nakup 320
-
jazet
- Registrovaný
- Příspěvky: 552
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
- Bydliště: Praha city
-
Studna
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
-
jazet
- Registrovaný
- Příspěvky: 552
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
- Bydliště: Praha city
-
Studna
- Registrovaný
- Příspěvky: 735
- Registrován: sob 23.04.2005 00:00
- Bydliště: Vrbičany
- Klubové ID: 1198
No právě. Dvoulitr žere úplně stejně, možná že i o fous víc, než 2.3 či 2.5. Nesrovnávej E30, ty papaj všechny. To je už lepší 1.8is v E36, jede téměř stejně, žere míň a ušetříš i na pojistce. S tou žena jezdí cca za 7,5l. Ale pokud ti je pojistka jedno, určitě ber 2.3i, je to nejlepší motor v poměru spotřeba/výkon/pojistka. švagr 2.0 má a průměr má 9l a to je stejně jako já v 2.8i. Ale pokud je to auto něčím vyjímečný (stav, výbava, cena), tak ten 2.0 není na škodu.
-
Spajky
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
Spotreba mesto(klobouk) 12.7 od plny do prazdny,325ka tak o 2 litriky vice,sem tam si vychutnam 2ku (ale mohla by jit i niz, mozna 13,5-14)Naprosty souhlas se vsim, co je vise napsano.Nej varianta jasna 323 to bez diskuse.Motor 2litr je na spodku hooodne tupej a poradnyho vykonu se doskas tak kolem 4000 ot.To 325ka je jinej pocuc.Ve vobou jsem jezdil(320 bratra,325ka moje) a oproti 325ce je to velky vykonovy rozdil a hlavne rozdil tociveho momentu.Kdyz jsem do toho sed poprve, tak jsem doslova rek "ty vole,to auto nejede"(a to jsem mel na 325ce v kyblu vahu toho casu
).Takze ja bych do ni nesel po zkusenostech........ 
-
krtek
- Registrovaný
- Příspěvky: 363
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary
- Klubové ID: 2549
-
HAMANN
- Registrovaný
- Příspěvky: 1689
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
- Klubové ID: 1188
Taky souhlasim, ale tech 7L litru asi ne, to je mozna jen pri konstatni ryhlosti pri 90tce, nejlip je se ridit tim co je napsano v TP....krtek píše:Souhlasim, mám 323i a super mohu jen doporučit!!!!Spajky píše:M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
200 kobyl pouze snizenou hlavou a lestenejma sacima kanalama???V zakladu ma 150k.Procital jsem tu dost topicku na tohle tema a odpovedi byly, ze pokud dostanes neco z atmosfery tak je to cca 20koni a to musis jeste delat lauf od svodu a cipovat........(a omezovac se u ty upravy cos psal posouva vys???)
-
HAMANN
- Registrovaný
- Příspěvky: 1689
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
- Klubové ID: 1188
Proc ladit slabsi motor kterej ma po upravach vykon treba seriovy 2,5L? Navic v tom utopis vic penez nez za co bys koupil seriovou 2,5L a jeste by ti zbylocastro píše:ten 2.0i ( M50 ) je dobrej základ k pozdějšímu ladění...
snížit hlavu, vyleštit sací kanály v hlavě a údajně 200kobylek je na světě
-
Spajky
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
tak mi věř, že s tou svojí na 18ckách umim i za 6,5, ale to fakt jedu jak s fáčkem. za 7-7,5 naprostá pohoda 120-130, btw v TP je 6,7...HAMANN píše:Taky souhlasim, ale tech 7L litru asi ne, to je mozna jen pri konstatni ryhlosti pri 90tce, nejlip je se ridit tim co je napsano v TP....krtek píše:Souhlasim, mám 323i a super mohu jen doporučit!!!!Spajky píše:M52 2.0 je fajn motor, umí jezdit s přehledem za 7l...jak píše kolega, pokud je to nějaká pecka, klidně to ber..jinak best volba je 323 no
souhlasim s tim, že ve výsledku maj průměr všechny R6tky s vanosem stejnej - 9-10
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13023
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
Přesně tak..HAMANN píše:Proc ladit slabsi motor kterej ma po upravach vykon treba seriovy 2,5L? Navic v tom utopis vic penez nez za co bys koupil seriovou 2,5L a jeste by ti zbylocastro píše:ten 2.0i ( M50 ) je dobrej základ k pozdějšímu ladění...
snížit hlavu, vyleštit sací kanály v hlavě a údajně 200kobylek je na světě![]()
!!!
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
