BMW e65 740iA výkon motoru
-
BK
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv 18.10.2007 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
BK
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv 18.10.2007 00:00
Mluvím o tomto motoru. Je to rok 2008.
Řadový benzinový šestiválec u BMW 740i.
S výkonem 240 kW/326 k je řadový šestiválec BMW silnější, než kdykoliv předtím. Pohonná jednotka vozu BMW 740i přichází s kombinací exkluzivních technologií BMW Twin Turbo a High Precision Injection, které dodávají jedinečnou sílu a výkon v kombinaci s opravdu obdivuhodnou komplexní hospodárností. Jen 5,9 sekund trvá zrychlení z 0 na 100 km/h. Mnohem nižší je také hmotnost motoru, mimo jiné díky použití odlehčených materiálů, což je samozřejmě ku prospěchu celkové dynamiky vozu.
Řadový benzinový šestiválec u BMW 740i.
S výkonem 240 kW/326 k je řadový šestiválec BMW silnější, než kdykoliv předtím. Pohonná jednotka vozu BMW 740i přichází s kombinací exkluzivních technologií BMW Twin Turbo a High Precision Injection, které dodávají jedinečnou sílu a výkon v kombinaci s opravdu obdivuhodnou komplexní hospodárností. Jen 5,9 sekund trvá zrychlení z 0 na 100 km/h. Mnohem nižší je také hmotnost motoru, mimo jiné díky použití odlehčených materiálů, což je samozřejmě ku prospěchu celkové dynamiky vozu.
-
BK
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv 18.10.2007 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
takovej motor E65 nikdy nemělaBK píše:Mluvím o tomto motoru. Je to rok 2008.
Řadový benzinový šestiválec u BMW 740i.
S výkonem 240 kW/326 k je řadový šestiválec BMW silnější, než kdykoliv předtím. Pohonná jednotka vozu BMW 740i přichází s kombinací exkluzivních technologií BMW Twin Turbo a High Precision Injection, které dodávají jedinečnou sílu a výkon v kombinaci s opravdu obdivuhodnou komplexní hospodárností. Jen 5,9 sekund trvá zrychlení z 0 na 100 km/h. Mnohem nižší je také hmotnost motoru, mimo jiné díky použití odlehčených materiálů, což je samozřejmě ku prospěchu celkové dynamiky vozu.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N54
-
BK
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv 18.10.2007 00:00
-
BK
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv 18.10.2007 00:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
E65DRIVER
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
- Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601
- Klubové ID: 2754
-
jozin7
- Registrovaný
- Příspěvky: 498
- Registrován: ned 19.07.2009 00:00
- Bydliště: od Ostravy
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
jozin7
- Registrovaný
- Příspěvky: 498
- Registrován: ned 19.07.2009 00:00
- Bydliště: od Ostravy
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
kurva nehadej se semnoujozin7 píše:mela ,az to nekde najdu tak to tu dam.posledni model pred f01
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E65
tady máš vypis všech motorů co měla, jedinej šestivál benzínovej co měla byl atmosferickej N52B30 254koni, motor s technologií Twinturbo měla až F01
-
jozin7
- Registrovaný
- Příspěvky: 498
- Registrován: ned 19.07.2009 00:00
- Bydliště: od Ostravy
-
ignor
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
- Bydliště: Praha
-
fishmaker
- Moderátor
- Příspěvky: 3329
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
-
ignor
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: úte 02.03.2004 01:00
- Bydliště: Praha
-
BK
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv 18.10.2007 00:00
