Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Turbo ?
http://www.e30.cz/technika/turbo.html
ale to je opravdu vse samo domo... imho neni spatny si napr. od te firmy z mojeho odkazu koupit svody, usetri to tu nejhnusnejsi praci, na druhou stranu budes muset pouzit stejny turbo co oni (da se bezne sehnat repasovany, cena kolem 8-10k)
ale to je opravdu vse samo domo... imho neni spatny si napr. od te firmy z mojeho odkazu koupit svody, usetri to tu nejhnusnejsi praci, na druhou stranu budes muset pouzit stejny turbo co oni (da se bezne sehnat repasovany, cena kolem 8-10k)
“Ability is what you're capable of doing.”
co svody z m51? ja si vzdycky myslel ze je ten blok stejnejHanz píše:http://www.e30.cz/technika/turbo.html
ale to je opravdu vse samo domo... imho neni spatny si napr. od te firmy z mojeho odkazu koupit svody, usetri to tu nejhnusnejsi praci, na druhou stranu budes muset pouzit stejny turbo co oni (da se bezne sehnat repasovany, cena kolem 8-10k)
pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresenaBombarder píše:tak jsem ten clanek rychle proletel, docela zajimavy. prace se svereckou by nemela byt problem, ale to ostatni, nevim nevim..
jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...
jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
- Kontaktovat uživatele:
v tom clanku je psane, ze se to da napojit z okruhu serva rizeni, takze to jako problem nevidim. kdyby turbo potrebovalo chlazeni vodni, mel jsem tam plyn a jeho chlazeni bylo udelane z okruhu chlazeni motoru, takze asi taky v poho. samo, ze plyn asi nebude treba taky chladit jako to turbo. ja bych nejvetsi problem videl v udelani nove vyfukove soustavy, respektive preprogramovani ridici jednotky nebo zbrouseni pistu..skautik píše:pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresenaBombarder píše:tak jsem ten clanek rychle proletel, docela zajimavy. prace se svereckou by nemela byt problem, ale to ostatni, nevim nevim..
jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...
jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel
zkus to nafotit, zacina me to zajimat cim dal tim vic

jo ted jsem si ho znovu precetl, cetl jswem to kdysi davno a to mi zustalo v hlave - navrtavat blokBombarder píše:v tom clanku je psane, ze se to da napojit z okruhu serva rizeni, takze to jako problem nevidim. kdyby turbo potrebovalo chlazeni vodni, mel jsem tam plyn a jeho chlazeni bylo udelane z okruhu chlazeni motoru, takze asi taky v poho. samo, ze plyn asi nebude treba taky chladit jako to turbo. ja bych nejvetsi problem videl v udelani nove vyfukove soustavy, respektive preprogramovani ridici jednotky nebo zbrouseni pistu..skautik píše:pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresenaBombarder píše:tak jsem ten clanek rychle proletel, docela zajimavy. prace se svereckou by nemela byt problem, ale to ostatni, nevim nevim..
jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...
jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel

jinak by to nemel byt problem, u toho kitu od hanze take zadne pisty nejsou takze bych to resil jen tekto jednoduse...
kdy se do toho pustis?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
- Kontaktovat uživatele:
cekam, az se nekdo nabidne, kdo mi to nabastli a za kolikskautik píše:jo ted jsem si ho znovu precetl, cetl jswem to kdysi davno a to mi zustalo v hlave - navrtavat blokBombarder píše:v tom clanku je psane, ze se to da napojit z okruhu serva rizeni, takze to jako problem nevidim. kdyby turbo potrebovalo chlazeni vodni, mel jsem tam plyn a jeho chlazeni bylo udelane z okruhu chlazeni motoru, takze asi taky v poho. samo, ze plyn asi nebude treba taky chladit jako to turbo. ja bych nejvetsi problem videl v udelani nove vyfukove soustavy, respektive preprogramovani ridici jednotky nebo zbrouseni pistu..skautik píše: pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresena
jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...
jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel)
jinak by to nemel byt problem, u toho kitu od hanze take zadne pisty nejsou takze bych to resil jen tekto jednoduse...
kdy se do toho pustis?

No, pokud nesnížíš kompresi, tak musíš snížit tlak tubra, jinak ten motor nepojede, budou vznikat samozápaly nebo bude moc velký předstih a motor prostě hrozně rychle půjde do piče. Sice někdo namítne, že to má detonační čidlo, ale jednotka umí předstih regulovat jenom v omezené míře, která nemusí stačit. Takže při malém tlaku turba by to mohlo jít, ale kdo naladí ŘJ, to by mne taky zajímalo...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
naladis si sam, nebo to nekoho nechas udelat,na normalni mapy jak se zda se da jezdit do cca 0.4 baru,protoze zadny kity kde se meni ecu nefoukaj vicSpeedy píše:No, pokud nesnížíš kompresi, tak musíš snížit tlak tubra, jinak ten motor nepojede, budou vznikat samozápaly nebo bude moc velký předstih a motor prostě hrozně rychle půjde do piče. Sice někdo namítne, že to má detonační čidlo, ale jednotka umí předstih regulovat jenom v omezené míře, která nemusí stačit. Takže při malém tlaku turba by to mohlo jít, ale kdo naladí ŘJ, to by mne taky zajímalo...
