mám tu jednu E38 740i M60,
možná v tom někdo pozná své bývalé auto, je to černá E38 M60, s černyma comfortama, EDC, PDC, roletkou, modryma predatorama, LED paskem na osvětlení motoru, koncovkama vyfuku, antenou na kufru, všecky sedačky vyhřivane, mala navi apod. Loga BMW klub a 7er
auto má konkrétní problém
- žere olej (sežere 7dcl oleje na 1000km při jízdě na tempomat 130) (tlaky 11 na všech válcích, jedna svíčka "polepená od oleje, tzn jeden válec muže olej propouštět)
- za studena nejede, ale vůbec, skoro se nedá rozjet, po 1km už jede výrazně lépe, ale furt to není ono, po 2km už jede normálně, prostě to zajímavě získává studený výkon
- když je to studeny, tak to ma tendece zdechat,
- když se zahřeje a člověk zastaví tak se cely auto houpe
- na diagu chyba lambdy
- když stojí zahřaty na volnoběh tak "prská" do výfuku, takovy"fu fu fu"
moje podezření je to že na jednom válci je špatnej stírací kroužek, co dělá spotřebu oleje, houpání a to že to nechce jet za studena (i když to žere normálně) dělá lambda.
pokud někoho něco napadne, rad si necham poradit, nechci nic měnit zbytečně
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 740i M60 motor
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 07.04.2011 00:00