730d problémy s turbem
-
Bajzik
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
-
Viky
- Registrovaný
- Příspěvky: 379
- Registrován: pon 08.01.2007 01:00
- Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
-
Bajzik
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
-
Bajzik
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
napojit měřák do trubek za turbem a sledovat tlak, prípadně se dá ještě otestovat těsnost sání tak že při běžícím motoru budeš ucpávat rukou sání do TD (nevím kde je "váha" mělo by to být přední ale zase za filtrem aby se ti nevcucl) pokud bude systém těsný motor chcípne (i když 3.0d ti možná urve ruku
), pokud poběží dál je třeba eliminací IC a vedení kolem něj zjistit kudy si to saje, nevím zda tento vůz má egr nebo něco podobného tam by se mohl teoreticky taky strácet tlak, a konečně by mohl být problém na ovládání WG že by bylo nastaveno na malý tlak (za předpokladu e tvé TD WG má, taky to může být VTG ale tam příčina asi nebude).
Je třeba dávat u d motoru na to že v ic může být olej, nebo m,ůže motor začít sát olej skrze PCV a potom je jeho běh nekontrolovatelný a chcípne až když dojde palivo - olej, nebo se potká a nebo se musí chcípnout přes kvalt. Takže počítat s tím.
Je třeba dávat u d motoru na to že v ic může být olej, nebo m,ůže motor začít sát olej skrze PCV a potom je jeho běh nekontrolovatelný a chcípne až když dojde palivo - olej, nebo se potká a nebo se musí chcípnout přes kvalt. Takže počítat s tím.
-
Bajzik
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
-
Fugo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1751
- Registrován: sob 22.02.2003 01:00
- Bydliště: ZX-10R
-
fafejta
Co já vim,tak motor M57 má turbo VTG(s proměnlivou geometrií lopatek) tzv. naklápěčku ovládanou podtlakem na rozdíl od waste-gate které je ovládané přetlakem.Otázka je jak funguje elektroventil,kterým řj ovládá přepouštění podtlaku na ovladací část turbodmychadla.Udělat tlak.zkoušku ,tlačí to cca 1-1.2bar.
-
normann
- Registrovaný
- Příspěvky: 465
- Registrován: pát 22.02.2008 01:00
- Bydliště: Blottendorf
Mám takový dotaz. Co to je ten EGR? Má to prý být nějaký ventil, někde na výfukovém potrubí. Diagnostika mi vyhodnotila, že je na něm nějaká závada. Kde přesně se ten EGR nachází, jakou má funkci a co se na něm může pokazit? Může mít porucha EGR vliv na spotřebu? Mám 725tds. Zdá se mi že mám nějakou zvýšenou spotřebu.
-
Bajzik
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
-
normann
- Registrovaný
- Příspěvky: 465
- Registrován: pát 22.02.2008 01:00
- Bydliště: Blottendorf
-
Bajzik
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
normann
- Registrovaný
- Příspěvky: 465
- Registrován: pát 22.02.2008 01:00
- Bydliště: Blottendorf
taxem zjistil, že na http://de.bmwfans.info/original/ v německým jazyce tomu říkají AGR ventil, má to regulovat tlak v sání, který přichází od turbodmychadla a nachází se to u M51 2,5tds těsně před sacím potrubím. Pokud tu píšu nějaké nepřesnosti, opravte mně prosím, děkuji. 
-
Pejta-7er
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: úte 06.11.2007 01:00
- Bydliště: Liberec
-
pysta
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 02.08.2006 00:00
Pozri podtlakovy regulacny ventil ktory ovlada VGT a taktiez skus ci ide bez vahy lepsie/horsie.Bajzik píše:je to dobrý na emise, osobně ho mám na tds odpojený. jak, se dozvíš když pohlëdáš. na spotřebu sotvanormann píše:A k čemu je to dobrý? Kde se to nachází? Může mít závada EGR vliv na spotřebu?Bajzik píše:egr vrací výfukové plyny zpět do sání...
auto jde na diag.
Na diag nehlasi niekde nizky tlak nafty?
-
normann
- Registrovaný
- Příspěvky: 465
- Registrován: pát 22.02.2008 01:00
- Bydliště: Blottendorf
Na diag. to v tomhle směru nehlásí nic, ale já nevím zas co je VGTpysta píše:Pozri podtlakovy regulacny ventil ktory ovlada VGT a taktiez skus ci ide bez vahy lepsie/horsie.Bajzik píše:je to dobrý na emise, osobně ho mám na tds odpojený. jak, se dozvíš když pohlëdáš. na spotřebu sotvanormann píše: A k čemu je to dobrý? Kde se to nachází? Může mít závada EGR vliv na spotřebu?
Na diag nehlasi niekde nizky tlak nafty?
