Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 540i - reálná spotřeba?
Pocitej neco mezi 12 - 16l, ve meste pri vetsim poskakovani i o dva litry vice.rinaldino píše:Ahoj chlapi! Pokukuji po tomto autě (E39, manuál), chci se zeptat na jakou spotřebu se mám připravit? Jezdím město - dálky tak 50 na 50. Půjde sice na přestavbu lpg, ale rád bych věděl seriózní informace. Děkuji.
Zdravím, dlouhodobá kombi spotřeba cca měsíc :město - různé crcačky po okrskách - zatáčky kopce včetně různých skopičin na plný plyn (samozřejmě krátkodobě ): 12,5 l / 100 ,méně to asi nejde. Dálnice s tempomatem při rychlosti 160 km / hod se dá jet za 10,5 l / 100.
Na plyn se vyser ,do BMW to podle mého názoru nepatří.
Protože : Když máš na provoz takovýho auta - tak nešetři.
Protože : Je radost vychutnat si 286 kobyl - Když je potřebuješ.
Pro další - nepište sem prosím názory na LPG
PavelP
Na plyn se vyser ,do BMW to podle mého názoru nepatří.
Protože : Když máš na provoz takovýho auta - tak nešetři.
Protože : Je radost vychutnat si 286 kobyl - Když je potřebuješ.
Pro další - nepište sem prosím názory na LPG
PavelP
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 29.06.2007 00:00
- Bydliště: golden city
- Kontaktovat uživatele:
momentalne jezdim jenom Prahu a prumer mam 10,5 dle pal. PC(kterej jsem si asi nechtene vymazal, protoze tam predtim bylo 11,1)...a to jezdim normalne...zadnej klobouk, ale taky nejezdim stylem brzda-plyn, bo u tohodle auta to podle me nema ani cenu, ani smysl...proste jezdim, rekneme, lehce nad povoleny limit...
jinak dlouhodobou spotrebu od doby, co jsem to koupil mam 11l(najeto pres 3.000km povetsinou Praha a dalnice, okresky minimalne)...me ten motor prijde hooodne povedenej a na svuj objem a vykon hoodne sporivej...neni to teda zadnej zavodnik (takovej 3,0 R6 je hodne zlej), spis je to takovej tahac...to proste jede furt...radim do 2.000 ot/min, vic pouze vyjimecne...neni duvod...nepotrebuju nikomu dokazovat, ze to jede...me staci, ze vim, ze kdyz budu potrebovat, tak tam ta sila je...
jinak, pokud by jsi mel zajem, tak je na prodej...
jinak dlouhodobou spotrebu od doby, co jsem to koupil mam 11l(najeto pres 3.000km povetsinou Praha a dalnice, okresky minimalne)...me ten motor prijde hooodne povedenej a na svuj objem a vykon hoodne sporivej...neni to teda zadnej zavodnik (takovej 3,0 R6 je hodne zlej), spis je to takovej tahac...to proste jede furt...radim do 2.000 ot/min, vic pouze vyjimecne...neni duvod...nepotrebuju nikomu dokazovat, ze to jede...me staci, ze vim, ze kdyz budu potrebovat, tak tam ta sila je...
jinak, pokud by jsi mel zajem, tak je na prodej...
Jako u kazdeho baworu E39. Takze primarne stav predni napravy, ten motor neni z nejlehcich a na napravy bawory trpi. Rozes*ana naprava se da opravit, ale tricet tisic tam zahucis ani nevis jak. Motor je silny ma kroutak jako svina, takze kontrola prevodovky + spojky bude na miste pokud uvazujes nad manualem. U automatu je potreba zkouknout ten na klasicke chyby (hladke razeni vsech stupnu, zpatecka, jizda v ruznych rezimech, steptronic musi jit uplne sametove jinak je neco spatne).rinaldino píše:Mohu poprosit ještě o informaci, jestli je něco, na co si dát extra pozor při koupi pětky s tímto motorem? Vždy jsem měl jen V6, osmiválec kupuji poprvé. Díky!
Pokud kombik tak mechy a v pripade elektriky patych dveri zkontrolovat elektriku patych dveri, bo obe se dost sere. Protoze je to E39, tak rozsypany caj na palubce je pravdepodobny a nijak snadno opravitelny.
Eletrickou vybavu (sedacky, okna, central, vsechny kontrolky, svetelka a ze jich petka ma) to jako u kazdeho auta. Klimatizace vetsinou funguje bez problemu, ale stejne zkontrolovat. Tesnosti vseho odkud muze neco tect (nezapomen na zadni tlumice!), tradicni testy na opravene rohlicky, opet nic specifickeho jako u kazdeho auta. Zkontroluj si, ze jsou tam spravna kola, lidska tvorivost u techle aut je casta, nasledky zavazne. Barvu xenonu jestli nejsou pred smrti jako u kazdeho jimi vybaveneho auta. Jinak mne ted uz nic narychlo nenapada. Petky nemaji moc specifickych chyb, samotna M62 je bez problemu, skvely motor co najede strasne moc, ale to uz tu padlo. Pokud se k nemu nekdo nechoval jako prase pul milionu kilometru uplna sranda.
Holt si musis vypracovat domaci ukol.adam píše:me by zajimalo jak resite lpg v zahranici... ty cerpacky se musi docela blbe hledat ne?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
V holandsku je LPG skoro na kazdej vacsej pumpe. Aj ne shellke, kam chodom tankovat ja. Skratka LPG je jednotna, a pouziva sa aj tu v NL, tak verim, ze je tomu tak aj v DE.adam píše:me by zajimalo jak resite lpg v zahranici... ty cerpacky se musi docela blbe hledat ne?rinaldino píše:Pánové děkuji za rady, beru si je k srdci. Jen co se toho plynu týče, mám dvě auta na sekvenční LPG (Landi Renzo), a naprostá spokojenost, takže s benzínem já už skoncoval:-)