Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
730d problémy s turbem
napojit měřák do trubek za turbem a sledovat tlak, prípadně se dá ještě otestovat těsnost sání tak že při běžícím motoru budeš ucpávat rukou sání do TD (nevím kde je "váha" mělo by to být přední ale zase za filtrem aby se ti nevcucl) pokud bude systém těsný motor chcípne (i když 3.0d ti možná urve ruku
), pokud poběží dál je třeba eliminací IC a vedení kolem něj zjistit kudy si to saje, nevím zda tento vůz má egr nebo něco podobného tam by se mohl teoreticky taky strácet tlak, a konečně by mohl být problém na ovládání WG že by bylo nastaveno na malý tlak (za předpokladu e tvé TD WG má, taky to může být VTG ale tam příčina asi nebude).
Je třeba dávat u d motoru na to že v ic může být olej, nebo m,ůže motor začít sát olej skrze PCV a potom je jeho běh nekontrolovatelný a chcípne až když dojde palivo - olej, nebo se potká a nebo se musí chcípnout přes kvalt. Takže počítat s tím.

Je třeba dávat u d motoru na to že v ic může být olej, nebo m,ůže motor začít sát olej skrze PCV a potom je jeho běh nekontrolovatelný a chcípne až když dojde palivo - olej, nebo se potká a nebo se musí chcípnout přes kvalt. Takže počítat s tím.
Co já vim,tak motor M57 má turbo VTG(s proměnlivou geometrií lopatek) tzv. naklápěčku ovládanou podtlakem na rozdíl od waste-gate které je ovládané přetlakem.Otázka je jak funguje elektroventil,kterým řj ovládá přepouštění podtlaku na ovladací část turbodmychadla.Udělat tlak.zkoušku ,tlačí to cca 1-1.2bar.
Mám takový dotaz. Co to je ten EGR? Má to prý být nějaký ventil, někde na výfukovém potrubí. Diagnostika mi vyhodnotila, že je na něm nějaká závada. Kde přesně se ten EGR nachází, jakou má funkci a co se na něm může pokazit? Může mít porucha EGR vliv na spotřebu? Mám 725tds. Zdá se mi že mám nějakou zvýšenou spotřebu.
taxem zjistil, že na http://de.bmwfans.info/original/ v německým jazyce tomu říkají AGR ventil, má to regulovat tlak v sání, který přichází od turbodmychadla a nachází se to u M51 2,5tds těsně před sacím potrubím. Pokud tu píšu nějaké nepřesnosti, opravte mně prosím, děkuji. 

Bajzik píše:je to dobrý na emise, osobně ho mám na tds odpojený. jak, se dozvíš když pohlëdáš. na spotřebu sotvanormann píše:Bajzik píše:egr vrací výfukové plyny zpět do sání...
auto jde na diag.
A k čemu je to dobrý? Kde se to nachází? Může mít závada EGR vliv na spotřebu?
Pozri podtlakovy regulacny ventil ktory ovlada VGT a taktiez skus ci ide bez vahy lepsie/horsie.
Na diag nehlasi niekde nizky tlak nafty?
pysta píše:je to dobrý na emise, osobně ho mám na tds odpojený. jak, se dozvíš když pohlëdáš. na spotřebu sotvaBajzik píše:normann píše:[quote="Bajzik"]egr vrací výfukové plyny zpět do sání...
auto jde na diag.
A k čemu je to dobrý? Kde se to nachází? Může mít závada EGR vliv na spotřebu?
Pozri podtlakovy regulacny ventil ktory ovlada VGT a taktiez skus ci ide bez vahy lepsie/horsie.
Na diag nehlasi niekde nizky tlak nafty?[/quote]
Na diag. to v tomhle směru nehlásí nic, ale já nevím zas co je VGT
