Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 - hláška STOP! Engine oil press low !
Zdar draci,
mam taky zaujimavy problem: check vyhazuje hlasku
STOP! ENGINE OIL PRESS LOW!
na com by nebolo nic zvlastneho, keby sa to dialo u studeneho motoru a pod (cidlo tlaku oleja, olejove cerpadlo ko).
Mne sa to ale stane len vtedy ked prudko dupnem na brzdy a auto naraz zastavuje. Vtedy ta hlaska vyskoci a za par sekund (3-4) ked povolim brzdy, tak zase zmizne.
Tak co vy na to, odbornici ?
mam taky zaujimavy problem: check vyhazuje hlasku
STOP! ENGINE OIL PRESS LOW!
na com by nebolo nic zvlastneho, keby sa to dialo u studeneho motoru a pod (cidlo tlaku oleja, olejove cerpadlo ko).
Mne sa to ale stane len vtedy ked prudko dupnem na brzdy a auto naraz zastavuje. Vtedy ta hlaska vyskoci a za par sekund (3-4) ked povolim brzdy, tak zase zmizne.
Tak co vy na to, odbornici ?
7er. True definition of luxury. Yours.
Neznám M62,ale řešil jsem jednou E39-TDS,a tam byla taková klapka(dvířka) ve vaně motoru stabilizující hladinu oleje motoru proti pohybu náplně,a ta klapka vypadla z uchycení a plácala se ve vaně a občas se přisála k sacímu koši olej.čerpadla a to už si olej nepřisálo.Skončilo to vylágrovanou klikou.Prý i existovala nějaká svolávací akce značkových servisů,kde tu klapku preventivně vyndavali.Pohledej v ETK,jestli tam podobný zlepšovák taky není.
M62 tak ako aj M60 ma olejove cerpadlo vpredu a myslim ze su uplne rovnake, podla mna mas povolene sruby nanom, daj dole vanu a kukni sa nato, teda ked nechces pridret motor.
Je to pekne vidno na fotkach ako sa povoluju tie srubiky:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=674198
Je to pekne vidno na fotkach ako sa povoluju tie srubiky:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=674198