon/pojistka. švagr 2.0 má a průměr má 9l a to je stejně jako já v 2.8i. Ale pokud je to auto něčím vyjímečný (stav, výbava, cena), tak ten 2.0 není na škodu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
Spotreba mesto(klobouk) 12.7 od plny do prazdny,325ka tak o 2 litriky vice,sem tam si vychutnam 2ku (ale mohla by jit i niz, mozna 13,5-14)Naprosty souhlas se vsim, co je vise napsano.Nej varianta jasna 323 to bez diskuse.Motor 2litr je na spodku hooodne tupej a poradnyho vykonu se doskas tak kolem 4000 ot.To 325ka je jinej pocuc.Ve vobou jsem jezdil(320 bratra,325ka moje) a oproti 325ce je to velky vykonovy rozdil a hlavne rozdil tociveho momentu.Kdyz jsem do toho sed poprve, tak jsem doslova rek "ty vole,to auto nejede"(a to jsem mel na 325ce v kyblu vahu toho casu
).Takze ja bych do ni nesel po zkusenostech........ 


Taky souhlasim, ale tech 7L litru asi ne, to je mozna jen pri konstatni ryhlosti pri 90tce, nejlip je se ridit tim co je napsano v TP....krtek píše:Souhlasim, mám 323i a super mohu jen doporučit!!!!Spajky píše:M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
200 kobyl pouze snizenou hlavou a lestenejma sacima kanalama???V zakladu ma 150k.Procital jsem tu dost topicku na tohle tema a odpovedi byly, ze pokud dostanes neco z atmosfery tak je to cca 20koni a to musis jeste delat lauf od svodu a cipovat........(a omezovac se u ty upravy cos psal posouva vys???)
Proc ladit slabsi motor kterej ma po upravach vykon treba seriovy 2,5L? Navic v tom utopis vic penez nez za co bys koupil seriovou 2,5L a jeste by ti zbylocastro píše:ten 2.0i ( M50 ) je dobrej základ k pozdějšímu ladění...
snížit hlavu, vyleštit sací kanály v hlavě a údajně 200kobylek je na světě


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
tak mi věř, že s tou svojí na 18ckách umim i za 6,5, ale to fakt jedu jak s fáčkem. za 7-7,5 naprostá pohoda 120-130, btw v TP je 6,7...HAMANN píše:Taky souhlasim, ale tech 7L litru asi ne, to je mozna jen pri konstatni ryhlosti pri 90tce, nejlip je se ridit tim co je napsano v TP....krtek píše:Souhlasim, mám 323i a super mohu jen doporučit!!!!Spajky píše:M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no
souhlasim s tim, že ve výsledku maj průměr všechny R6tky s vanosem stejnej - 9-10
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak..HAMANN píše:Proc ladit slabsi motor kterej ma po upravach vykon treba seriovy 2,5L? Navic v tom utopis vic penez nez za co bys koupil seriovou 2,5L a jeste by ti zbylocastro píše:ten 2.0i ( M50 ) je dobrej základ k pozdějšímu ladění...
snížit hlavu, vyleštit sací kanály v hlavě a údajně 200kobylek je na světě![]()
!!!

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..