Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e38 - hláška STOP! Engine oil press low !

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00
Klubové ID: 675

#1 Příspěvek od 100RM »

Zdar draci,

mam taky zaujimavy problem: check vyhazuje hlasku

STOP! ENGINE OIL PRESS LOW!

na com by nebolo nic zvlastneho, keby sa to dialo u studeneho motoru a pod (cidlo tlaku oleja, olejove cerpadlo ko).

Mne sa to ale stane len vtedy ked prudko dupnem na brzdy a auto naraz zastavuje. Vtedy ta hlaska vyskoci a za par sekund (3-4) ked povolim brzdy, tak zase zmizne.

Tak co vy na to, odbornici ?
7er. True definition of luxury. Yours.
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#2 Příspěvek od Helldiver »

Mas dost oleja? teraz neviem kde ma M62 v E38 umiestnene olejove cerpadlo, ale pokial je vzadu, tak je mozne ze pri prudkom przdeni sa olej nahrnie do prednej casti vane a vzadu ho neni dost... Ale to by si uz musel mat hoodne malo oleja 8O .
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od T613 »

cerpadlo je jako vsude vepredu (ktery bmw motor ho ma jinde mi rekni? :-) )

m60 mely z vyroby nejakou vadu s olejovym cerpadlem takze bych to nechal rozhodne zkontrolovat zda neni povoleny retez ... mesci zpet jsem kuchal motor pridreny kvuli spatne pumpe ;-)
fafejta

#4 Příspěvek od fafejta »

Neznám M62,ale řešil jsem jednou E39-TDS,a tam byla taková klapka(dvířka) ve vaně motoru stabilizující hladinu oleje motoru proti pohybu náplně,a ta klapka vypadla z uchycení a plácala se ve vaně a občas se přisála k sacímu koši olej.čerpadla a to už si olej nepřisálo.Skončilo to vylágrovanou klikou.Prý i existovala nějaká svolávací akce značkových servisů,kde tu klapku preventivně vyndavali.Pohledej v ETK,jestli tam podobný zlepšovák taky není.
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00
Klubové ID: 675

#5 Příspěvek od 100RM »

Oleja je samozrejme dost, to som kontroloval ako prve. Kazdopadne to cerpadlo necham skontrolovat tak ci tak, tak isto ako senzor tlaku oleja.
7er. True definition of luxury. Yours.
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00
Klubové ID: 1898

#6 Příspěvek od KAMIL740 »

me se to taky perkrat stalo ze me to vyhodilo hlasku ale to bylo jenom pri hodne razantnim dupnuti na brzdy a po vymene oleje uz mi to neudelalo ani jednou mozna ze sem tak prudce dlouho nebrzdil :D :D :D
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#7 Příspěvek od bas2 »

M62 tak ako aj M60 ma olejove cerpadlo vpredu a myslim ze su uplne rovnake, podla mna mas povolene sruby nanom, daj dole vanu a kukni sa nato, teda ked nechces pridret motor.
Je to pekne vidno na fotkach ako sa povoluju tie srubiky:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=674198
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00
Klubové ID: 675

#8 Příspěvek od 100RM »

tak som na toto tema este teraz narazil, tak ho updatnem. Mne teda nakoniec pomohlo vyndanie motoru a nahodenie zpatky. Uz to nedela :-)
7er. True definition of luxury. Yours.
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk
Klubové ID: 775

#9 Příspěvek od jurasis »

Hehe, tomu říkám jednoduché odstranění závady... :lol:
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Odpovědět