Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e38 740i M60 motor

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od JaraX »

mám tu jednu E38 740i M60,
možná v tom někdo pozná své bývalé auto, je to černá E38 M60, s černyma comfortama, EDC, PDC, roletkou, modryma predatorama, LED paskem na osvětlení motoru, koncovkama vyfuku, antenou na kufru, všecky sedačky vyhřivane, mala navi apod. Loga BMW klub a 7er

auto má konkrétní problém
- žere olej (sežere 7dcl oleje na 1000km při jízdě na tempomat 130) (tlaky 11 na všech válcích, jedna svíčka "polepená od oleje, tzn jeden válec muže olej propouštět)

- za studena nejede, ale vůbec, skoro se nedá rozjet, po 1km už jede výrazně lépe, ale furt to není ono, po 2km už jede normálně, prostě to zajímavě získává studený výkon

- když je to studeny, tak to ma tendece zdechat,
- když se zahřeje a člověk zastaví tak se cely auto houpe
- na diagu chyba lambdy
- když stojí zahřaty na volnoběh tak "prská" do výfuku, takovy"fu fu fu"

moje podezření je to že na jednom válci je špatnej stírací kroužek, co dělá spotřebu oleje, houpání a to že to nechce jet za studena (i když to žere normálně) dělá lambda.
pokud někoho něco napadne, rad si necham poradit, nechci nic měnit zbytečně
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od kralik »

Evokuje mi to vzpominku na muj problem s e38, kdyz jsem ji koupil. Teda ta cast se zdechavanim a houpanim. Kdyz se motor zahral, problem nebyl. Za studena, jak pises. Rozlusteni - nekdo dal na m60 sani membranu z m62.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#3 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Chlapy může špatná váha vzduchu ( respektive zlomené kabely k ní) u M62 dělat problémy se startováním? Prostě benzín dává,ale nechytne,zahejbu s kabelama a chytne,jen nevím jestly je to náhoda nebo ne :lol:
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00
Klubové ID: 675

#4 Příspěvek od 100RM »

u mna to bolo podobne, vymenil som cievky a je to ok
7er. True definition of luxury. Yours.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

membrana je nova, M60kova, podle čísla, ale nejsem si jistej jak moc kvalitně je namontovana.
cívky snad né.
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ
Klubové ID: 3068

#6 Příspěvek od caknakis »

Pokud má to auto takovou tu jemnou nappa kůži a jeden tlumič vzadu obyč, tak vím, od koho to je....tedy, bývalo.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

jj to bude ono :)
bmwindividual
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 07.04.2011 00:00

#8 Příspěvek od bmwindividual »

Zdar
takový problém jsem měl na E34 4.0
a vyřešil jsem to až když jsem vyměnil čidlo na kliku.
a na diagnostice to taky hlásilo lambdu ale ty jsem vyměnil za nové a diag pořád hlásil lambdu
vyměnil jsem čidlo kliky a je už rok klid
Odpovědět