Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

servo e39

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
mikevana
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Dobřany

#1 Příspěvek od mikevana »

nazdar chlapy,vím,že tohle téma už se tu řešilo ale mám problém,v servu je čerstvě dolitý olej je to po technické kontrole,servo nevrže ani nehučí,jen jde trošku víc ztuha,kamarad jezdí s třítunovou dodávkou a volant jedním prstem točí,tady u pětky to sice taky jedním prstem ukočíruju ale je to o dost víc ztuha,je to moje první BMW tak nevím jak to servo má běhat,jestli na tak těžký vůz je to normální,pokud ano tak to nechte být ale pokud to má jít zlehounka,tak bych rád věděl kde je chyba,díky moc za odpovědi
M@rtin
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: pon 22.11.2004 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od M@rtin »

Obecně je řízení BMW o něco tužší, což je dobře :D ale záleží, jestli už to nemáš moc tuhý... :?
fidzi
Registrovaný
Příspěvky: 659
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od fidzi »

Tak tak, sednul sem z Fóbie II do naší e39 a bál sem se, že neutáhnu volant :lol:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#4 Příspěvek od Killca »

jo u bmw je to tuhy normal, taky dycky presedam z fabie a je to rozdil, ale dobrej rozdil, pri vyssi rychlosti se ti nerozhodi auto na cimpr campr pri prejeti vymolu aspon, ale da se to ovlivnit sroubem dole pod autem na rizeni, takovej velkej na stredu tyce s klouby, sme se v tom ted hrabali a kapku mi to stryc povolil a je to lehky jak svine, az moc si rikam, ted mi s autem tancuje kazda kolej
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Steiner
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: pát 01.04.2011 00:00
Bydliště: Pilsen

#5 Příspěvek od Steiner »

Zdar, prosim o radu. Na E39 jsem vyměnil olej v servu + hadičky co jdou do bandasky. Teď jak je zima tak po nastartování první 2 až 3 otočení volantu jak kdyby nešlo servo, pak se to rozhejbe a je vše OK. Nebo když to nechám běžet než oškrábu skla tak je taky vše OK.
Napadá mě klíňák, ale když jsem koukal tak se řemenice točí hned od začátku.
Pak ještě že by vzduch v systemu?
Dík za každej postřeh.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#6 Příspěvek od bibikuba »

Steiner píše:Zdar, prosim o radu. Na E39 jsem vyměnil olej v servu + hadičky co jdou do bandasky. Teď jak je zima tak po nastartování první 2 až 3 otočení volantu jak kdyby nešlo servo, pak se to rozhejbe a je vše OK. Nebo když to nechám běžet než oškrábu skla tak je taky vše OK.
Napadá mě klíňák, ale když jsem koukal tak se řemenice točí hned od začátku.
Pak ještě že by vzduch v systemu?
Dík za každej postřeh.
Sundej víčko z nádržky a při nastartovaném motoru otáčej až dokonce,nejdřív vlevo-přidrž moment až v dorazu,čerpadlo bude hlučnější!Pak to samo na druhou stranu a zase to moment podrž v koncové poloze.Můžeš to udělat i víckrát..Otáčej pomalu jinak olej napění a vyhrne se ti ven,jestli máš přelito tak nejdříve odsaj olej na správnou hladinu!Po odvzdušnění dolej olej na určenou hladinu a budeš spokojenej,myslím :D :D
Možná to funguje i bez sunání víčka,lepčí je ale bez čepičky :D :D :D
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#7 Příspěvek od bibikuba »

Mě zas zajímá jestli funguje servotronic,ve výbavě ho mám,kable do řízení taky,diagnost.nic nehlásí.Řízení mi jde normálně hůře,jak je tu psáno ale ve větší rychlosti nějak nesleduju,že by ještě ztuhlo,což je povinností servotronicu :D Dá se to nějak poznat,nebo funkčnost není postřehnutelná???
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#8 Příspěvek od e155 »

Mám dvě E39, jedna bez, druhá se servotronikem. U té bez mi šel volant hodné ztuha a v krajních polohách bylo servo slyšet - po výméně servopumpy je to o něčem jiném. A u servotroniku rozhodně poznám, že řízení ve vyśších rychlostech tuhne.
Odpovědět