Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E38 740 identifikace dílu

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1386
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od atimen »

Dneska mě na výletě praskla hadice viz. obrázek kde je nahrazena gardena hadicí (bohužel origo nešla nasadit a nic jinýho jsem v kufru neměl ) bez této hadice nešla sedma skoro nastartovat ...asi to bude něakej podtlak od sání do kterýho to vede , chci to koupit koplet nový origo ale nemůžu to najít v ETK , nevíte někdo co to je ? :) díky za pomoc

Na fotce je to trochu posunutý abych tam tu gardena hadici dostal ...takže to trochu zkresluje při pohledu z hora...

Obrázek Obrázek
Raisidlo77
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Bydliště: okolí Brna
Klubové ID: 3648

#2 Příspěvek od Raisidlo77 »

Prolezl jsem v ETK 540i i 740i - motory M60 i M62 a nic... ale zase jsem našel ten svůj malej elektrickej bazmek, kterej občas klepe a funkce je stejná když odpojím či zapojím - jak jsme to předminule řešili :D.
Raisidlo77
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: ned 08.08.2010 00:00
Bydliště: okolí Brna
Klubové ID: 3648

#3 Příspěvek od Raisidlo77 »

Ha, tak u 740i fakt nic..
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od T613 »

atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1386
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od atimen »

Díky , je ale zajimavý ,že je to pod 730i a M60 motorem , JaraX říkal že na M60 nic takovýho nemá :lol: každopádně hned objednám a vyměním bo ta gardena hadica je hrozná :-D
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od T613 »

ten toho uz navykladal :D ale je fakt, ze u 4.0 to je spis vzacnost a nechapu proc to neni v ETK u nich ...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Snejk »

ja to mam na m62 taky
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1386
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od atimen »

a k čemu to je ? když to někdo má a někdo nemá , zdá se mě ,že kdybych to ucpal tak to jede stejně :lol:
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od T613 »

jo u M62 4.4 to je taky a v ETK to taky neni, musis to hledat pod M62 3.5 a navic ta pumpa je rozdilna, by se clovek posral z nich ...

k cemu to presne je vi cert, podtlak ale ceho a kdy se to spina tezko rict
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1386
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od atimen »

tak pozor , objednal jsem díl co ste mě poradili ....a teda myslím ,že to není ona , stála 80 kč tak jsem ji koupil ale zdá se mě moc krátká s malým průměrem , takže jdu opět hledat ....
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od T613 »

"myslim" :-) na m62 3.5 je stejna podle etk tak nevim kde co chces jeste hledat, na te puvodni neni nahdoou cislo dilu?

80kc je dobre, to se nebudem muset tady skladat ani :lol:
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1386
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od atimen »

T613 píše:"myslim" :-) na m62 3.5 je stejna podle etk tak nevim kde co chces jeste hledat, na te puvodni neni nahdoou cislo dilu?

80kc je dobre, to se nebudem muset tady skladat ani :lol:
V pohodě , kouknu na tu starou , je taky možný ,že tam byla jiná než tam má být (ta co jsem koupil teď ) jako tvarově by tam teoreticky mohla jít ...ale je tam teda hrozně debilní přístup .... :? takže musím vyzkoušet a dám vědět :)
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1386
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od atimen »

Tak změna .....hadice sedla jako prdel na hrnec akorát ta stahovací páska je tam bez šance .....tam se s ničím nedá dostat , ani s ohebným šroubovákem , asi by musel celej mechanizmus plynu dolů.... :? a hadice od chladiče...
Odpovědět