Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
servo e39
nazdar chlapy,vím,že tohle téma už se tu řešilo ale mám problém,v servu je čerstvě dolitý olej je to po technické kontrole,servo nevrže ani nehučí,jen jde trošku víc ztuha,kamarad jezdí s třítunovou dodávkou a volant jedním prstem točí,tady u pětky to sice taky jedním prstem ukočíruju ale je to o dost víc ztuha,je to moje první BMW tak nevím jak to servo má běhat,jestli na tak těžký vůz je to normální,pokud ano tak to nechte být ale pokud to má jít zlehounka,tak bych rád věděl kde je chyba,díky moc za odpovědi
jo u bmw je to tuhy normal, taky dycky presedam z fabie a je to rozdil, ale dobrej rozdil, pri vyssi rychlosti se ti nerozhodi auto na cimpr campr pri prejeti vymolu aspon, ale da se to ovlivnit sroubem dole pod autem na rizeni, takovej velkej na stredu tyce s klouby, sme se v tom ted hrabali a kapku mi to stryc povolil a je to lehky jak svine, az moc si rikam, ted mi s autem tancuje kazda kolej
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Zdar, prosim o radu. Na E39 jsem vyměnil olej v servu + hadičky co jdou do bandasky. Teď jak je zima tak po nastartování první 2 až 3 otočení volantu jak kdyby nešlo servo, pak se to rozhejbe a je vše OK. Nebo když to nechám běžet než oškrábu skla tak je taky vše OK.
Napadá mě klíňák, ale když jsem koukal tak se řemenice točí hned od začátku.
Pak ještě že by vzduch v systemu?
Dík za každej postřeh.
Napadá mě klíňák, ale když jsem koukal tak se řemenice točí hned od začátku.
Pak ještě že by vzduch v systemu?
Dík za každej postřeh.
Sundej víčko z nádržky a při nastartovaném motoru otáčej až dokonce,nejdřív vlevo-přidrž moment až v dorazu,čerpadlo bude hlučnější!Pak to samo na druhou stranu a zase to moment podrž v koncové poloze.Můžeš to udělat i víckrát..Otáčej pomalu jinak olej napění a vyhrne se ti ven,jestli máš přelito tak nejdříve odsaj olej na správnou hladinu!Po odvzdušnění dolej olej na určenou hladinu a budeš spokojenej,myslímSteiner píše:Zdar, prosim o radu. Na E39 jsem vyměnil olej v servu + hadičky co jdou do bandasky. Teď jak je zima tak po nastartování první 2 až 3 otočení volantu jak kdyby nešlo servo, pak se to rozhejbe a je vše OK. Nebo když to nechám běžet než oškrábu skla tak je taky vše OK.
Napadá mě klíňák, ale když jsem koukal tak se řemenice točí hned od začátku.
Pak ještě že by vzduch v systemu?
Dík za každej postřeh.


Možná to funguje i bez sunání víčka,lepčí je ale bez čepičky


