Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW 540i - reálná spotřeba?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
rinaldino
Registrovaný
Příspěvky: 182
Registrován: pát 06.10.2006 00:00

#1 Příspěvek od rinaldino »

Ahoj chlapi! Pokukuji po tomto autě (E39, manuál), chci se zeptat na jakou spotřebu se mám připravit? Jezdím město - dálky tak 50 na 50. Půjde sice na přestavbu lpg, ale rád bych věděl seriózní informace. Děkuji.
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#2 Příspěvek od Atila »

rinaldino píše:Ahoj chlapi! Pokukuji po tomto autě (E39, manuál), chci se zeptat na jakou spotřebu se mám připravit? Jezdím město - dálky tak 50 na 50. Půjde sice na přestavbu lpg, ale rád bych věděl seriózní informace. Děkuji.
Pocitej neco mezi 12 - 16l, ve meste pri vetsim poskakovani i o dva litry vice.
PavelP
Registrovaný
Příspěvky: 453
Registrován: pon 28.02.2005 01:00
Bydliště: Vesnička u lesa

#3 Příspěvek od PavelP »

Zdravím, dlouhodobá kombi spotřeba cca měsíc :město - různé crcačky po okrskách - zatáčky kopce včetně různých skopičin na plný plyn (samozřejmě krátkodobě ): 12,5 l / 100 ,méně to asi nejde. Dálnice s tempomatem při rychlosti 160 km / hod se dá jet za 10,5 l / 100.
Na plyn se vyser ,do BMW to podle mého názoru nepatří.
Protože : Když máš na provoz takovýho auta - tak nešetři.
Protože : Je radost vychutnat si 286 kobyl - Když je potřebuješ.
Pro další - nepište sem prosím názory na LPG
PavelP
selkie
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 29.06.2007 00:00
Bydliště: golden city
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od selkie »

momentalne jezdim jenom Prahu a prumer mam 10,5 dle pal. PC(kterej jsem si asi nechtene vymazal, protoze tam predtim bylo 11,1)...a to jezdim normalne...zadnej klobouk, ale taky nejezdim stylem brzda-plyn, bo u tohodle auta to podle me nema ani cenu, ani smysl...proste jezdim, rekneme, lehce nad povoleny limit...

jinak dlouhodobou spotrebu od doby, co jsem to koupil mam 11l(najeto pres 3.000km povetsinou Praha a dalnice, okresky minimalne)...me ten motor prijde hooodne povedenej a na svuj objem a vykon hoodne sporivej...neni to teda zadnej zavodnik (takovej 3,0 R6 je hodne zlej), spis je to takovej tahac...to proste jede furt...radim do 2.000 ot/min, vic pouze vyjimecne...neni duvod...nepotrebuju nikomu dokazovat, ze to jede...me staci, ze vim, ze kdyz budu potrebovat, tak tam ta sila je...

jinak, pokud by jsi mel zajem, tak je na prodej...
rinaldino
Registrovaný
Příspěvky: 182
Registrován: pát 06.10.2006 00:00

#5 Příspěvek od rinaldino »

Děkuji moc za odpovědi, čekal jsem to horší, plyn tam šoupnu každopádně, není důvod platit dvojnásobek za benzín. Mohu poprosit ještě o informaci, jestli je něco, na co si dát extra pozor při koupi pětky s tímto motorem? Vždy jsem měl jen V6, osmiválec kupuji poprvé. Díky!
selkie
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 29.06.2007 00:00
Bydliště: golden city
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od selkie »

kdyz jsem zjistoval nejaky blizsi info o tomhle motoru, tak jsem na nic spatnyho nenarazil..ten motor udajne vydrzi milion kilometru, kdyz se o nej clovek stara...
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00
Klubové ID: 1902

#7 Příspěvek od gogoho »

jEDNODUŠE DÁLKY 10-12 PODLE STYLU JÍZDY
MĚSTO TAK 15-20


A PLYN NEMÁ CENU.............jSOU S TIM AKORÁT PROBLÉMY.......
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#8 Příspěvek od DOEMIXXX »

gogoho píše:jEDNODUŠE DÁLKY 10-12 PODLE STYLU JÍZDY
MĚSTO TAK 15-20


A PLYN NEMÁ CENU.............jSOU S TIM AKORÁT PROBLÉMY.......
kdyz je poradne udelany (btw. sekvencni plyn) tak s tim zadny problemy nebyvaji..
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#9 Příspěvek od Atila »

rinaldino píše:Mohu poprosit ještě o informaci, jestli je něco, na co si dát extra pozor při koupi pětky s tímto motorem? Vždy jsem měl jen V6, osmiválec kupuji poprvé. Díky!
Jako u kazdeho baworu E39. Takze primarne stav predni napravy, ten motor neni z nejlehcich a na napravy bawory trpi. Rozes*ana naprava se da opravit, ale tricet tisic tam zahucis ani nevis jak. Motor je silny ma kroutak jako svina, takze kontrola prevodovky + spojky bude na miste pokud uvazujes nad manualem. U automatu je potreba zkouknout ten na klasicke chyby (hladke razeni vsech stupnu, zpatecka, jizda v ruznych rezimech, steptronic musi jit uplne sametove jinak je neco spatne).
Pokud kombik tak mechy a v pripade elektriky patych dveri zkontrolovat elektriku patych dveri, bo obe se dost sere. Protoze je to E39, tak rozsypany caj na palubce je pravdepodobny a nijak snadno opravitelny.
Eletrickou vybavu (sedacky, okna, central, vsechny kontrolky, svetelka a ze jich petka ma) to jako u kazdeho auta. Klimatizace vetsinou funguje bez problemu, ale stejne zkontrolovat. Tesnosti vseho odkud muze neco tect (nezapomen na zadni tlumice!), tradicni testy na opravene rohlicky, opet nic specifickeho jako u kazdeho auta. Zkontroluj si, ze jsou tam spravna kola, lidska tvorivost u techle aut je casta, nasledky zavazne. Barvu xenonu jestli nejsou pred smrti jako u kazdeho jimi vybaveneho auta. Jinak mne ted uz nic narychlo nenapada. Petky nemaji moc specifickych chyb, samotna M62 je bez problemu, skvely motor co najede strasne moc, ale to uz tu padlo. Pokud se k nemu nekdo nechoval jako prase pul milionu kilometru uplna sranda.
Uživatelský avatar
adam
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: MSK
Klubové ID: 155

#10 Příspěvek od adam »

Jeste bych se podival jestli xenony sviti tak jak maji. (Jestli nejsou vylamane drzacky a jestli funguje automacitka regulace (ale to nevim jestli jen tak poznas)). Oprava muze byt dost draha :?
rinaldino
Registrovaný
Příspěvky: 182
Registrován: pát 06.10.2006 00:00

#11 Příspěvek od rinaldino »

Pánové děkuji za rady, beru si je k srdci. Jen co se toho plynu týče, mám dvě auta na sekvenční LPG (Landi Renzo), a naprostá spokojenost, takže s benzínem já už skoncoval:-)
Uživatelský avatar
adam
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: MSK
Klubové ID: 155

#12 Příspěvek od adam »

rinaldino píše:Pánové děkuji za rady, beru si je k srdci. Jen co se toho plynu týče, mám dvě auta na sekvenční LPG (Landi Renzo), a naprostá spokojenost, takže s benzínem já už skoncoval:-)
me by zajimalo jak resite lpg v zahranici... ty cerpacky se musi docela blbe hledat ne?
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#13 Příspěvek od Atila »

adam píše:me by zajimalo jak resite lpg v zahranici... ty cerpacky se musi docela blbe hledat ne?
Holt si musis vypracovat domaci ukol. :-) Snad vsechny staty Evropy maji nejake stranky, kde jsou seznamy LPG stanic v zemi. Akorat je to samozrejme v mistnim dialektu a je potreba chvilku hledat. Krome toho v nekterych zemich jich je tolik (Italie, Benelux, castecne Nemecko), ze neni treba ani moc hledat.
Uživatelský avatar
adam
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: MSK
Klubové ID: 155

#14 Příspěvek od adam »

Atila píše:Holt si musis vypracovat domaci ukol. :-)
ja nemusim, ja jezdim na benal :lol:
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#15 Příspěvek od airbone »

adam píše:
rinaldino píše:Pánové děkuji za rady, beru si je k srdci. Jen co se toho plynu týče, mám dvě auta na sekvenční LPG (Landi Renzo), a naprostá spokojenost, takže s benzínem já už skoncoval:-)
me by zajimalo jak resite lpg v zahranici... ty cerpacky se musi docela blbe hledat ne?
V holandsku je LPG skoro na kazdej vacsej pumpe. Aj ne shellke, kam chodom tankovat ja. Skratka LPG je jednotna, a pouziva sa aj tu v NL, tak verim, ze je tomu tak aj v DE.
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od Batler »

Musím říct že při dnešních cenách v roce 2012 bych do LPG šel taky :roll:
Odpovědět