Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e38 750i rok 10/97 - jede jen jedna strana valcov

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
alfik666
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 30.08.2011 00:00

#1 Příspěvek od alfik666 »

Zdravim chlapi.
Trosku to rozpisem. Auto za studena vynechavalo. Vymenili sa sviecky NGK,zmazali sa adaptacie,nakodovala DME-tovarne nastavenie a auto naskocilo len na jednu stranu. Bezi len lava. Na pravej nejde ani palivo-(nepocut vstreky,ze by otvarali),ani iskra. Klapky je pocut obidve.
Je to chranene nejakou pojistkou,alebo rele? Kde ich hladat? Dik

MOD fishmaker : upraven název topicu
alfik666
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 30.08.2011 00:00

#2 Příspěvek od alfik666 »

Chlapi,vzadu pri baterke su dve rele oznacene 377 a 387. Naco su? Dik
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od JaraX »

na schema jsem se ještě nestihl mrknout, meřil jsi vstupy do jednotek jeslti mají 12V? nicmene to chce prostě začít pořadnou diagnostikou.
alfik666
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 30.08.2011 00:00

#4 Příspěvek od alfik666 »

Nasiel som tu chlapika co ma GT1-ku,ale nemal redukciu z OBD na 20 pin,tak mi to napojil na nieco ine. Nazov na monitore vyhodilo DIS. Mal to v anglictine,tak sme z toho neboli moc mudry. V pondelok budem mat redukciu,tak to napojime na ten druhy program. Ten je v nemcine. Nicmene vyhodilo to nejaku zavadu,zmazala sa ,ale auto ide stale na 6.
Vpredu pri jednotkach som meral rele. Do kazdeho ide stalych 12V aj po zapnuti kluca kazde 12 V prepusta. Dalej som sa zatial nedostal. Este by ma zaujimalo,ktora jednotka je pre ktoru stranu?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

to bude odborník panečku :D :D
alfik666
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 30.08.2011 00:00

#6 Příspěvek od alfik666 »

No,ja ani nejak nepotrebujem aby bol odbornik,hlavne ze ma program. :D
Chcem sa este opytat. Su RJ zamene? Teda v pripade,ze by lahla jednotka a vymenia sa,mala by naskocit druha strana.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

jenže když je borec kokot a neví co to po něm chce tak mu program nepomůže, kdyby jsi chtěl tak se domluvíme a ja tam dojedu.
alfik666
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 30.08.2011 00:00

#8 Příspěvek od alfik666 »

Tak bol u mna Jarda a opakovane to v jednotke DME2 vyhadzuje chybu EWS.
Zmaze sa,nestartujeme a po chvily sa tam objavy znovu. Predbežne zhodnutie je v tom,ze bude nutna vymena EWS jednotky.... Co mi ale nejde do hlavy je to,ze keby je problem s EWS,tak by nedalo ani povolenie starteru? Ale to asi skor nesuhlasi variabilny kod EWS a DME. Ten by ale malo tou synchronizaciou restartovat na povodnu hodnotu...
Jarda este urcite napise k tomu viac...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

DME -> Shadow-memory:
6C/42 - Permanent supply
CC/42 - EWS3.3 Random code writing

DME2 -> Shadow-memory:
6C/42 - Permanent supply
CC/42 - EWS3.3 Random code writing
27/48 - EWS Data transfer fault, Message (Code, Parity) wrong

chyba permanent supply zmizela po smazani chyby, ty další dvě tam vždycky skočili hned znova, po provedeni synchronizace EWS-DME to zmizi, ale po startu je to hned zas zpět, viděl bych to fakt asi na pruser v EWS, btw vi někdo jak je to s ISNkem u 750? jednotky maj stejny ISN a to je v EWS nebo je tam ISN 2x? že by prostě ta EWSka byla mrdla jen pro pul motoru, takovej režim EWS pro mlady, otec mu koupí 750ku a dá klíček od auta co mu povolí jen pulku motoru a když bude hodnej, tak mu povolí i tu druhou :D :D
alfik666
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 30.08.2011 00:00

#10 Příspěvek od alfik666 »

Tak co,ziadne dalsie napady,ako na 100% zistit,ci je chyba v EWS. Nerad by som vymenil EWS a problem pretrvaval. Dakujem
Hansen
Registrovaný
Příspěvky: 346
Registrován: ned 15.04.2007 00:00
Bydliště: Čelákovice
Klubové ID: 1589

#11 Příspěvek od Hansen »

ISN uložený v každé DME jednotce používala jednotka imobilizéru EWS 3.2. Jednotka EWS 3.3 používá proměnný kód uložený v EWS.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Osobně bych to viděl na chybu v drátu EWS-DME, s kterou motor nejede...

Když EWS odmítne klíč, ani netočí startér. Zbytek (zapalování, vstřiky) se spustí až po rozpoznání EWS ze strany DME.
Hansen
Registrovaný
Příspěvky: 346
Registrován: ned 15.04.2007 00:00
Bydliště: Čelákovice
Klubové ID: 1589

#13 Příspěvek od Hansen »

Taky bych to viděl na spojení EWS a jedné DME. Po identifikaci kódu z klíče proběhne načtení variabilního kódu z EWS do obou DME. Pokud jedna jednotka kód nenačte a nebo je kód neplatný, tak se nespustí.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Naskočila druhá půlka po synchronizaci, nebo ani to ne?
alfik666
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 30.08.2011 00:00

#15 Příspěvek od alfik666 »

Ono sa to tazko pozna na tom 12 valci ci naskocila,ale myslim,ze nie.
Zajtra idem na synchronizaciu DME-EWS na DIS,tak odsledujem,ci to po synchronizaci naskoci na obidve,alebo nie. Bol by som rad,keby to naskoci a ide. :wink:
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od T613 »

tak na kazde pulce odpoj civku po vymazani, nastartuj a vis hned jestli jede jedna nebo obe, pripadne ktera
potom muzes jeste zkusit prohodit jednotky pro kazdou pulku mezi sebou co to udela-neudela
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

myslíš že je mužeš prohodit když je jedna master a jedna slave?
alfik666
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 30.08.2011 00:00

#18 Příspěvek od alfik666 »

Tak nejake nove info.
Synchronizacia DME1-EWS OK.
Synchronizacia DME2-EWS nelze provest. Definiciu kodu neviem. Zistim.
A Jarax,zase tam bola aj ta chyba napajeni...
Kde su ukostrene jednotky?
Je divne,ze to pise chybu napajdni,ked sa da s jednotkou spojit...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Jestli nejde provést synchronizace, může být i špatná jedna z jednotek. Vzhledem k tomu, že EWS je jen jedno a za předpokladu, že jednotku DME, s kterou to nestartuje, lze diagnostikovat, bych vsázel na tu jednotku motoru.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od JaraX »

kurva čím dal víc to vypadá na špatnou DME
Odpovědět