Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Turbo ?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 59
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Bombarder »

Za kolik penez se da realne namastit do 325i nejaky pouzity turbo nebo kompresor kit ? (krome toho odkazu, co tu poslal hanz) 30-40k?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

http://www.e30.cz/technika/turbo.html
ale to je opravdu vse samo domo... imho neni spatny si napr. od te firmy z mojeho odkazu koupit svody, usetri to tu nejhnusnejsi praci, na druhou stranu budes muset pouzit stejny turbo co oni (da se bezne sehnat repasovany, cena kolem 8-10k)
“Ability is what you're capable of doing.”
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#3 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Hanz píše:http://www.e30.cz/technika/turbo.html
ale to je opravdu vse samo domo... imho neni spatny si napr. od te firmy z mojeho odkazu koupit svody, usetri to tu nejhnusnejsi praci, na druhou stranu budes muset pouzit stejny turbo co oni (da se bezne sehnat repasovany, cena kolem 8-10k)
co svody z m51? ja si vzdycky myslel ze je ten blok stejnej
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 59
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Bombarder »

tak jsem ten clanek rychle proletel, docela zajimavy. prace se svereckou by nemela byt problem, ale to ostatni, nevim nevim..
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#5 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Bombarder píše:tak jsem ten clanek rychle proletel, docela zajimavy. prace se svereckou by nemela byt problem, ale to ostatni, nevim nevim..
pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresena

jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...

jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel :)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 59
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Bombarder »

skautik píše:
Bombarder píše:tak jsem ten clanek rychle proletel, docela zajimavy. prace se svereckou by nemela byt problem, ale to ostatni, nevim nevim..
pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresena

jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...

jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel :)
v tom clanku je psane, ze se to da napojit z okruhu serva rizeni, takze to jako problem nevidim. kdyby turbo potrebovalo chlazeni vodni, mel jsem tam plyn a jeho chlazeni bylo udelane z okruhu chlazeni motoru, takze asi taky v poho. samo, ze plyn asi nebude treba taky chladit jako to turbo. ja bych nejvetsi problem videl v udelani nove vyfukove soustavy, respektive preprogramovani ridici jednotky nebo zbrouseni pistu..

zkus to nafotit, zacina me to zajimat cim dal tim vic :)
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#7 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Bombarder píše:
skautik píše:
Bombarder píše:tak jsem ten clanek rychle proletel, docela zajimavy. prace se svereckou by nemela byt problem, ale to ostatni, nevim nevim..
pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresena

jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...

jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel :)
v tom clanku je psane, ze se to da napojit z okruhu serva rizeni, takze to jako problem nevidim. kdyby turbo potrebovalo chlazeni vodni, mel jsem tam plyn a jeho chlazeni bylo udelane z okruhu chlazeni motoru, takze asi taky v poho. samo, ze plyn asi nebude treba taky chladit jako to turbo. ja bych nejvetsi problem videl v udelani nove vyfukove soustavy, respektive preprogramovani ridici jednotky nebo zbrouseni pistu..
jo ted jsem si ho znovu precetl, cetl jswem to kdysi davno a to mi zustalo v hlave - navrtavat blok :))

jinak by to nemel byt problem, u toho kitu od hanze take zadne pisty nejsou takze bych to resil jen tekto jednoduse...

kdy se do toho pustis? :)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 59
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Bombarder »

skautik píše:
Bombarder píše:
skautik píše: pokud by na tu m50 sli svody z tdsa treba po nejake male uprave, myslim, ze by byla spousta veci vyresena

jak vlezu pod auto tak ti to nafotim jak je to tam udelane...

jedinej vetsi problem bude asi zavest turbo do olejovyho okruhu, osobne bych asi blok navrtavat nechtel :)
v tom clanku je psane, ze se to da napojit z okruhu serva rizeni, takze to jako problem nevidim. kdyby turbo potrebovalo chlazeni vodni, mel jsem tam plyn a jeho chlazeni bylo udelane z okruhu chlazeni motoru, takze asi taky v poho. samo, ze plyn asi nebude treba taky chladit jako to turbo. ja bych nejvetsi problem videl v udelani nove vyfukove soustavy, respektive preprogramovani ridici jednotky nebo zbrouseni pistu..
jo ted jsem si ho znovu precetl, cetl jswem to kdysi davno a to mi zustalo v hlave - navrtavat blok :))

jinak by to nemel byt problem, u toho kitu od hanze take zadne pisty nejsou takze bych to resil jen tekto jednoduse...

kdy se do toho pustis? :)
cekam, az se nekdo nabidne, kdo mi to nabastli a za kolik :)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#9 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

No, pokud nesnížíš kompresi, tak musíš snížit tlak tubra, jinak ten motor nepojede, budou vznikat samozápaly nebo bude moc velký předstih a motor prostě hrozně rychle půjde do piče. Sice někdo namítne, že to má detonační čidlo, ale jednotka umí předstih regulovat jenom v omezené míře, která nemusí stačit. Takže při malém tlaku turba by to mohlo jít, ale kdo naladí ŘJ, to by mne taky zajímalo...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od darmon »

Speedy píše:No, pokud nesnížíš kompresi, tak musíš snížit tlak tubra, jinak ten motor nepojede, budou vznikat samozápaly nebo bude moc velký předstih a motor prostě hrozně rychle půjde do piče. Sice někdo namítne, že to má detonační čidlo, ale jednotka umí předstih regulovat jenom v omezené míře, která nemusí stačit. Takže při malém tlaku turba by to mohlo jít, ale kdo naladí ŘJ, to by mne taky zajímalo...
naladis si sam, nebo to nekoho nechas udelat,na normalni mapy jak se zda se da jezdit do cca 0.4 baru,protoze zadny kity kde se meni ecu nefoukaj vic :)
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 59
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Bombarder »

hmm, no zatim to vypada, ze to je strasne jednoduche..
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od darmon »

tak vypada hodne veci, ale hrabat se v aute obecne neni zadna komplikovana veda :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#13 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

jo, to neni, veda je pak to dat zas dohromady, co nekdo rozhrabal :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět