e38 750i rok 10/97 - jede jen jedna strana valcov
-
alfik666
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte 30.08.2011 00:00
Zdravim chlapi.
Trosku to rozpisem. Auto za studena vynechavalo. Vymenili sa sviecky NGK,zmazali sa adaptacie,nakodovala DME-tovarne nastavenie a auto naskocilo len na jednu stranu. Bezi len lava. Na pravej nejde ani palivo-(nepocut vstreky,ze by otvarali),ani iskra. Klapky je pocut obidve.
Je to chranene nejakou pojistkou,alebo rele? Kde ich hladat? Dik
MOD fishmaker : upraven název topicu
Trosku to rozpisem. Auto za studena vynechavalo. Vymenili sa sviecky NGK,zmazali sa adaptacie,nakodovala DME-tovarne nastavenie a auto naskocilo len na jednu stranu. Bezi len lava. Na pravej nejde ani palivo-(nepocut vstreky,ze by otvarali),ani iskra. Klapky je pocut obidve.
Je to chranene nejakou pojistkou,alebo rele? Kde ich hladat? Dik
MOD fishmaker : upraven název topicu
-
alfik666
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte 30.08.2011 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
alfik666
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte 30.08.2011 00:00
Nasiel som tu chlapika co ma GT1-ku,ale nemal redukciu z OBD na 20 pin,tak mi to napojil na nieco ine. Nazov na monitore vyhodilo DIS. Mal to v anglictine,tak sme z toho neboli moc mudry. V pondelok budem mat redukciu,tak to napojime na ten druhy program. Ten je v nemcine. Nicmene vyhodilo to nejaku zavadu,zmazala sa ,ale auto ide stale na 6.
Vpredu pri jednotkach som meral rele. Do kazdeho ide stalych 12V aj po zapnuti kluca kazde 12 V prepusta. Dalej som sa zatial nedostal. Este by ma zaujimalo,ktora jednotka je pre ktoru stranu?
Vpredu pri jednotkach som meral rele. Do kazdeho ide stalych 12V aj po zapnuti kluca kazde 12 V prepusta. Dalej som sa zatial nedostal. Este by ma zaujimalo,ktora jednotka je pre ktoru stranu?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
alfik666
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte 30.08.2011 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
alfik666
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte 30.08.2011 00:00
Tak bol u mna Jarda a opakovane to v jednotke DME2 vyhadzuje chybu EWS.
Zmaze sa,nestartujeme a po chvily sa tam objavy znovu. Predbežne zhodnutie je v tom,ze bude nutna vymena EWS jednotky.... Co mi ale nejde do hlavy je to,ze keby je problem s EWS,tak by nedalo ani povolenie starteru? Ale to asi skor nesuhlasi variabilny kod EWS a DME. Ten by ale malo tou synchronizaciou restartovat na povodnu hodnotu...
Jarda este urcite napise k tomu viac...
Zmaze sa,nestartujeme a po chvily sa tam objavy znovu. Predbežne zhodnutie je v tom,ze bude nutna vymena EWS jednotky.... Co mi ale nejde do hlavy je to,ze keby je problem s EWS,tak by nedalo ani povolenie starteru? Ale to asi skor nesuhlasi variabilny kod EWS a DME. Ten by ale malo tou synchronizaciou restartovat na povodnu hodnotu...
Jarda este urcite napise k tomu viac...
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
DME -> Shadow-memory:
6C/42 - Permanent supply
CC/42 - EWS3.3 Random code writing
DME2 -> Shadow-memory:
6C/42 - Permanent supply
CC/42 - EWS3.3 Random code writing
27/48 - EWS Data transfer fault, Message (Code, Parity) wrong
chyba permanent supply zmizela po smazani chyby, ty další dvě tam vždycky skočili hned znova, po provedeni synchronizace EWS-DME to zmizi, ale po startu je to hned zas zpět, viděl bych to fakt asi na pruser v EWS, btw vi někdo jak je to s ISNkem u 750? jednotky maj stejny ISN a to je v EWS nebo je tam ISN 2x? že by prostě ta EWSka byla mrdla jen pro pul motoru, takovej režim EWS pro mlady, otec mu koupí 750ku a dá klíček od auta co mu povolí jen pulku motoru a když bude hodnej, tak mu povolí i tu druhou

6C/42 - Permanent supply
CC/42 - EWS3.3 Random code writing
DME2 -> Shadow-memory:
6C/42 - Permanent supply
CC/42 - EWS3.3 Random code writing
27/48 - EWS Data transfer fault, Message (Code, Parity) wrong
chyba permanent supply zmizela po smazani chyby, ty další dvě tam vždycky skočili hned znova, po provedeni synchronizace EWS-DME to zmizi, ale po startu je to hned zas zpět, viděl bych to fakt asi na pruser v EWS, btw vi někdo jak je to s ISNkem u 750? jednotky maj stejny ISN a to je v EWS nebo je tam ISN 2x? že by prostě ta EWSka byla mrdla jen pro pul motoru, takovej režim EWS pro mlady, otec mu koupí 750ku a dá klíček od auta co mu povolí jen pulku motoru a když bude hodnej, tak mu povolí i tu druhou
-
alfik666
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte 30.08.2011 00:00
-
Hansen
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 15.04.2007 00:00
- Bydliště: Čelákovice
- Klubové ID: 1589
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7192
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
-
Hansen
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 15.04.2007 00:00
- Bydliště: Čelákovice
- Klubové ID: 1589
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7192
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
-
alfik666
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte 30.08.2011 00:00
-
T613
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
alfik666
- Registrovaný
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte 30.08.2011 00:00
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7192
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
